Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اقدام به بارداری
سلام خانوم دکتر من الان9ماهه اقدام به بارداری هستم ولی کیست دارم نمیشه میتونیم کمکم کنیم کیست من از10تا بیشتره ونمیزاره باردار بشم
- مایع بین دولایه اندومتر
با سلام و خسته نباشید بعد از سقط بعد از سه ماه با دفع بقایای بارداری دو بار پریود شدم بعد از پریود دوم سونو دادم نوشته. مایع بین دو لایه آندومتر در ناحیهی دیستال تنه به دیامتر حداکثر ۲ میلی در طول ۱۰ میلی رویت شد آیا این موضوع خطر داره میخوام باردار شم پریود هم دو بار بعد سقط منظم بدون لکه بینی
- قرص اورژانسی
سلام من ۱۵ سالمه و فقط یدونه از قرص اورشانسی تنسی ۰.۷۵ رو استفاده کردم الان تو پریودیم تیکه هایه گوشتی داره ازم خارج میشه بنظرتون نرماله؟
- زنان
سلام وخسته نباشید خدمت شما دکتر عزیز برای سرد مزاجیم چه دارویی میتونم استفاده کنم ؟؟
- سلام من نزدیک دو ماه پریود میشم ولی دیر قطع میشه و کمرم خیلی درد میکنه هر موقع کمر درد کنه بیشتر پریود میشم ترو خدا کمکم کنید
دکترم رفتم قبلن کیس داشتم کیسم برترف شد الان نمیدنم چرا اینتوریم
- بارداری
سلام خسته نباشید احتنال سقط جنین در هفته اول بارداری با خوردن زعفران وجود داره
- یاسمین
دکتر ۴۶ سالمه ،متاهل، برای کم شدن شدت خونریزی از یاسمین استفاده کردم ومتاسفانه کم نشد وخونریزی ادامه داشت ،بعداز ده تا فگقرص که مصرف کردم ،قطع کردم ،وسه روز لکه بینی وبعد دوباره پریود الان روز ۶ پریود م است چی کارکنم تا پاک شوم ،سونو واژینال هم دادم هیپرلازی تشخیص دادند .باتشکر
- عقب افتادن پریود
من پیش متخصص زنان رفتم ازمایش هورمونی برام نوشتن برای رزو سوم پریود الان یکشنبه ساعت ده شبه من پریود شدم روز سوم دقیقا چند شنبه میشه؟
- قاعدگی
سلام خانم دکتر شیاف پروژسترون خونریزی شدید قاعدگی رو کم میکنه؟ من از ترانگزامیک و مفنامیک استفاده کردم فایده نداره شما پیشنهاد قرص های ضد بارداری رو دادید ولی به شدت معده درد میگیرم.میتونم شیاف پروژسترون استفاده کنم؟
- بارداری دوقلو
سلام وقت بخیر من میخواستم این موه قرص بخورم برای دوقلو باردار شدن بعد به بچه ی ۸ ماهه ام شیر میدم مشکلی نداره قرص مصرف کنم برا بچه ام ضرری نداره؟
- نیچ سزارین
سلام خانم دکتر ببخشید من بعد شش سال و با نداشتن جلوگیری بعد یک سال باردار نشدم و دکتر سونو واژینال انجام دادن ک گفتن نیچ سزارین 3/5 و تخمدان پی سی او هست میخاستم بدونم میتونم با این اندازه نیچ باردار شم چون سزارین قبلی هم دارم
- فیبرم اینترامورال
سلام
آیا با داشتن فیبرم اینترامورال سابسروز به ابعاد ۵۵ در ۵۱ در خلف فوندوس رحم میتونم باردار شوم؟
با تشکر
- قرص اورژانسی
با سلام من روز چهارم پریودیم نزدیکی داشتم ولی اسپرم داخل نریخت بیرون واژن ریخت باتوجه به اینکه دوره سیکل قاعدگیم کم هست قرص اورژانسی خوردم ولی بعد متوجه شدم تاریخ گذشته هست آیا فایده ای داره؟ اصلا احتمال بارداری هست؟
- آزمایش هورمونی
سلام ، من پریودم عقب افتاده بود آمپول پروژسترون زدم ، اگر روز سوم خونریزی آزمایش هورمونی بدم نتیجه کاذب هست؟ برای سونو ،جهت بررسی تخمدان پلی کیستیک چه روزی از سیکل بهتر هست؟
- جنین فریز
با سلام و خسته نباشید من ۵ عدد فریز جنین دارم که نوشته شده در کارتم با کیفیت مناسب یعنی چه یعنی گرید چیه؟
- رحم بزرگ – اکوژنیسته هتروژن
سلام من ۵۲سال دارم عمل فیبروم کردم بعد یه سال خونریزی شدید دارم دکتر میگ باید رحم رو درآورد هتروژن دارم
- امپول سینال اف
سلام من روز ۶،۷و ۸ سیکلت سینال اف زدم و ۹و ۱۰ الان ۲۶ اچ ام جی الام ۲۶ سیکلم هستم آیا باردارم ؟
- ای وی اف
سلام روز نهم انتقال هستم از روز سوم لکه بینی دارم بعضی روزها زیاد و بعضی روزها کم اکثرا قهوه ای موقعی که استراحت میکنم رفع میشه روزانه ۳تا شیاف و ۲تا آمپول پروژسترون میزنم امیدی هست مثبت بشم یک جنین بلاست انتقال دادن قرص دوفامد روزی ۲تا و آمپول انکسوپارین و asa هم مصرف میکنم ممنون از پاسخگوییتون
- باسلام خدمت خانم دکتر من عمل هیستروسکوپی انجام دادم میخواهم بدونم تا چند روز باید خونریزی داشته باشم ممنون میشم به سوالم پاسخ بدین
چند روز است عمل هیستروسکوپی انجام دادم میخواهم بدونم تا چند روز خونریزی طبیعی میباشد آیا باید به پزشک مراجعه کنم یانه
- پریود
سلام خسته نباشید خانم دکتر من چند ماه بود که پریودی منظمی داشتم (تخمدان فیبرو کیستیک دارم و هر دو تخمدان بزرگتر از حد نرمال هست) ماه پیش سه هفته ای پریود شدم یعنی یک هفته لکه بینی داشتم و بعد آن سر موعد ماه قبل پریود شدم و ۳شهریور پاک شدم مجدد ۱۶ شهریور لکه بینی داشتم به طوری که یک ترشح شیشه ای مانند کش دار که داخلش خون بود ۵ روز همینجوری بود و از دیشب ۲۰ شهریور دیگه داخل ترشحات ام خون نبود و دیگه لکه بینی تموم شده البته عفونت هم زیاد دارم به نظر شما علت چیست و چکار باید انجام بدم


