Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پروید
هنگام پروید درد شدیدی در معقد دارم موقع مدفوع کردن علتش چیست
- اندمتر اکوژن مطرح کننده فاز سکرتوری یعنی چه
- سلام خسته نباشین ببخشید جنین کامپکت یعنی چی؟یعنی خوبه کیفیتش؟!
- سوال من پایین همین سوال یه چیزیو فراموش کردم بگم، تورخدا زود جواب بدین
مغزم خالی و بی حس، وقتی میخوام بخوابم انگار میخوام بمیرم نمیتونم بفهمم یه جوری شدم. اون لحظه واقعا رفتم تو حس و مغزم و سرم خالی شد و یه حالتی شد و الان که اینطور گنگ و خالی مغزم میترسم حتی میترسم بخوابم ایا طبیعی یا نه
- دیدروژسترون برای لکه بینی
سلام، چند سالی هست ۳ یا ۴ روز قبل از پریود ترشحات قهوه ای کم (ولی پیوسته) دارم، سونو رحم و تخمدان دادم جواب کوچکی تخمدانها بود. دکتر ۳۰ قرص دیدروژسترون تجویز کرد از روز ۸ تا ۱۵ قاعدگی. نظر شما چیه؟ روزی یکبار مصرف کنم؟
- بارداری
سلام من سال95دردوران بارداری در15هفته فهمیدم فتق ناف دارم ودر16هفته جراحی کردم وتاالان مشکل خاصی نداشتم میخواستم ببینم آیامجددبخوام بارداربشم مشکلی پیش خواهدآمد؟؟؟؟؟ .. درضمن من قبل این مشکل صفراموبرداشتم ودکترم گفتن بدلیل نازکی پوست دستگاه که ازطریق ناف برای برداشتن صفراقراردادیم نافت پاره شده ودردوران بارداری خودشونشون داده..ممنون میشم پاسخ بدیدچون خیلی استرس دارم برااین موضوع
- لکه بینی قهوه ای
سلام روزتون بخیر ببخشید من امروز یه هفته مونده به پریودم هست و ی مقدار ترشح قهوه ای رنگ بو دار از واژنم دیدم و قرص سیپروترون کامپاند هم بخاطر پرمویی مصرف میکنم امکانش هست به اون مربوط باشه؟ یا لانه گزینی باشه اخه توی هفته گذشته ۲ شب فراموش کردم قرص رو مصرف کنم
- کیست درمویید
سلام،کیست درمویید ابعاد ۴۸×۳۵ در تخمدان راست دارم،قصد بارداری دارم،امکانش هست حین سزارین این نوع کیست رو خارج کنیم،چون دوست ندارم دو بار اتاق عمل برم و خیلی خیلی برام مهمه،اگه جواب منفی هست کیست با این ابعاد رو میشه از طریق لاپراسکوپی خارج کرد؟
- رازیانه
سلام عرق رازیانه طبعش گرمه؟برای عفونت زنانگی رفع کیست تخمدان و تقویت تخمدان و تنظیم قاعدگی موثراست برای باردار شدن مشکلی ایجاد نمیکنه ؟ و عرقش خوبه یا گیاهش
- نازایی
سلام ببخشید من سه هفته باردارم سوزش و خارش دارم اگر از پماد تریامسینولون ان ان استفاده کنم برای جنین مشکلی پیش نمیاد
- بارداری
سلام خانم دکتر من قرص لتروزول خوردم آزمایش خون دادم باردار بودم رفتم سونو واژینال انجام دادم امروز ساک بارداری تشکیل شده بود ولی جنین معلوم نبود. اینکه جنین تشکیل نشده زوده هنوز یا مشکلی دارم؟ این جواب سونوم بود: تصویر یک ساک حاملگی با حدود منظم و موقعیت مناسب در کاویته رحم مشاهده میشود. اکو و ضخامت واکنش دسیدوائی طبیعی ست. سن حاملگی براساس MSD=7mm، 5wk میباشد. در حال حاضر yolk sac وfetal pole قابل مشاهده نیست. در آدنکس ها ضایعه ای مشاهده نشد. مایع خفیف در لگن مشاهده گردید. تورو خدا راهنماییم کنین خیلی نگرانم،ممنونم از شما
- سلام من الان آمپول بتامتازون شیری و آمپول پنیسیلین ۸۰۰ استفاده کردم و الان میخام با خانومم رابطه واسه باردار شدن انجام بدم آیا مشکلی نداره؟
- خونریزی بعد از استفاده کرم واژینال
من دیشب که روز سوم استفاده ام بود ، اپلیکاتور چسبیده بود و وارد نمیشد بعد هم خیلی سخت بیرون اومد از دیشب افتادم به خونریزی زیاد، دارم از نوار بهداشتی استفاده میکنم ، چیکار کنم و ترسیدم
- کاذب بودن بیبی چک دریائسگی زودرس
سلام.خانم دکترمن ۳۳سالمه.از۲۰سالگی دچاریائسگی زودرس شدم.چندروزپیش دچارترشح شدم کیت تخمک گذاری گرفتم مثبت شدچندروزمتوالی مثبت شد.بیبی چک تست کردم ۳بارهاله خیلی کم رنگ مثبت بودآیادریائسگی زودرس مثبت کیت وبی بی چک کاذب هست؟سپاسگزارم
- کراتینه مو در اقدام به بارداری
سلام من دیروز موهامو کراتین کردم آیا اقدام برای بارداری مشکلی داره؟ یه پسر ۸سال دارم و ۴ماه پیش یه سقط داشتم در هفته نهم
- اندومتر
سلام خانم دکتر دکترم برای اندومترم امپول لوپرمر نوشتن قراره این ماه تزریق کنم توی اینترنت توی یکی از عوارضش نوشته بود بعد دوماه عادت ماهیانه توقف پیدا میکنه چون من هر ماه به طور منظم پریود میشم میترسم این امپول پریود و هورمون هامو بهم بریزه میخواستم بپرسم واقعا پریودام قراره توقف یا بی نظم بشن خودمم این ماه عروسیمه میگم نکنه تو اولین رابطم تاثیر بزاره ممنون میشم راهنمایی کنید
- کیست
سلام خانم دکتر من۲۰ سالمه و هرچندوقت یکبار سمت راست شکمم یه درد ضعیف داره قبلاهم اینجوری شده بودم که رفتم دکتر وبرام سونو تخمدان نوشتن و گفتن مشکلی نداری و عفونته الانم بعضی وقتها درد دارم ... من همش فکرمیکنم که یه مشکل جدی دارم یعنی فکرمیکنم یه کیست بزرگ دارم بخاطرهمین میترسم دوباره برم دکتر میخواستم ازتون بپرسم مشکلی دارم یعنی برم دکتر؟ممنون
- آمپول واریوپپتیل ۳/۷۵
آمپول واریوپپتیل را درمانگاه تزریق میکند؟
- دکترم گفت بعد اچ دی سونو برو دقیق کی باید برم؟
دکترم گفت بعد اچ دی سونو برو دقیق کی باید برم؟
- قرص ضد بارداری
سلام خانم دکترسوالم اینه یه بچه ۶ماهه دارم وشیرده ام وبعداز۶ماه پریودشدم ایا میتوانم ازقرص ضدبارداری بخورم ؟


