Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- داروی خاص
سلام.روزبخیر.یک ساله باتشخیص کانسر برست تحت درمان هستم،پزشکم گفتن یک سال پس از شروع تاموکسیفن بایدویزیت زنان بشم.میشه بفرمایید ویزیت واسه چیه؟وبفرماییدچه آزمایش یاسونوگرافی قبل از ویزیت انجام بدم؟خیلیییییی ممنونم
- رحم
خانم دکتر اندازه دهانه رحم در بارداری ۲۵ میلی و با وجود سرکلاژواژینال سقط کردم چند روز پیش سونوگرافی سه بعدی دادم واسی رحمم گفت هم شله هم خیلی ضعیف دهانه رحم چکار بکنم خانم دکتر ک بارداری بعدیم سقط نشه همه آزمایش های خودایمنی انعقادی هورمونی و عکس رنگین نرماله مشکلم فقط دهانه رحمه ترا خدا کمکم بکنید چکار بکنم ک دیگه سقط نکنم
- حاملگی
من ۸ روز قبل از زمان پریودم رابطه داشتم شک دارم که مایع منی داخل بدنم رفته باشه الان یک روز پریودم عقب افتاده احتمال حاملگی هست؟ البته توی ۷۲ ساعت بعد از سکس ۴ تا قرص ال دی خوردم و یه قرص لوژینل ضد بارداری اورژانسی ممنون میشم جواب بدین
- زنان وزایمان
سلام من رژیم غذایی پسر گرفتم بعد دکترم گفت ساعت ۱۲ شب نزدیکی کنم ۱۳روز بعد پریودم یه امپول هم بهم زد ولی من الان پریود شدم .حالا باید چکار کنم ایا مشکل دارم
- پرده بکارت
نوع پرده بکارتم رومیخوام بدونم
- بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید خواستم بگم من پنج روز به موعد عادت ماهیانم مونده دفعه آخر خیلی دیر پریود شدم و یه رابطه بدون محافظت شده داشتم از هفته ی پیش حالت تهوع نسبت به بو بعضی چیزا وکم اشتهایی و کمر درد و درد زیر دل و ترشح زیاد سفید دارم امروز بیبی چک گذاشتم خط c خیلی کمرنگظاهر شد الان با این علایم من ممکنه باردار باشم؟؟؟
- کیست تخمدان
- خونریزی شدید
زنی ۴۴ ساله ام ۳ روز اول پریدم خونریزی شدید دارم و هر ۲ ساعت یه نوار عوض میکنم علت چیست؟
- عوارض امپول دکاپتیل دردختران
سلام دخترم ده سال و ده ماه داره ودکترغدد واسش امپولدکاپتیل11،25تجویز کرده دخترم اولین سیکل ماهانه تجربه کرده ایاعوا ض داره این امپول
- یبوست نوزاد
سلام من پسر دوماهه دارم الان نزدیک دوهفتس مدفوع نکرده هر از گاهی زیاد گریه میکنهد تا ی مدت شیاف روغن بادام میکردم شکمش کار میکرد الان شیافم میکنم شکمش اصلا کار نمیکنه خیلی نگرانم مشکل چیه ممنون
- سونو رحم و ضمائم آن
سلام سونو تشخیص داده من مایع آنکیسته با strand سپتا ها و ذرات اکوژن در لگن ۷۰۰ سی سی دارم چه دلایلی میتونه داشته باشه من درد زیادی نداشتم که حس کنم پارگی کیست داشتم ممکنه کیست بوده باشه یا چه دلایلی میتونه داشته باشه؟
- سقط جنین
سلام وقت بخیر من هفته هفت بارداریم هستش، دوهفته پیش سونو دادم دکتر ساک رو دید، قرار بود این هفته باز سونو کنن که صدای قلب رو بشنویم، اما دیشب یه لکه دیدم خیلی کم بود، از ۴ صبح با درد کمر و دل درد بیدارشدم، اسهال داشتم، چای نبات خوردم تا صبح ۸:۳۰ یه لخته از من خارج شد، بزرگ بود، سریعا به بیمارستان پارس مراجعه کردم، اونجا سونو کردم، ساک نشون نداد، خونریزی هم داشتم مثل حالت پریودی، بعد ازمایش بتا دادم بالای ۵۰۰۰ هستش، دکتر گفت دو روز دیگه بیا باز ازمایش رو تکرار کن، خیلی نگرانم، بنظر شما سقط صورت گرفته؟ الان دردشکمی دارم و کمی خونریزی، سرچ که کردم خیلی از خانمها سه ماهه اول بارداری شون تجربه خونریزی داشتن شیاف پرژسترون گذاشتن یا امپول زدن اما دکتر برای من هیچ دارویی ننوشت فقط گفت برو دو روز دیگه بیا. الان چکار کنم؟ من خیلی ناراحتم
- فکسوفنادین دربارداری
سلام من يك ماهه باردارم..آلرژي دارم و فكسوفنادين ١٨٠ مصرف ميكنم..ديروز رفتم دكترعمومي گفتن نبايد استفاده كنم در بارداري.از دكترخودم پرسيدم گفت با متخصص مشورت كن..از ديروز نخوردم آبريزش بيني و عطسه ديونم كرده..آيا فكسوفنادين ميتونم در بارداري استفاده كنم؟اگر نه چه دارويي جايگزينش كنم؟
- ایزوترتینویین
با سلام و عرض ادب میخواستم بدونم آیا خوردن ده عدد قرص ایزوترتینویین در هفته هفتم حاملگی باعث نقص جنین میشود؟
- سیپروترون کامپاند
سلام.ماه قبل سیپروترون خوردم بعدقطعش تا4روزلک بینی داشتم وبعدش پریوداصلی شروع شد.بعدیک ماه سرموقع پریودشدم اما5روزه ک لک بینی دارم وفقط همون یه دوره ای که دکترگفته بودقرصوخوردم ودیگه هم نخوردم..آیااین لک بینی همینطورادامه داره چیکارکنم توراخداجواب بدین کی خوب میشم چیکارکنم نازایی که نمیاره؟ای کاش نمیخوردم اخه پریودام خوب ومنظم بودوسونوکردندوگفتندتوی تخمدان راستت یکسری کیست ریزداری 25سالمه 3ساله عقدکردهام
- خونریزی ناحیه کلیتوریس
سلام دکتر وقتتون بخیر دکتر من زمان رابطه اورال وقتی که کلیتوریسم تحریک میشه گاهی اوقات خونریزی داره علت این خونریزی چیه؟ و اینکه مطمئنم از واژن نیست
- بارداری
سلام ۲۷ ماه پیش پریود شدم وتمام علایم بارداری رو داشتم سیکل قاعدگی ۲۸ تا ۳۰ روز وامروز یه لک قهوه ای کم رنگ دیدم دیروز صبح آزمایش بتا دادم ۱/۲بود آیا امکان داره باردار باشم الان کمردردم دارم دوماه پیشم یه سقط داشتم
- سقط جنین
سلام، من در هفته ششم بارداری ناخواسته بودم، ۵ روز پیش قرص سایتوتک مصرف کردم و به خونریزی افتادم، به نظر شما تا چند روز خونریزی طبیعیه؟ و چه زمانی برای بررسی بقایای سقط باید سونو بدم؟
- سونوگرافی
سلام .فوکوس ساب اندومتریال اکوژن درساب اندومتریالBodyبه دیامتر 1.6mmدیده میشود.تجمع مختصر مایع ازاد ددارای دبری های اکوژن شناور کمتر از 1ccقدامی دیده میشود .میخاستم بدونم مشکل چیه
- آمپول دکاپپتد
سلام وتشکر از خانم دکتر.خانمی چهل ساله هستم به علت خونریزی شدید.دکترم آمپول دکاپپتد تجویز کردن.ولی این آمپول رونتونستم پیدا کنم.میشه به جای این آمپول از آمپول واریوپپتل استفاده کرد.


