Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سونوی واژینال
با سلام تو سونوی واژینال که انجام دادم رحم رتروفلکس بود،کانون اکوژن به ابعاد۷/۵در۳/۵میلیمترقسمت فوقانی کاویته رحم ودر محل اسکارسزارین کانون کیستیک به اندازه۱۲در۴میلیمتر دیده شده (niche) کورپوس لوتئوم به سایز ۲۰ میلیمتر درتخمدان چپ بوده؟
- لکه بینی
با سلام. وقت بخیر ، من به دلیل لکه بینی دکتر برایم قرص سیبل تجویز کرد و دلیل لکه بینی را نازک شدن محل زخم سزارین عنوان کردند، فرمودند یکسال مصرف کنم ، در این یکسال ۹۵ درصد لکه بینی از بین رفت، تا اینکه این ماه که دقیقا یکسال از شروع مصرف میگذرد بازهم مقدار لکه بینی زیاد شد، علت چیست ؟
- بارداری
در سونو انومالی اکوژن روده جنین دیده شد و منو فرستاد دکترم به اکو قلب که سالم بود ولی همه ازمایش و سونو سالم هستن میگم این مورد مشکلیه برا بچه
- خونریزی بعدازعمل هیستروسکوپی
سلام من اقدام ب ای وی اف کردم 38سالمه برایانتقال جنین عمل هیستروسکوپی انجام دادم پلیپ داشتم الان هشت روز تزعما گذشته وهنوز لکبینیوخون دارم چکارکنم
- بارداری
سلام وقتتون بخیر من هفته دوازده بارداری هستم داخل سونو نوشته کانال اکوژن میخوام ببینم این چیه ؟خطرداره؟
- بارداری مهم
سلام من ۱۰ هفته باردارم . و قسمت لبه های بیرونی واژن خارش دارم از چه پمادی میتونم استفاده کنم . ممنون
- ابله
ابله باعث عقب افتادن عادت میشع؟ چون من قبل ابله عادت شدم و دوران ابله لخته خون میدیدم اما به خون ریزی نمی افتادم... الانم وقت شده نمیشم علتش چیه؟؟
- سلام مناهل بودم.افزایش حجم واکوژنیسته استرومای تخمدان هاهمراه با تصویرفولیکول های پریفرال نابالغ به نشانه pcoدر سونوگرافی داشتم بمن اسپیرنولاتون 100 دادن بعد از 50 روز اسنفاده لکه بینی دارم طبیعیه؟ایا خوردن متفورمین هم خوبه ؟
متفورمین
- جلوگیری
سلام من ماه آینده عقد میکنم. میخواستم یه روش مطمئن برای جلوگیری از بارداری معرفی کنید. روشی که عوارضش کم باشه. ممنونم
- جواب آزمایش کورتاژ
سلام جواب كورتاژ من Endocervix:no significant pathologic changes endometrial:proliferative phase endometrium endometrial polyp is suggested
- قرص ال دی و بهم ریختن قاعدگی
سلام خانم دکترخسته نباشین من ماه قبلی یه سفربرام پیش اومد و روز۱۸سیکلم تاروز۲۴سیکل روزی یدونه قرص ldمصرف کردم وبعدقطع قرص ۶روزبعدپریودشدم اما این ماه ۱۰روزه که پریودم تاخیرداره وپریودنشدم تست هم زدم باردارنبودم آیا اون قرص ها باعث نامنظم شدن پریودم شده؟؟(قبلاپریودم تنظیم بود).چیکاربایدکنم ؟که پریودم تنظیم بشه
- سوال در مورد سرطان رحمی
لطفا در موردبیماری اکوژنی میومتری بیشتر راهنمایی بفرمایید وایا اینکه سرطان رحمی می توان باشد لطفا تماس بگیرید با شماره ۰۹۱۲۸۰۹۶۰۰۹
- تداخل دارو اسپرولاکتون باقرص ارژانسی
باسلام خسته نباشید.خانم دکتر من قرص اسپرولاکتون میخورم برا هورمونام ک دکتر پوست برا صورتم داده میخواستم بدونم این قرص داخل داره با قرص ارژانسی..من ساعت۱۱شب روز یک شنبه اسپرولاکتون خوردم ساعت ۲ارژانسی خانم دکتر راهنمایی گنید ک باردار که نمیشم ممنون اثر قرص ک نمیبره
- بارداری
سلام استفاده از صابون تریاک برای شستشوی صورت در بارداری ضرر دارد یا نه .ممنون .خدا قوت
- قرص گین آپ.
سلام من تقریبا یک ماه میشه که قرص گین آپ برای افزایش سایز سینم استفاده میکنم میخواستم بدونم عوارضش چیاس؟ هنوز اقدام ب بارداری نکردم ولی ی سال دیگه میخوام اقدام کنم ایا ضرری به بارداری من در اینده میزنه؟؟؟؟؟
- پرده بکارت
سلام من خودارضایی داشتم به صورت اینکه روی تشک وارونه میخوابیدم خودم به زمین میمالیدم ایا پرده اسیب دیده هیچ چیزی وارد واژنم نکردم
- خونریزی
سلام خانم دکتر.من یازده ماهه از زایمانم میگذره تا الان پریودیم منظم بود این ماه پریود شدم الان دوهفته ست خونریزی دارم رفتم سونو همه چی نرمال بود و هیچ مشکلی نداشتم،علت این خونریزی چی میتونه باشه؟واینکه میشه یه قرصی معرفی کنین برای بند اومدن خونریزیم ممنونم از پاسخگوییتون
- دعوت به همکاری
خانم دکتر شرف الدین عزیز، خوشحال خواهیم شد که افتخار همکاری با شما را به عنوان دکتر آنلاین زنان، در اپلیکیشن مدافون داشته باشیم. از طریق این اپلیکیشن شما میتوانید بیماران خود را به صورت آنلاین ویزیت کنید.
- خونریزی ناحیه کلیتوریس
سلام خانم دکتر من پریود شدم اما همزمان که از واژنم خونریزی دارم از ناحیه کلیتوریس هم خونریزی دارم علتش چیه
- جنین کامپکت
سلام من جنین کامپکت انتقال دادم .معمولا چند روز بعد از انتقال ابن جنین لانه گزینی میکنه ممنونم


