Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- احساس فشار ادرار
با سلام من سه روز پیش هندوانه مصرف کردم اما الان یک روزی می شه احساس آزار دارم
- سلام من برا بارداری اقدام کردم الان دوماهه که دارم قرص لتروزول میخورم الانزیردلم درد میکنه22پریودیم بوده 4تاسقط داشتم دوتاهم بچه دارم
- بارداری
سلام دخترم تنبلی تخمدان داره رفته دکتر دارو استفاده کرده کیست سپتا چپ به وجود آمده خطر ناک است بچه دار میشه لطفا راهنمایی کنید
- سوزش مقعد
سلام وقت بخیر من رابطه محافظت شده داشتم از کاندوم و لوبریکانت استفاده کردم. احساس سوزش و قرمزی و دردو دونه های برامده لبه دار دارم. احتمال داره به کاندوم یا ژل حساسیت داشته باشم؟ یا بخاطر مدفوع خودم دچار قارچ شده باشم؟ چه دارو و پمادی استفاده کنم؟ ممنون میشم جواب بدید🌸
- اینترنال اکو
سلام در سونوگرافی من نوشته اینترنال اکو فراوان در مثانه دیده می شود و سنگ مثانه هم دیده نمی شود آیا این مساله مهمی است
- موتا
سلام خسته نباشید ببخشید میشه قرص موتا را همزمان با قرص سیبل مصرف کرد
- فیبروم
سلام.ایا با فیبروم ۴۰در ۴۷ خارج از رحم میتوان باردارشد؟
- پرده بکارت
سلام خسته نباشید خواستم بدونم هزینه جراحی پرده بکارت مسدود چقد هست و چه شرایطی داره
- میخوام بدونم حامله هستم یا نه؟
نتیجه سونوگرافی من رحم با ابعاد 35*75 است و اکومیومتر طبیعی است،اندومتر لاین با ضخامت 7 میلیمتر است،الان 25 روزه پریود نشدم...نتیجه چیست؟
- دارو غیر مضربرای سرماخوردگی بعد از ivf
با سلام من ۵ روز ivfکردم امروز روز ۵ متاسفانه سرماخوردگی شدید گرفتم که عطسه زیاد میکنم.میتونم آنتی هیستامین و سرما خوردگی و استامینوفن استفاده کنم بدتر از این نشم
- رحم اجاره ای
48 سالم هست شوهرم بچه علاقه دارن میخوام از رحم اجاره ای بچه دار بشیم امکانش هست؟
- نتیجه سونوگرافی من چیست
خانم دکتر رفتم سونوگرافی وازینال انجام دادم توی برگه نوشته توده اکوزن بیضی در دیوار خلفی مجاودت کاویته به ابعادmm12×6 مشهود است واندومتر بانمای سه خطوفاقد ضایعه رویت شدوچند میوم پراکنده خانم دکتر الان یک سال دوماه عمل هیستروسکوپی کردم وسه ماه دوفاستون خوردم میشه برام جواب سونوگدافی بدید یغنی چه وایا دارو بخورم خوب میشه یا باید دوباره عمل کنم
- حالت تهوع در بارداری
با سلام و خسته نباشيد خدمت شما . خانم دكتر من ٢٢ سالمه الان ١ ساله اقدام واسه بارداري كردم و تو اين يكسال نتيجه نگرفتم تو اين ١ماه اخير ٢ تا امپول زدم يكي گنال بود ٧٥واحد ١٦ مرداد و فونيلوپ ٧٥ زدم ٣ واحد روز اول ٧٥ واحد و ٢ روز بعد ٣٧/٥ ولي چون دكترم يادش رفته بود كه بگه نزديكي نكن تخمكم هم خيلي زياد شده و هم بزرگ الان زير شكمم درد ميكنه .هم دراز كش و هم خوابيده نظر شما چيه چيكار كنم خانوم دكتر
- سوال مهم بارداری
سلام من هفته ۱۳ بارداری هستم و دو یا شاید سه روز طول بکشه ک مدفوع نکردم ایا مشکلی پیش میاد خیلی میترسم لطفا راهنماییم کنید
- بارداری خارج از رحم
سلام بنده خارج از رحم باردار شدم ماه اول سر خون ریزی افتادم عمل سالپنژکتومی انجام دادم به بنده چند وقت استعلاجی تعلق میگیرد
- عفونت واژن
سلام خانوم دکتر
من حدود ۱ ماه هست که تکرر ادرار دارم
یعنی بلافاصله بعد از ادرار بازم هم احساس میکنم که ادرار دارم
و اینکه ترشحات سفید پنیری و غلیظ دارم که میشه گفت زیاد هم هست
اما ترشحاتم میشه گفت بو نداره
و اینکه خارش و سوزش خیلی کمی هم گاهی دارم میخواستم بدونم که تکرر ادرارم بخاطر عفونت واژن هست یا عفونت ادراری ؟ البته ازمایش کشت ادرار و خون دادم بنظرم که چیزی نبوده یعنی عفونت ادراری نداشتم عکس ازمایش را میفرستم - باردارشدن باوجودابنکه باقرص پریود مبشم
سلام ۴۵ سالم هست ازاول باقرص استروژن پروژسترون پریود مبشم هروقتربخورم مبشم واگرنخورم نمبشم ،کم کاری تیرویید دارم چندباراقدام کردم نشد الان درتخمدان سمت چپ یک فولیکول ۱۵م م دارم ،برابارداری رفتم دکتر گفته یک دوره قرص لویتود بخور بعدبیابراآی وی اف ،نظرشماچیه
- پولیپ وبارداری
باسلام وخسته نباشیدخانوم دکترمن سال پیش یه سقط داشتم که اول سالم بودبعددوماه قلبش ازکارافتادتحت نظرسقط کردم الان قصدبارداری دارم دوماه پیش سونودادم یه پولیپ کوچیک زیریک سانت دارم دوماه۸۰ عدد دوفاستون مصرف کردم مجددسونودادم پولیپ ازبین نرفته بود بیشترروزای این دوماه رولکه دیدم بخاطردوفاستون.دکترگفت چون لکه میبینی بایدکورتاژبشی ولی من فقط این دوماه رولکه دیدم فکرکنم عوارض قرصه.خانوم دکترعزیزنظرشماچیه کورتاژکنم یا اقدام کنم برای بارداری ؟ پولیپ باعث سقط نمیشه ؟ دکتربهم کلومیفن هم داد آیالازمه مگه این داروبرای نازایی نیست توروخدا راهنماییمکنید من شهرستانم چه کاری درسته تشکر
- خارش واژن
باسلام.من33 سالمه چند وقت هست خارش واژن دارم داخل آب گرم وجوش شیرین میشینم مدتی خوب میشم دوباره شروع میشه دکتر پماد 1 درصد هم داده استفاده کردم خوب نبود گفت همین کار انجام بدم
- سزارین
سلام من یک ساله ک سزارین کردم از همون اول درد بخیه سمت راستم حیلی درد میکرد و تو کش بود الانم بعد یک سال وقتی دراز کشیده ام بیشتر مواقع دردبدی میکند چیکارکنم


