Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- واکسن آنفلونزا
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر عزیز من تو هفته 10 بارداری هستم و قصد زدن واکسن آنفلونزا رو دارم به دلیل اینکه الان یه سرمای خفیف دارم ابته تب ندارم سوزش گلو و آبریزش بینی گذاشتم 3-4 روز دیگه یعنی 2 آبان بزنم آیا مشکلی ایجاد می کنه؟
- زعفران پاک کردک
سلام ۲۴هفته باردارم زعفران پاک کنم واسه بچه ضرر داره???
- قرص ال دی
سلام خانوم دکتر گفتین از اولین روز پریود قرص را در ساعت معین شروع کنم یک هفته پس از اتمام جعبه ، جعبه بعدی را شروع کنم 1-سوالم اینکه اگر قرص ال دی را در اولین دوز مصرف کنم پریودم را قطع نمیکنه ؟ 2-یعنی یکهفته بعد از اینکه جعبه اول به اتمام رسید یکهفته بعدش جعبه دوم را شروع کنم؟
- زنان
با سلام سال نوتون مبارک ان شاالله سال خوبی داشه باشین من یکی از مریضاتون هسم ک یک ماه پیش زایمان کردم ب دلیل کرونا نتونسم بیام پیشتون یه سوالی داشم من بعد زایمان استخون های بدنم درد میکنه میخواسم بدونم مولتی ویتامین ک قرص جوشان باشه همه ویتامین ها رو داشه باشه چی شما توصیه میکنین استفاده کنم برای تقویت بدنم
- اقدام برای بارداری
سلام خانم دکتر.سال نو مبارک
من از بیماراتون هستم و برای تنبلی تخمدان بهم قرص لتروزول دادین که این ماه خوردم الان ۱۵امین روزه بعد پریودیمه یه شب درمیونم نزدیکی دارم ولی هیچ علامتی مبنی بر تخمک گذاری ندارم تا الان،فقط همون روز آخری که قرصو خوردم تخمدانام درد میکردن.میخواستم بدونم این طبیعیه؟چرا علامتی ندارم برای تخمک گذاری؟با خوردن لتروزول تخمک گذاری کی انجام میشه؟ - جای سزارین
سلام خسته نباشید سمت راست سزارین کردم بعداز ۷سال درد میکنه مخصوصا موقعی که میخوام بلند شم مثل چسبندگی میشه .لطغا میشه راهنماییم کنید
- سونوگرافی تی وی اس
باسلام ببخشیددکترم برام سونوتی وی اس نوشته برای بقایای دفع حالانتیجه ای که داده وجودچیزهای دیگه غیرازبقایای جنینه مثلا فوکوس اکوژن کلسیفیکاسیون یاتصویرناحیه بیضی شکل واجدپدیکول عروقی میخواستم بدونم اینامشکل سازن یاهمه ازعواقب سقط هست باتشکر🙏
- ترویید
سلام من ترویید کم کار دارم و اضافه وزن زیاد گرفتم برای ترس از تداخل دارویی با قرص LDقرص لووترکسین رو نخو ردم میخواستم بدونم این دو قرص با هم تداخل دارویی دارن یا خیر برای جلوگیری از اضافه وزن چیکار کنم
- خونریزی
سلام من55سالمه وخونریزی شدیدهردوهفته یه بارده روزدارم دکتررفتم دارواستفاده میکنم ولی قطع نمشممسبامسلام
- درباره کم پریود
سلام من یک ماه میشه ارضا نمی شوم و پریودم که میاد کمه
- عمل افتادگی رحم
سلام من افتادگي رحم دارم و ميخوام عمل انجام بدم همراه با لابيا پلاستي و تنگ كردن واژن آيا امكانش هست؟؟؟
- عمل نیازه یانه؟
خانمم 7ساله باردارنمیشه.. آزمایشات زیادی انجام دادیم.. اخرین آزمایش ما سونگرافی sisبوده که دکتر نظر داده باید عمل بشه.. هیستروسکوپی.... نوشته تخدانها به شدت pc 0وحجیم واکوژن دیده شده.... حالا شما بفرمایید نظرتون چیه عمل نیازه؟ ما در چه وضعیتی هستیم؟
- فولیکول ۲۰م م در تخمدان چپ در سونوگرافی نشانه چیست
باسلام دوز دوم واکسن کرونا وامپول سینال افم باهم هستن مشکلی نداره هردو رو بزنم؟
- سوزش پستان
سلام خسته نباشید مادر بنده ۵۷ سال سن دارن سال ۹۰ تخلیه رحم و تخمدان توسط شما برای مادرم انجام شد. مدتی بعد اون سوزش روی پستان داشتن که شما رو روغن گل مغربی رو تجویز کردین.الان هم سوزش روی پستان دارن ایا میتوانند از همین روغن گل مغربی هر روز استفاده کنن یا تجویز دیگه ای دارین ؟ ممنون از لطف شما
- بارداری
سلام من سیکل قاعدگی یه ماهایی ۲۸ روزه هست یه ماهایی هم ۳۰ روزه یا ۲۶ روزه پریودم در روزای ۴ پاک میشم اما روز ۶ پریو دم رابطه داشتم و شک دارم اسپرم وارد بدنم شده بعده رابطه خیلی از من خون اومد تا دوروز لک داشتم پاک شدم الان ۲۹ روز گذشته پریود نشدم دلیلش چیه قبلنا کیست داشتم بهم میخورد اما ۳ ساله منظم پریود میشم
- سلول متاپلستیک در دهانه چه خطری دارد
- زیبایی
لیزر رفع تیرگی کشاله ران هزینش جلسه ای حدودا چقدر میشه؟
- قرص و آمپول پروژسترون
سلام من بسیاراززدن آمپول میترسم ودکتربرای بازشدن قاعدگی آمپول پروژسترون تجویز کرده آیادرد یاعوارض هنگام تزریق وبعدازاون داره یاخیر؟وآیاقرص های پروژسترون تاثیر آمپول رو داره یا آمپول تاثیرش بیشتره؟
- شیاف سیکلوژست پروژسترون
سلام خانم زكتر عزيز به من اين شياف دادين من واژينال استفاده كردم ايراد نداره بايد مفعدي ميبود هفته ١٣بارداري هستم
- خونریزی ولکه بینی
سلام من فیبرم دارم ورحم بزرگ فیبرم به قطر ۳ ویکی هم قطر ۸ پریودم شدید هست لخته الان ۱۰ روز هست قرص مفنامیک وترنسید میخورم بهتر شده ولی همچنان ادامه داره دکتر امپول دیفرلین تجویز کرده ۲۸ روز یکبار الان که ۱۰ روز هست خونریزی دارم باید اولین امپول را بزنم از کی باید شروع کنم وایا خونریزی قطع میشه نگرانم که بیشتر نشه لطفا راهنمایی کنید


