Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درمورد قرص مجسترول
با سلام من بخاطر ضخامت اندومتر دکتر سه ماه وهرروز یه عدد قرص مجسترول ۴۰ تجویز کرده ایا با قطع نشدن قرص پریودی صورت میگیره ممنونم راهنمایی کنید
- قرص ال دی
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر من برای عقب انداختن پریود ۸ روز مانده به پریودم ال دی مصرف کردم و ۱۹ عدد خوردم میخواستم ببینم سیکلهای بعدی هم عقب میوفتن؟
- مصرف قرص سیپروترون کامپاند
سلام وقتتون بخیر من ۲۱ سالمه و موی زائد روی چونم به شدته.دوره پریودمم روتین هست و شاید بعضی اوقات یکی دوروز تاخیر داشته باشه.مدت طولانی هست که ریزش مو شدید دارم.سونوگرافی دادم گفتن تنبلی تخمدان دارم و هورمون های مردونمم به شدت بالاس.حالا دکتر قرص سیپروترون کامپاند دادن و ولی من نحوه مصرفشو یادم رف.هواستم ببینم چجوری باید مصرف کنم؟؟۴ جعبه به من نوشتن و گفتن بعد عید دوباره برم واسه چکاپ
- سینه
سلام خانم دکتر دختری مجرد و۲۰ساله هستم بعضی وقتها سمت راست سینه چپم درد میکنه خیلی میترسم و نگرانم ممنون میشم راهنمایی کنید
- دینوژست
سلام وقتتون بخیرمن درسمت راست تخمدانم کیست دارم ودکترک رفتم بهم قرص دینوژست دادالان نزدیک دوماهه مصرف میکنم و۲۰روزه کپریودیم عقب افتادهوپریودنشدم دوبارمبیبی چک زدم منفی بودطبیعیه یان؟
- سلام میخواستم بگم من پنج روز قرص شیردهی قطع کردم و پریود نشدم و مایل به قرص الدی میخوام بخورم چونکهدبچه ام شیر خشکی شد
میخوام بدونم ایا تا پریود شم قرص الدی بخورم یا نه الان بعد پنج روز قطع کردن قرص شیردهدقرص الدی ادامه بدم
- سلام دخترم ۱۱سال ۹ ماه دارد دو ماه امپول لوپرمر تزریق مکنم براش برای جلو گیری از پریودی ضرر دارد یا نه با دارو چه قرص های مصرف کند
آمپول لو پرورش برای جلوگیری از پریودی خوب با دارو ایا قرص ویتامین دو کلسیم مصرف کند
- پارگی فورشت
سلام ببخشید من بعداز حراجی فورشت وقتی اجابت مزاج میکنم از واژنم خون میاد علتش چیه؟؟؟ خیلی نگرانم
- قطع پریودی
سلام خسته نباشید ببخشید خانوم دکتر من به خاطر کم خونی وفقر اهن واریوپپتیل استفاده کردم 3تا زدم اما بعد تزریق پریودم که قطع نشد هیچ روزای ان هم بیشتر شده یعنی من هفت روزه بودم الان تا یازده روز بیشتر طول میکشه به طوری که باید حتما مراجعه کنم به پزشک تا دارو بدن بهم تا خونریزی من قطع بشه حالا میخواستم بدونم میتونم قرصسیپروتروچ کامپاند بخورم تا پریودم منظم بشه واگر میتونم چند دوره بخورم ممنون از پاسخگوییتون
- هماتوم
من شش هفته وشش روزه باردارم وازپنج هفته و چهار روز من خونریزی ودفع لخته دارم بلافاصله دکتررفتم برایم ده عدد شیاف پروژسترون تجویز کردند والان سردرگمم باوجود خونریزی شیافم توانم شد تمام شد بازهم تهیه کنم
- سقط جنین
سلام من خود به خود سقط صورت گرفته دکتر رفتم دارو داده میخاستم بدونم تا چه زمانی خونریزی ادامه داره ؟
- بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید من ۳۷ ساله هستم و بعد ۹سال برای بارداری دوم اقدام کردم بعد از ۳ روز تاخیر در پریودن ازمایش خون دادم بتا شده ۵۲/۲ ایا حامله هستم و مقدار بتا کم نیست باید بیشتر باشه
- بارداری
سلامازروز۹پریودیم روزی۳تا استرادیول ۲میل بخور من از روز۲۳لکه بینی داشتم تا اینکه امروزلکه ها بیشترشد یکم خونریزی داشتم فقط درحد دستمال نه نوار اونم وقتی دستشویی میرم ۱۷هم موعد پریودیم الان کمردرد دارم سردرد دارم یکمم حالت ضعف دارم نمیدونم قرص استرادیول رو ادامه بدم یانه؟البته درکنارش قرص کوانزیم کوتین۳۰ میل وشاسه فمی بست روزی یک بار میخورم به همراه اسپرین الان من باید داروهام رو بخورم یانه؟درسترسی به دکترم ندارم
- ا
سلام وقت بخیر بنده سیکلم کاملا منظمه و۲۸روزس وماه پیش درد تخمک گذاری رو دقیق روز ۱۴ حس کردم و ترشحات ولی این ماه که هم قصداقدام هم دارم ترشحات شفاف خیییلی زیاد داشتم واز ۹سیکلم تا ۱۱سیکلم بودن آیاممکنه تخمک گذاری صورت گرفته باشه نزدیکی هم داشتم دراین روزا ی شب درمیان و یک ساعت بعداز نزدیکی آخرم که در روز ۱۱سیکلم بود درازکشیدم و بالش زیر کمرم گداشتم آیا با این وجود انشالله بارداری رخ میده هیچ مشکلی هم ندارم ونه حتی همسرم درضمن لکه بینی خییییلی ظریف و کمرنگی داشتم در روز ۱۰سیکل و۱۱سیکلم
- محاسبه روز سوم پریود
من امروز صبح (دوشنبه)پریود شدم برای آزمایشی که روز سوم پریود باید بریم چهار شنبه باید مراجعه کنم یا پنج شنبه؟
- لابیاپلاستی
سلام من تقریبا یه هفتهست پیش خانم دکتر عمل لابیاپلاستی کردم بعضی وقتها تو ادرارم خون هستش این طبیعیه ؟
- سلام خانم دکتر عزیز امکانش هست جواب پاتولوژی رو برای من تفسیر کنید ممنون از لطفتون
History: Not stated Gross: Specimens are received in two containers labeled as: (A) Endometrium: multiple pieces of grey tissue and blood clots measuring 3x3x1 cm totally (B) Endocervix: multiple pieces of grey tissue and blood clots measuring 2x2x0.6 cm totally. S.O.S: A) M/2+ B) M/1 Embedded: Totally (A&B) Diagnosis: (A) Endometrial curettage: - Early secretory endometrium - Endometrial polyp (B) Endocervical curettage: Unremarkable endocervical epithelium
- اورژانسی
سلام دكتر،٢روز قبل از پريود اگه نزديكي داشته باشيم،و ٤روز عقب بيفته پريود،يعني ٦روز بعد نزديكي پريود شدم،امكان بارداري هست؟؟؟؟خيلي استرس دارم....
- بارداری
سلام عزیزم خسته نباشی من گریوانی هستم جلوگیری هم نمی کنم قرصی هم نخوردم ولی باردارنمیشم
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر خسته نباشید من ۲۵ سالمه و شش ساله ازدواج کردم و یه پسر سه و نیم ساله دارم. قبل از حاملگی اولم تنبلی تخمدان داشتم و با مصرف دارو و آمپول شش ماهه باردار شدمو بعد از زایمان تا دوماه پیش سیکلم کاملا منظم بود ولی دوماهه که هرماه چندروزی عقب میفته پریودم. ممکنه دوباره تنبلیه برگشته باشه؟ باید چیکار کنم؟


