Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عفونت قارچی
سلام وقتتون به خیر خانم دکتر ببخشید من عفونت قارچی دارم و دکتر برام پماد کلوتریمازول نوشتند به همراه اپلیکاتور برای هفت شب در این ۴ شب گذشته بزای این که اپیکاتور راحت وارد واژن بشه لایه ی بیرونی را ژل لوبریکانت میزدم و یکدفعه الان به ذهنم رسید که نکنه در فرایند درمان اختلال ایجاد نکند ممنون میشم جواب بدهید
- بارداری
باسلام در هفته ۱۲ بارداری هستم و هنوز سنو ان تی نرفتم . از دیروز احساس نم و خیسی دارم . یعنی بعد از اینکه به سرویس میرم این احساس رو دارم . از توالت فرنگی استفاده میکنم البته آب هم زیاد میخورم. وقتی که با دستمال خودم رو چک میکنم هیچ رنگ و بویی روی دستما نیست . الان یعنی اینکه نشت کیسه آبم هست ؟؟؟ خیلی نگرانم
- جنسیت
سلام خسته نباشید رزیم تعیین جنسیت هم دارید؟و اینکه درصد تعیین با رزیم چقدر هست؟ایا باید 3 ماه رزیم بگیریم یا فقط ماه اخر مهمه؟
- تاخیر در قاعدگی
سلام وقت بخیر دکتر من قاعدگی نامنظم داشتم و حدود۵سال سیپروترون مصرف میکردم وقاعدگی منظم داشتم اما حدود یک و ماه و نیم پیش دکترمو عوض کردم و دکتر گفتند دیگه سیروترون نخورم و بجاش مدروکسی پروژسترون و متفورمین برام نوشتند و گفتند تنبلی تخمدان دارم ۴دی که پریود بودم گفتنداز ۱۴ام قاعدگی شبی دوتابخورم منم از ۱۷ام دی خوردم و قرصام ۶بهمن تموم شد اما هنوز پریود نشدم من ماه پیش با نامزدم از طریق فقط تماس از پشت ارتباط داشتم بدون دخول مقعدی یا واژنی فقط تماس بود میخواستم بدونم این علت تاخیری از عوارض داروهاست یا ممکنه احتمال حاملکی باشه ممنون میشم کمک کنید
- خونریزی بعد سقط
سلام من س هفته ای هست ک سقط کردم و سر ده روز خونریزیم قطع شد و امروز باز خونریزی داشتم مثل پریوده یکوچولو تیره تر... دلیلشو نمیفهمم این الان قاعدگیه یاخیر؟
- مدت مصرف
سلام تا چند بار باید این امپول مصرف شود؟
- زحم واژن
خسته نباشید.من یکسال خارش دارم زیرشکمم دردمیکنه نزدیکی دردناکیم دارم هردفعه رفتم دکترخوب نشدم معدم داغون شدازبس چرک خشک کن خوردم آخرین باردکترگفت یکم زخم داری نخوام لیزرکنم چکاربابدبکنم پمادی چیزی هست که خوب شم.
- کمکم کنین
سلام وقتتون بخیر من تاحالا رابطه ای که چیزی داخل واژنم بشه نداشتم اما با نامزدم از پشت رابطه داشتم و برایه تحریک شدنم ب سرعت التشونوبه من مالیدن اما داخل نشده و غیراز اون من خود ارضایی زیادکردم از رو و ورودی واژنم روهم مالش دادم وبازهم چیزی داخل نکردمو اینکه من عادت دارم اول بافشار اب خودمو میشورم بعد با دست الان خودمو که معاینه میکنم پارگی نه بریدگی هایی درحد نوک خودکار باریک و کوتاه در سه ناحیه ساعت سه و چهار پنج و هفت دارم میخواستم ببینم ایاپردم پارهشده ؟؟ قرارع برم معاینه میخام خودم بدونم قبلش
- ایاقرص چاقی باعث نازایی میشود
من استعدادچاقی ندارم قرص چاق کننده استفاده میکنم ایادراینده موجب نازایی میشه
- عمل سزارین
سلام وقت بخیر در هفته ۳۸هفته تشخصی داده شد بچه ام عرضی هست وباید عمل بشم میخواستم بدونم خطر ناکه واینکه برش زیاد میخورم سرش سمت راست
- حاملگی
سلام من ۲۳تیر پریود شدم ماه بعدشم ۲۳ مرداد پریود شدم میخواستم بدونم دوره تخمک گذاری من کی میشه واسه بارداری اقدام کنم
- کیست اکوفری
سلام خسته نباشید در یک سونوگرافی لگنی یک کیست اکو فری به ابعاد 32 دیده شد برامن خطر داره
- کپسول
سلام روز خوش من به علت ضعف و خستگی دکتر بهم اورامین اف داد تا حالا ۷ عدد کپسول خوردم و امروز ترشح مایل به قهوه ای دیدم و درد شبیه قاعدگی ۶روز دیگه باید پریود بشم میخواستم ببینم این دارو قطع کنم یا بخورم
- عکس رنگی رحم
در رادیوگرافی ساده در استخوانها و نسج نرم ناحیه True Pelvis ضایعه ای دیده نمی شود. پس از تزریق ماده حاجب از راه سرویکس رحم حاجب شده و متمایل ب راست قرار گرفته است. اندازه کاویته رحم در حد طبیعی است. ضایعه فراگیر کابینه رحم.و کانال سرویکال دیده نمی شود لوله فالوپ راست حاجب شده دیامتروSpillage نرمال دارد. لوله فالوپ چپ دیوار نرمال داشته spillage آن باتاخیر صورت گرفته و کمتر از طرف مقابل می باشد یعنی چی خیلی استرس دارم جواب بدین
- خودارضایی
سلام ببخشید جوون ۱۸ ساله ای که متاسفانه ازکودکی به این عارضه دچاره والان هم درشرف ازدواجه چه طوروباچه دارویی میشه ترک کرد؟؟اصلا ترک کامل وقطعی داریم؟؟ والان اگربخادازدواج کنه بعداین همهه سال که این مشکل روداره ایابچه دارنمیشه ؟؟
- من سزارین پنجمم رو میخوام انجام بدن کلینیک خصوصی رفتم قبول نکردن بنظرشماهفته چندم برای عمل برم وکجابهتره
- تست بارداری
سلام خسته نباشید
من دوماهه ازدواج کردم.اخرین بار که پریودشدم19شهریوربود. و تقریبا منظم بوده پریودم.یک سالی هست که پریودم هرماه سه روز زودتر از تاریخ قبلی میشم.یعنی ماه مهر باید16مهرمیشدم وماه ابان14ابان میشدم..کیستم داشتم از نوجوونی که دکترامیگن مهم نیست وریزه درمان نداره.دوماهم هست داروهای تیرویید میخورم برای ریزش مو. من 12روز قبل رابطه مشکوک داشتم.الان8 روز از تاریخ پریودم میگذره پریودنشدم.سه بار بی بی چک زدم اخریشوامروز زدم منفی بوده همش.احتمال بارداری هست؟شرایط ازمایش خون ندارم به دلیل موقعیت کاری .ممنون میشم پاسخ - آی وی اف
سلام دکترم برا ای وف اف گف امپول پرپیتول باید ساعت ۵تزریق شه من ۴و۴۶دیقه تزریق کردم ابرایدز داره
- مایع اکولوسنت در داخل کاویته اندومتر
باعرض سلا م وخسته نباشید خانم دکتر خدا به شما عمری طولانی همراه باعزت عطا کند .خانم دکتر این سومین بار است که از شما مشاوره میگیرم اگر در شهرشما بودم حتما به مطب شما میامدم.من۶۸ساله به علت مصرف کرم واژینال استروژن به سونوگرافی رفتم خونریزی نداشتم وجواب ان ضخامت ۶ میلی متر ومایع در کاویته ۱سی سی بود بعاز ۲۷ روز جواب سونو گرافی ضخامت پنج ونیم ومایع اندک در کاویته بود بعد از گذشت یکماه دوباره رفتم وجواب سونوگرافی به این صورت بود آندومتر ۵/۸میلیمترضخامت دارد بررسی هیستو پاتولوژیک توصیه میشود.رتانسیون مایع در کاویته اندومتر مشاهده میشود .بررسی از لحاظ چسبندگی سرویکس توصیه میشود. من قبلا پاپ اسمیر رفته بودم آتروفی هم دارم. به نظر جنابعالی من با دارو خوب میشوم.باید چکار کنم.باتشکر فراوان از خانم دکتر عزیز
- بارداری
سلام خانم دکتر من ۱۴ هفته باردارم هماتوم دارم و ترشح زیاد دارم به دکترم گفتم بدون معاینه بهم قرص کلوتریمازول داده ضرری نداره استفاده کنم


