Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لابیاپلاستی
سلام دکتر، شما عمل لابیاپلاستی با لیزر هم انجام میدید ؟
- تفسیر پاتولوژی
Dx: A-Labeled as uterine cervical LEEP: -Low-grade CIN (CIN I/LSIL), Multifocal. -Exocervical and endocervical resected surgical margins are free from CIN involvement. B-Labeled as endocervix, LEEP: -Chronic endocervicitis C-Labeled as uterine cervical LEEP, Anterior margin: -Chronic cervicitis. D-Labeled as uterine cervical LEEP, Posterior margin: -Chronic cervicitis. E-Labeled as endocervical curettage, Pre LEEP: -Endocervical mucosa with chronic endocervicitis. -Portions of proliferative phase endometrium. F-Labeled as endocervical curettage, Post LEEP: -Endocervical mucosa with chronic endocervicitis. G&H-Labeled as endometrial curettage and endometrial polyp, Resection: -Hyperplasia without atypia. (Complex hyperplasia without atypia) -Endometrial polyp. Dr.S.Sarmadi M.D-AP CP Out Sample: No responsibility accepted on patient's identity Delay in delivery and improper handling of the sample can cause inaccurate result
- سلام خانم 43 سال سن دارم دوبارهستروانجام دادم رشت کیست ودکتر5تا تو5ماه ازاین امپول لوپرومر5/ 7تزیق کردم والان دکترمیخود20روز دیگه برام انتقال جنین بده مشکلی ندارتوراه خدا جواب منم بده ممنون میشم
- بارداری معلولان
سلام
من مهدی رفیعی و43ساله و مبتلا به دیستروفی و خانم بنده36ساله و بخاطر قطره فاسد مبتلا به فلج اطفال است(و بیماری کم کاری تیروئید دارد) و قصد فرزندآوری و بچه سالم داریم از روش ای وی اف میتونیم برای بچه سالم استفاده کنیم؟
ممنون - علتخارش بخیه
سلام وقت بخیر دکتر من دوسال کامل هست و سزارین کردم دقیقا چندروزهستجایبخیمشدید میخاره
- شربت امگا ۳
سلام، خسته نباشید، بی زحمت میهولستم بدانم ایا شربت امکاتری مولپر که محصول نروژ میباشد ، به منظور استفاده در دوران بارداری ایمن است. با تشکر
- سلام دخترم درد نوک سینه داره ٩سال داره یعنی بلوغ زودرسه خیلی نگرانم میخوام چیزی واسه به عقب انداختن بلوغ انجام بشه آخه خیلی ریزه
- بارداری بعد ازسقط
سلام خانم دکتر من جنینم در هفته دوازده بخاطر اینکه در هشت هفتگی رشدش متوقف شد بیست روز پیش سقط طبیعی شد رفتم برای چکاپ گفتن که چون رحم کاملا تمییزه و سنم بالاست از همین ماه می تونم اقدام کنم یه سری ویتامین و کیوتن گفتن مصرف کنم البته آزمایشها و سونوگرافیم رو می خوام حضورا بیارم خدمتتون
- شیاف پروژسترون ۴۰۰
با سلام ببخشید خانم دکتر من از اوایل بارداریم دکترم برام شیاف پروژسترون ۴۰۰نوشته و الان هم که بین ۱۶ _۱۷هفته هستم حدودا، میخواستم بگم اگه استفاده از شیاف پروژسترون ۴۰۰ ادامه بدم در جنین مشکل ایجاد میکنه؟ آخه ی جایی خوندم که باعث مشکل در جنسیت جنین میشه و باعث دوجنسه شدن جنین میشه، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- عفونت در بارداری
سلام 2ماه باردارم ازشیاف هم استفاده میکنم حالاخارش بیرون واژن گرفتم چیکارکنم
- حاملگی
سلام دکتر،من 6هفته دو روز بودم دکتر تو.مطبش سونو کرد گفت قلب نمیزنه حالاجیکار کنم امیدی هست برای زدن قلبش خیلی نگرانم
- تابستان
سلام سال قبل تابستان ۲ماه پریود نشدم امسالم از اردیبهشت که پریود شدم هنوز پریود نشدم علتش چی میتونه باشه؟ایا مشکلی وجود داره؟۳۸سالمه بچه هم ندارم،۴سال ازدواج کردم ولی هنوز دخترم
- بارداری
سلام، من مامانم ایمنی تراپی میشه بخاطر کانسر برست،که داروی هرسپتین میگیره،قراره بیست جلسه هم پرتو درمانی بشه،تازه متوجه شدم باردارم،کس دیگه ایهم نیست که کاراشو انجام بده ،تو دوره ی پرتودرمانی هم باید من پیشش باشم ،خیلی نگرانم،برابچه ضرری نداره؟کارخاصی باید انجام بدم؟ممنونم خانم دکترعزیز
- ژل مرطوب کننده واژینال واژیهیل باریچ
با سلام وخسته نباشید من هشت ساله که رحم وتخمدانم را در آوردم وبه خاطر خشکی از ژل مرطوب کننده واژینال واژیهیل باریچ استفاده می کنم با توجه به این که دارای گیاه رازک و ویتامین ای هست ومن رحم وتخمدان را درآوردم این برای من ضرری نداره؟
- بارداری
سلام من حدود ۶ساعت بعد رابطم دوتا قرص اورژانسی خوردم فرداش درد پریود داشتم نزدیک پریودمم بود لکه بینی شروع شد و همچنان لکه بینی خونریزی پریود نیست این طبیعیه از علائم بارداری نیست؟
- ایا مثانه مشکل خاصی دارد
- سقط جنین با قرص سایتوتک
هفته 7بارداری 5تاقرص مصرف کردم دوتاواژینال بقیه زیرزبانی دوسه تیکه ازم خارج شدفقط همین به نظرتون سقطم کامل شده؟
- تخمدان پلی کیستیک
سلام، من تخمدان پلی کیستیک داشتم دو ماه قرص متفورمین و پروژسترون خوردم بعد از تموم شدن قرصام سر موعد پریود نشدم 5روز بعدش ترشحات غلیظ قهوه ای دیدم الان دو روزه اینطوریم و از روز تخمک گذاریم درد شدید سینه دارم احتمال داره باردار باشم؟ باتشکر
- تاثیر دکاپپتیل برمیوم رحم
من دوتا میوم در رحم دارم یکی ساب سروزال ۳ سانتی و یکی ۴ سانتی آیا با آمپول دکلپپتیل ۱۱/۲۵ به مدت سه دوره قابل درمان است
- پریودی
من زمان پریودیم فقط دوروم لک قهوه ای خیلی کم دیدم دیگه تموم شد علت چیست


