Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- در خصوص مصرف قرص دوفاستون
سلام خسته نباشید من دکتر برام دوفاستون تجویز کرده که از ۱۴قاعدگی بخورم تا ۲۴قاعدگی امروز روز ۱۶قاعدگیمه مشکلی نداره از امروز بخورم یا از ماه دیگه شروع کنم
- سفیکسیم
سلام هفته ۲۵ازمجاری ادرارم تیرمیکش تاناف طبیعی ازمایش ادرارم خوب بود سفیکسبم میخورم طبیعی
- حرکت جنین
سلام هفته ۲۶ بارداری هستم تا دیروز جنین حرکت میکرد ولی از دیشب تا امروز حرکتی نمیکنه یه چیز شیرین خوردم به پهلو چپ خوابیدم ولی بازم حرکتی نداره خیلی نگرانم خطرناکه؟
- بارداری
سلام باردارهستمبارداریچهارمم هست حالت ضعفشدیددارمگاهی اوقاتدرددرقسمتپاین شکموپشت احساسمیکنمبهخاطرکرونامیترسمبرمدکترتقریباسن حاملگیم سه ماههاستمیتونمقرص کلسیم مصرف کنم
- بارداری
سلام هفته ۳۴یعنی واردچه ماهی هستم
- آرایش در دروان بارداری
با سلام خدمت شما خانم دکتر میخواستم بدونم آیا آرایش کردن در دوران بارداری اشکال داره؟
- سلام
خسته نباشید 15"سیکل آمپول دکاپپتایل 1/.زدم الان هول وهوش 17 روز پریود نشدم فقط یه چهارروزی لک قهوه ای میاد علت چیستم ممنونم
- رابطه ی جنسی
با سلام و خسته نباشید من با نامزدم روز 5 پریدم که دیگه پاک شده بودم رابطه لمسی داشتیم در حد لمس کردن الت تناسلی ولی نامزدم ارضا شد و منی خودشا بیرون ریخت ولی من از پیشاب میترسم که یه وقت با وجود باکره بودنم وارد واژنم نشده باشه شک داریم،بعد از چهار ساعت قرص اورژانسیovocease با دوز 1.5 یه دونه خوردم ،ولی العان چند روزه استرس عجیبی گرفتم که نکه اتفاقی بیافته لطفا راهنمایی کنید تو را خدا
- بارداری
سلام . در سونوگرافی 19 هفته من در بررسی دهانه سرویکس نوشته funneling در قسمت فوقانی به طول 16مىلى دزده شد وطول قسمت بسته 15 مى است اىن یعنی نمى شه طبیعی اززمان کرد وآزاده بازداشت دهانه ى رحم بسته شود
- سقط جنین
سلام، من در هفته ششم بارداری ناخواسته بودم، ۵ روز پیش قرص سایتوتک مصرف کردم و به خونریزی افتادم، به نظر شما تا چند روز خونریزی طبیعیه؟ و چه زمانی برای بررسی بقایای سقط باید سونو بدم؟
- فیبروم کلسیفیه
سلام خانم دکتر من یک فیبروم کلسیفیه در سمت چپ دارم ودرروز ۶ شهریور پرید شدن البته دوروز قبلش لکه بینی داشتم و۱۱ پاک شدم ودوباره ۲۶ خونریزی پیدا کردم ودرحال اقدام برای بارداری هستم ایا این خونریزی ها ونا منظم شدن آن به این فیبروم ربط داره وایا باوجود آن میتوان باردار شدویا باعث سقط جنین میشه پارسال باردار بودم و۱۲ هفته سقط داشتم وبعداز اون هم عمل فیبروم داشتم
- با سلام آیا کیست پلی کیستیک روی باردار نشدن تاثیر میگذارد
- آیا ممکنه باردار باشم
سلام خانم دکتر من دو ماه اقدام کردم هر دوماه سر موعد پریود شدم ولی با مقدار کمتر وسه روز پاک میشم تکرر ادرار دارم گرسنه شدید وتعریق زیاد ودرد شکم ولی مداوم نیست این ماه دو روز بعد پاکی بی بی چک زدم منفی شد به نظر شما احتمال بارداری هست؟باید آزمایش خون بدم؟کی؟
- بارداری
سلام من الان یک ساله دوفاستون و متفورمین استفاده میکنم هر ماه هم چند روز بعد از اتمام دوره دوفاستون پریود میشم اما این ماه الان ۱۰ روز گذشته و پریود نشدم حالت تهوع دارم و یکم زیر شکمم درد داره بی بی چک گذاشتم مثبت بود ولی ازمایش بتا دادم ۲> بود و منفی چیکار کنم
- نزدیکی دربارداری
باعرض سلام و خسته نباشید..1..ایا نزدیکی در دوران بارداری و ریختن اب مرد در داخل واژن مشکلی بوجود می اورد؟ 2..اگر به اندازه یک انگشت الت مرد دخول شود و پس از نزدیکی هم لکه بینی مشاهده نشود ایا میتوان نزدیکی را در بارداری ادامه داد؟
- پریود دوم بعداز قرص اورژانسی
سلام خوبید ببخشید من ششم پریود شدم و روزهفتم یعنی دوازدهم رابطه بدون محافظت داشتم سیزدهم قرص اورژانسی مصرف کردم هفت روز بعدش یعنی نوزدهم خونریزی داشتم خیلی کم به مدت هفت روز و باید ششم دوباره پریود می شدم نشدم می خواستم ببینم باردارم یاخیر ممنون می شم جواب بدید
- بارداری
سلام من هفته ششم بارداری هستم و ترشح شیری رنگ دارم مشکل هست یا طبیعیه؟
- سقط
سلام وقتتون بخیر پریودم عقب افتاده بود بیبی چک زدم مثبت شد ولی آزمایش ندادم هنوز اگه مثبت باشع چون ناخواسته بود و خودم نخواستم چجوری میتونم بندازم با قرص سایتوتک امکانش هست شما چه روشی رو پیشنهاد میدین هم خودم و هم همسرم رضایت کامل داریم
- سلام خانوم دکتر خسته نباشید من قبل از اینکه پریود بشم نزدیکی از پشت داشتم آب منعیشم تو ریخته حالا زیر شکمم نبض میزنه ممکن کیست داشته باشم
سلام خسته نباشید من قبل پریودیم نزدیکی از پشت داشتم آب منعی هم داخل ریخته شده الان یکی دو روز مونده ب وقت پریودیم زیر شکمم نبض میزنه ممکن کیست باشه....؟
- تنبلی تخمدان
سلام وقت بخیر.من تنبلی تخمدان دارم و۴ ماه پریود نشدم دکتر یه ماه پرژسترون داد.که برای بارداری اقدام کنم.متاسفانه دیروز پریود شدم ودوره ی مدروکسی سه ماهه تمام شدو باردار نشدم.الان میخوام از روز سوم روزی دوتا کلومیفن بخورم.لطفا جواب بدین آیا نیازه داروی دیگه ای بخورم.قندناشتام۱۱۰ بود


