Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سوال
سلام خانم دکتر ببخشید من قبلا ازتون سوال پرسیدم که ایا کاهش ذخیره تخمدان علایمی داره و شما هم گفتین تغییر فواصل پریود و پریود نامنظم ولی متاسفانه من متوجه منظورتون نشدم میشه بگین منظورتون از تغییر فواصل پریود چیه؟ ممنون
- بارداری
سلام چند روز پیش ی ضربه شدید به زیر شکمم خورد دقیقا سمت تخمدان چپ الان خیلی درد میکنه ممکنه اتفاقی افتاده باشه و باعث نازایی بشه
- سونوگرافی سینه
سلام من سونوگرافی انجام دادم من ۲ماه هست دخترم راازشیرگرفتم رفتم سونوانجام دادم گفته ۲کانون اکوژن وهتروژن وبی شکل حدود۱۰۱*۲۵میلیمتری دراین ناحیه دیده می شود راهنمایی کنید
- آمپول سینال اف
ببخشید دکترم برای من سینال اف ۶۰۰نوشتن که حتما امروز دورناف بزنم، داروخانه میگن ۹۰۰ داریم احتمالا اشتباه تایپی بوده چون نسخه الکترونیکیه، در دسترس نیستن دکترم اگر لطف منید راهنمایی بفرمایید ممنون میشم
- یائسگی
سلام من ۲۸سالمه و سه ماهه پریود نشدم طبق آزمایشات هورمونی متوجه شدم یائسه شدم آیا یائسگی زود رس درمان داره؟؟از طریق طب سوزنی میتونه کمکم کنه که درمان شم؟
- نیش زدن زنبور زن حامله
امروز بغل زانویم را زنبور نیش زد من الان ۷ماهه حامله ام آیا آسیبی برای جنینم نداره
- سلام میشه لطفا کمکم کنید
سلام من سونوم گفتن کیست ۳۳ در ۲۲ داری در تخمدان چپ با جدار نازک و محتویات اکوفری و مایع ازاد لگنی رحمم ۴ سانت افزایش سایز داشت از ۷۶ شده بود ۸۰ همونروز بتا معمولی دادم شد ۱ بیبی چکا منفی بودن دیروز خونریزی داشتم ولی خون خیلی تیرس و دل درد شدید دارم و سبکی سر ایا این همون پریودیه؟ خون بسیار رقیقه اصلا کش نمیاد مثل خون پریودی با وجود بتا ۱ تیتر بدم؟ بارداری خارج از رحم نباشه
- مشکل ایمنی و انعقادی
سلام خانوم دکتر من دوسال پیش آزمایش ایمنی انعقادی دادم و مشکل داشتم حین بارداری انکسوپارین و پردنیرولون استفاده کردم الان میتونم استرازنیکا بزنم 34 سالمه. ممنونم
- سقط
درد زمان سقط چ کار باید بکنیم من میخوام بچه ام رو سقط کنم چکار بایدد کنم
- عفونت واژن
من زنی 21 ساله هستم که عفونت واژن دارم وزرد رنگ هستش. و 6 ماهه که به متخصص زنان مراجعه میکنم ولی خوب نمیشم. الان چکار کنم؟
- سقط ناقص
سلام من ۴۸رزو پیش سقط داشتم بدون خونریزی بقا حدود ۴سی سی هستن پریود نشدم، همه قرص شیاف استفاده کردم باز م پریود نشدم ، آزمایش بتا دادم با فاصله دو روز هردفعه بتا کم میشه ولی بقایا هنوز هست دکتر آمپول پروژسترون داد آیا با استفاده از آمپول پریود میشم
- Prp
سلام بعد از پی آرپی لکه بینی و درد سینه طبیعی است؟
- آمپول سینال اف
باسلام وخسته نباشید .اگه آمپول سینال اف اشتباهی عضلانی تزریق شود موثر هست؟
- سینه
سلام من سینه هام کوچیکه و ۱۶ سالمه باید چیکار کنم رشد نداره
- سونوگرافی
سلام خانم دکتر عزیز .خواهش میکنم سوال منو کامل جواب بدید خیلی نگرانم مادرم ۵۶ ساله هستند و یائسه شدن.. و برای مشکل معده دکتر براشون سونوگرافی شکم و لگن نوشتند به طور اتفاقی این چیزها در سونوگرافی رحم در آمد در بررسی اولتراسونو گرافیک رحم Anteverted با ابعاد ۶۰×۷۸×۱۰۱ و اکوژنیسیته میومتریال coarse و میوماتوز مشاهده شد..آندومتر با ضخامت 8mmبدون واسکولاریته واضح مشاهده شد که با توجه به دوران منوپوز بررسی از نظد هایپریلازی آندومتر پیشنهاد میگردد...ساختمان هتروژن به ابعاد mm34×36 در دیواره قدامیفوقانی رحم مشاهده میشود calcified subserosal lntramural myoma دو ساختمان هتروژن به ابعاد mm۴۴×۶۶ در دیواره ب خلفی رحم و دیگری به ابعاد ۱۱×۱۴ میلی متر در دیواره قدامی رحم مشاهده میشود subserosal intramural myoma به علت بزرگی فیبروم ها رویت بافت دقیق تخمدان ها امکان پذیر نمی باشد در آدنکس ها توده یا ضایعه فضاگیر مشاهده نشد مایع آزاد در شکم و لگن مشاهده نشد خانم دکتر تورو خدا بگید این یعنی بدخیمی؟چکار باید انجام بده و اینکه مادرم هیچ مشکل زنانگی ندارند یائسه شدند و خونریزی و لکه بینی هم ندارند و در ضمن ۲ماه پیش پاپ اسمیر دادند و جواب خیلی خوب بود و مشکلی نداشتند خانم دکتر من خاله ام هم بر اثر سرطان رحم فوت شدند
- مصرف دارو در بارداری
چسلام خانوم دکتر خسته نباشید من توی ماه اول بارداری هستم سرما خوردم چه داروهایی مجاز هست برای مصرف مجاز هست. برای متشکرم
- بارداری طولانی
سلام. خسته نباشید،من در هفته 41 بارداری هستم ولی رفتم سونگرافی تاریخ زایمان را دو هفته دیگر اعلام کرد.. یعنی بارداری من میشود43هفته. دکتر خودم میگه شاید من تاریخ آخرین عادت ماهانه را اشتباه کرده باشم. ولی دوره های من منظم است و من فک نکنم که اشتباه کرده باشم... آیا بارداری 43 هفته امکان پذیر است؟.. یا شاید من اشتباه کرده باشم.. خیلی استرس و اضطراب دارم.. و نگرانم
- آزمایش خون غربالکری دوم
سلام آزمایش خون غربالگری دوم را در چه هفته ای انجام بدم
- پرده بکارت
سلام وقتتون بخیر من چند روزه فکر و خیال داره دیوونه م میکنه ما هشت ماهه عقدیم پرده بکارت من ارتجاعی از نوع حلقوی هستش دوماه پیش همسرم آلتش رو به صورت مالشی به روی واژنم میکشید راستش ی کوچولو درد داشتم میخواستم بدونم من باکره هستم یا خیر ؟! بعد اینکه پزشک قانونی اگه برم چی میگه ؟!
- زنان
سلام آیا رحم رو میشه پیوند زد.


