Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قاعدگی نامتظم
سلام ۲سال قرص مارولین مصرف کردم برای تنظیم پریود الان حدود۴۰سالمه دکتر میگه نباید مصرف کنی بهم قرص مدروکسی پروژسترون داد از روز ۱۲قاعدگی ب مدت ۱۲شب روز ۱۳پریود لکه بینی کردم علت چیه در ضمن تا ماه پیش مارولین میخوردم
- آدنومیوزیس
سلام خیلی ممنونم خانم دکتر عزیز من یک دختر مجرد ۳۵ ساله هستم که متوجه شدم قاعدگی من از ۴ روز به ۲روز یا تغییر کرده و اما درد قاعدگی به همان صورت قبل هست لذا سونو گرافی انجام شده تخمدان سالم ولی رحم آدنومیوزیس هست چند سوال داشتم ؟؟آیا خیلی خطرناک هست ؟آیا اقدام درمانی و مصرف دارو نیاز هست ؟آیا قابلیت خوب شدن دارد ؟؟آیا در آینده مشکل پیدا نخواهم کرد ؟؟؟ممنونم
- مصرف بی وقفه سیپروترون برای جلوگیری از پریود
سلام. من بخاطر پلی کیستیک بودن، یه سال و خورده ای هست که سیپروترون کامپاند مصرف می کنم(گاهی دیان، گاهی اتیسترون،گاهی سیبل،بستگی داره داروخانه چی بده) و الان حدود ۶ ماهه بی وقفه مصرف می کنم که پریود نشم و نمیشم. خواستم ببینم میتونم تا یکسال هم این مصرف بی وقفه رو ادامه بدم؟
- افزایش بافت گلاندولار
سلام وقت بخیر افزایش بافت گلاندولار در سمت چپ دیده شده من مرد هستم بنظرتون علت چیست
- سلام من پلیپ ۱۳میلی متر دارم می ترسم جراحی کنم ایا دارویی ندارد چطور می توان درمان کرد
- فولیکول ریزحاشیه ای درتخمدان نشانه چیست
- سلام دکتر جان من با روش آی وی اف حامله شدم و سقط کردم دکترم آزمایش ایمنی برام نوشتن که انجام دادم کم کاری تیرویید یعنی خودایمنی تیرویید دارم الان دکترم گفتن یک ماه قبل از انتقال باید قرص پردنیزولون ۵ بخورم .آیا دیگه دچار سقط نمیشم میخاستم ببینم این قرص از سقط جلوگیری میکنه؟؟؟
- بارداری و دندانپزشکی (فوری و ضروری)
سلام من ۱۹ سالمه مجرد هستم چن روزی هست که زیر شکمم مثل نبض میزنه ۴ روزم مونده به پریودم و زیر شکمم گاهی وقتا درد میگیره
- عمل
سلام خانم دکتر عمل توبکتومی انجام میدهید؟هزینه اش چقدر هستش ممنون
- مصرف قرص پونیکا و لکه بینی
سلام وقت بخیر من سه دوره قرص دوفامد مصرف کردم تاریخ پریودم منظم شده بود ولی این ماه کنار دوفامد دکتر برام کپسول پونیکا هم تجویز کردن از تاریخ پریود 7 روز گذشته و پریود نشدم و فقط لکه بینی دارم مصرف قرص پونیکا رو ادامه بدم یا قطع کنم ؟
- سزارین جنین عرضی
سلام خانوم دکتر عزیز.34 هفته هستم و سونوگرافی تشخیص داد که جمجمه جنین در سمت چپم قرار داره.وموقعیتش عرضی ست.آیا سزارین عرضی پیچیده تر از سزارین بریچ هست؟خطری جنین رو تهدید میکنه؟
- زنان
با سلام سال نوتون مبارک ان شاالله سال خوبی داشه باشین من یکی از مریضاتون هسم ک یک ماه پیش زایمان کردم ب دلیل کرونا نتونسم بیام پیشتون یه سوالی داشم من بعد زایمان استخون های بدنم درد میکنه میخواسم بدونم مولتی ویتامین ک قرص جوشان باشه همه ویتامین ها رو داشه باشه چی شما توصیه میکنین استفاده کنم برای تقویت بدنم
- پریود نشدن بعد از سقط
سلام وقت بخیر من برج ۱۲ ivfکردمو باردارشدم ۲۳/۳جنین۳ ماهم تو شکمم مردو مجبور شدم برم بیمارستان سقط کنم هفته اول سقط خونریزی کمی داشتم و هفته بعد درحد لک بینی بود از روز سقطم تاالان ۵۲روز میگذره و من هنوز پریود نشدم دکتر رفتم سونو وآزمایش نوشت سونو همه چیم خوب بود ولی تو ازمایش زده بود Border line خواستم بدونم امکانش هست باردارباشم یا نه؟ من بعد ده روز ک از سقطم گذشته بود هر یک روز درمیون نزدیکی داشتم
- سقط جنین
ابعاد رحم بنده 45*85 تصویر یک کانون اکوژن و هتروژن به ابعاد 4*11*11 و به حجم ۰/۲ سی سی در کاویته اندومتریال مشاهده شده که نشانه بقایای حاملگی هست الان دارم قرص اچ دی شبی یک عدد میخورم آیا بعد دوره ۲۱ روز و پریود شدنم این بقایا دفع میشود لطفا پاسخ دهید
- زنان
سلام خانم دکتر عزیز،۸خرداد پریود شدم به مدت ۷روز والان یک هفته است که موقع ادرار کردن لکه قهوه ای ازم خارج میشه روی لباسم اصلا کثیف نمیشه،سیکل پریودم اصلا منظم نیست ،لطفا راهنمایی میکنید
- ژل
سلام خسته نباشید میشه لطف کنید یه ژل بیحس کننده معرفی کنید که قبل رابطه استفاده کنیم که درد زیاد نداشته باشیم
- بارداری
مسافرت با قطار یا ماشین در هفت ماهگی جایزه؟
- سقط جنین
سلام خسته نباشید. من دوهفته پیش سقط داشتم هفته اول خونریزیم زیاد بود از هفته دوم تا الان لکه بینی دارم چیکار کنم که کامل قطع بشه
- باواژن
سلام آیا بادواژن با شدت زیاد ربطی به رحم و دهانه رحم دارد؟این باد از رحم خارج میشود یا از واژن؟ فقط موقع خروج بادمعده این باد از واژن خارج میشود
- اقدام برای بارداری
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیرمن تنبلی تخمدان وکیست کوچکی داخل تخمدان دارم قرص مدروکسی پروژسترون هم میخورم شبی دوعدداز14پریدی تا10شب.مدفورمین هم داده بهم حالا لتراکس لتروزول نوشته ازروز 3قاعدگی تا5روز روزی 2عدد بخورم حالا 13فروردین شبش پریدشدم واز15شروع کردم قرص لتروزول روخوردم آخه شما گفتین از14باید شروع به قرص لتروزول میکردم ومن الان پیام شمارودیدم مشکلی پیش میاد؟؟ سوال دیگه من خانوم دکتر من از13پریدشدم خیلی کمه پریدیم تواین 3روز همش 5قطره هم نیومده اشکال نداره میخوام بارداربشم ؟؟ازچیه پریدخیلی کمه؟ چکارکنم زیادبشه ممنونم که جواب میدین


