Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی بعداز کرم واژینال
سلام من ۵ماهه باردارم و دیشب از پماد کلوتریمازول استفاده کردم و امروز بعداز نزدیکی باهمسرم متوجه خونریزیم شدم و تقریبا دوسه ساعته که ادامه داره .برای بچم خطر داره؟
- ورزش
سلام من بارها شنیدم که ورزش های سنگین باعث تاخیر و نامنظم شدن قاعدگی میشه میخواستم بپرسم منظور از ورزش سنگین چیه یعنی چندساعت
- کورپوس لئتوم
من یک کورپوس لئتوم در روز نوزدهم قاعدگی با اندازه ۱۸ م دارم طبیعیه؟
- قرص
سلام خانم دکتر من مجردم و۲۱سالمه من توروز اول پریودی به خاطر دل دردو کمردرد یه دونه قرص پروفن میخورم میخواستم بدونم که ضرر نداره و یا بتعث نازایی میشه یا نه؟ و اینکه این قرص میتونه باعث کمتر شدن حجم پریود بشه یا نه؟ ممنون
- قاعدگی و مصرف قرص هورمونی
سلام خسته نباشید من یه ماه پیش به خاطرخونریزی شدیدقاعدگی رفتم گفتم به ال دی حالت تهوع میگیرم بهم آتیسترون دادهفت دونه خوردم شبهاتاصبح بیداربودم وعصبی شدم وتمام صورتم لاغرشده استرس وتپش قلب دارم یک ماهه خوب نشدم فقط هفت دونه خوردم استخوانهای صورتم زده بیرون پیرشدم چکارکنم برای درمان توشهرمادکترخوب نیست
- آمپول واریو پیتل کودکان
سلام دکتر وقت بخیر ببخشید من برای دخترم به دکتر غدد مراجعه کردیم و ایشون برای قطع پریود آمپول واریو پیتل ۳/۷۵را داد اولین بار رو که زده امروز باز هم پریود شده علتش چیست اگر آمپول بعدی رو بزنه قطع میشه؟ من شنیده بودم وقتی اولین بار بزنی قطع نمیشه از بار دوم قطع میشه واقعا از بار دوم قطع میشه ؟ ویک سوال دیگه داشتم الان می تونه آمپول رو بزنه وقتی قاعدگی است یا باید تمام شود ؟ چون دختر من واقعا عذاب میکشه اگر براتون مقدور است راهنمایی بفرمایید ممنون
- پیشگیری
سلام ، وقت بخیر ، من سوال هایی برام پیش اومده ممنون میشم اگر جواب گو باشید. من یکم ماه گذشته پریود شدم ، و روز ششم پاک شدم ، با همسرم بیستم یعنی ۱۵ روز بعد از اتمام پریودم مقاربت داشتیم که با پاره شدن کاندوم روب به رو شدیم که اطلاعی نداشتیم ، داخل واژن تخلیه شد ، و بعد از ۱ ساعت ۲قرص اورژانسی HDو بعد از ۱۲ساعت ۲تای بعدو خوردم ، پریود منظمی دارم ، باید ۲۹ یعنی بعد از ۹ روز پریود عادی بشم؟ یا اصلا به چه شکل هست ، امکان بارداری وجود داره؟ الان ۵روز از مصرف قرص اورژانسی میگذره ولی هیچ خونی دیده نشده.
- پریودی بعد از زایمان
با سلام من فرزند 9 ماهه دارم اوايل زايمان در روز 36 خونريزي داشتم كه رفتم دكتر گفت احتمالا پريودي شروع شده .هفت روز طول كشيد و پاك شدم از ان زمان چيزي نديدم تا ماه هشتم كه دوباره شروع شد و هفت روز ادامه داشت گفتن دوران پريودي هس ولي اين ماه هنوز شروع نشده و از تاريخ ماه قبل كه 21 تير شدم داره ميگذره قرار بوده 21 مرداد بشم كه هنوز نشدم بي بي چكم امتحان كردم منفي بود ه . همه ميگن چون شير ميدهي هورمون ها نا منظم هس ممنون ميشم سريع جواب بدين خيلي استرس و نگران هستم
- بارداری
سلام خانم دکتر من ۱۸ هفته و سه روزمه ولی هنوز حرکت های جنین رو متوجه نمیشم خیلی نگرانم،چون آمنیو هم شدم میترسم مشکلی پیش اومده باشه
- بارداری
سلام خانم دکتر7ماهه باردار هستم.حس تیر کشیدن داخل واژن دارم .آیا طبیعیه؟
- بارداری دوقلو
سلام وقت بخیر من میخواستم این موه قرص بخورم برای دوقلو باردار شدن بعد به بچه ی ۸ ماهه ام شیر میدم مشکلی نداره قرص مصرف کنم برا بچه ام ضرری نداره؟
- خونریزی بعدازسقط
من امروز ۲۹روز سقط داشتم هنوزم خونریزی قطع نشده
- هفتروزپریودنشدم
سلام خسته نباشید من ۴۰سالمه یه هفتس از پریودم میگزره چکار کنم
- متوقف شدن رشد جنین
سلام خانم دکتر جنین من دوازده هفته داشت با لکه بینی سونوگرافی انجام دادم که گفتند رشد بچه در هفته هشتم متوقف شده و بچه متاسفانه دیروز سقط شد من چهل و پنج سالمه و طبیعی باردار شده بودم امکانش هست دوباره بعد از یه دوره استراحت طبیعی باردار بشم
- دلیل کیست
با سلام من دو ماه پیش قبل اینکه بدونم کیست دارم اردیبهشت ی ماه و قرص پیشگیری خوردم و پریؤد شدم بعدش ک میشع اؤل خرداد بعد از اون اقدام کردم دو روز مونده بود ب تخمک گزاریم ک کمر درد گرفتم اول تیر ک باید پریود میشدم نشدم بعد گفتم شاید واس اقدام بعد ده روز رفتم دکتر ازمایش بارداری دادم منفی شد بعدش پروژسترون زدم بعد ۱۳ روز ک پریود نشدم سنو مشخص کرد ک کیست دارم بعد تازه ی هفتس ک قرص پیشگیری و شروع کردم .من میگم خرداد ماه هفته ی دو تا قرص اهن خوردم ایا بنظرتؤن دلیل کیستم میتؤنه قرص اهنی ک خورده باشم باشه?ایا بنظرتون لخته خون و غلظت خون باعث کیستمه???اینم بگم امپول پروژسترون و ک زدم تا چار پنج روز تپش قلب شدید گرفتم و سبکی سر و خیلی حالم بد بود بعد ک پریود نشدم و قرص پیشگیری و شروع کردم پشت رون پام تقریبا ی وجب بالا تر از زانوم رگای سیاه نازک معلوم شده و دو تا سه تا جوش ریز اطرافش در اوردم اینا علایم غلظت خونه ?کیستم ۴۵ میلی متره دارای دو سپتوم نازک .خواهش میکنم لطفا جواب منو بدین??من پول ندارم دکتر مراجعه کنم سنم ۲۳ سال است و بچه هم ندارم میترسم کارم ب عمل جراحی برسه واس کیستم
- بارداری
با سلام خدمت دکتر عزیز همسر بنده در هفته 24 بارداری است ماه قبل در سونو روده اکوژن مشاهده شده و بعد از یکماه سونو تکرار شده و اتساع مختصردر انتهای روده تشخیص داده شده ولی مورد دیگری گزارش نشده میشه لطفا ما را راهنمایی بفرمایید
- استفاده از قرص سالویگل
سلام وقت بخیر.من ۴۳سالمه.الان چهارماه عمل لاپاراسکوپی رحم انجام دادم .گر گرفتگی خیلی منواذیت میکنه .میخواستم از خانوم دکتر بپرسم این قرص سالویگل میشه استفاده کرد یکم برام توضیح بدید. ممنون از شمااز رشت مزاحمتون میشم
- صاییه هاپیکو
به ابعاد۱۲میلیلیتر درجدال لترال رحم یک میلیلیتر ویا یک میوم اتی پیک هست درمانش چی هست
- کیست اندومتریوز
سلام من دختری 36ساله هستم که یک سال و نیم پیش مورد جراحی کیست اندومتریوز که ده سانت بود قرار گرفتم مجرد هستم و باز دوباره سونوگرافی دادم و الان کیست من پنج سانت هست دکتر برام قرص مارولون تجویز کرده که بخورم خیلی نگرانم که دوباره بخام عمل کنم چون عمل من عمل باز بود طبق تشخیص پزشک و به نظر شما من فریز کنم تخمدانمو برای بچه دار شدن کار درستیه؟
- جلوگیری بارداری
سلام من با نامزدم رابطه از پشت داشتم و مایع منی ریخت داخلم بعد از چند دیقه رفتم شستمش ولی کامل خالی نشده بود و مقداریش موند و دیر تر خالی شد به فاصله دو ساعت میخواستم بدونم ممکنه باردار بشم ؟ من هنوز دخترم و هیچگونه رابطه ای از جلو نداشتم


