Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام میخواستم بپرسم تزریق چربی دایمی هست یا نه ممنون
- مجسترول
با سلام آیا میتوان پولیپ و فیبروم ساب موکوزال را با مجسترول درمان کرد؟ آیا باید از داروی دیگری استفاده کرد؟
- دیفرلین
سلام خانم دکترعزیزطاعاتتون قبول درگاه حق، ۴۹ساله هستم ،بدلیل ضخامت رحم و پولیپ کورتاژشدم دکترم گفتند ۶ماه بعدازکورتاژمراجعه کنم بعدازمراجعه مجسترول تجویزکردند ازروز اول پریود مصرف کردم تا۱۴روز ۶روز بعدازقطع قرص پریودشدم به دکترمراجعه کردم که چطورقرص رامصرف کنم گفتند قرص به بدنت جواب نداده یاامپول دیفرلین بزن که یائسه بشی یارحم رابرداریم الان یه نوبت امپول دیفرلین زدند می خواستم نظرشماروبدونم
- طول سرویکس
طول سرویکس با مثانه پر زده ۷۰ میلیمتر خوبه یانه؟
- درمان کیست
آیاتابحال کسی باخوردن قرص وروژست کیست اندومتروزش درملن شده؟
- بارداری
سلام خانم دکتر من ۲ ماهه اقدام به بارداری کردم رفتم دکتر بهم دو ورق قرص دوفامد۱۰ داد یک ورق رو ماه اول از روز ۱۵ تا۲۵ سیکلم خوردم و جلوگیری هم نداشتم اما باردار نشدم و ورق دوم رو هم ماه دوم از ۱۵ تا۲۵ سیکلم خوردم اما بازم باردار نشدم و فقط چند روز پریودیم عقب زد خواستم بدونم نیازه که دوباره برم قرص دوفامد رو بخرم واسه ماه سوم یانه؟اگه نخورم باردازمیشم؟
- پریود
سلام من ۱۸ فروردین پریود شدم و هنوز پریود نشدم و تا ۲۵ اردیبهشت هیچ رابطه ای نداشتم ایا امکان بارداری هست؟
- سلام من روز ۱۱انتقال هستم تست زدم منفی بوده آیادرسته
- سنگینی و سوزش زیردل
سلام خسته نباشید من ۶ ماه اقدام به بارداری کردم این ماه از روز ۳ پریودی قرص کلوفین و لتنزل خوردم تا ۵ شب بعدش روز ۷ ۸ ۹ امپول سینال اف زدم و روز ۱۴ پریودی سونو شدم و امپول ازاد سازی دوتا زدم امروز ۱۲ روز از امپول میگذره و روز ۲۵ سیکلم سوزش زیر دل و تهوع شدید دارم ترشح دارم کمر درد و زیر شکمم گاهی درد میگیره ایا اینا علایم باردارین؟سیکلمم ۳۰ روزس و خودم ۲۴ سالمه
- سلام وقتتون بخیر من پریود شدیدی دارم
لخته های بزرگ دارم درد شکم وپادرد شدید سه سال زایمان کردم هیچ سونوگرافی هک انجام ندادم انقدر لخته ها بزرگ نگران شدم سرگیجه هم میگیرم لطفا راهنمایی کنید
- پرده بکارت
سلام من دختر هشت ماهه دارم دیروز تو اتاق خواب از تخت افتاد پایین آیا امکان داره پرده بکارت با از پایین افتادن از تخت دو نفره اتفاق بیفته؟ خونریزیم نداشت ممنون میشم جواب بدید.
- عقب افتادن پریودی
دخترم ده روزه پریود نشده رفته دکتر به خاطر درد شدید سینه و شکم گفته آزمایش بارداری انجام بده با توجه به اینکه ایشون هنوز مجرد هست وهیچ رابطه ای نداشته چرا باید یه همچین آزمایشی بهش بده که اینقدر استرس بگیره ؟
- سونوگرافی رحم
یک میوم اینترامورال ساب سروزال چیست؟
- قرص دوفامد
سلام من ۴۲ سالمه برای خونریزیهای شدید به پزشک مراجعه کردم برام قرص دوفامد از شب ۱۴ پریود شبی دو عدد تجویز کردن الان بعد از خوردن ۳ شب خونریزی کم و لکه بینی دارم باید قرص را ادامه بدم یا اینکه قطع کنم؟
- سلام من امروز روز نهم انتقال جنین بود و بی بی چک هم مثبت شد آیا این تست امکان داره درست باشه
سلام و شبتون بخیر ببخشید من امروز روز نهم بعد از انتقال جنین هست و سه جنین سه روز انتقال دادن امروز بی بی چک زدم و مثبت شد امکان داره به خاطر دارو ها باشه یا درست من بار دارم
- آی وی اف
با سلام و احترام، خانم دکتر اگر با تخمک اهدایی بخواهم باردار شوم بار اول نتیجه آی وی اف منفی شود و تخمک فریز داشته باشم مجدد بار دوم باید هزینه آی وی اف بپردازم
- قطره اهن
با سلام،خیلی از قطره اهن های موجود،روش نوشته روزانه یک سیسی،و اون یک سیسی ممکنه حاوی هفت میلی گرم اهن،یا ده میلی گرم اهن باشه،و خیلی از دکترهای اطفال هم،همون یک سیسی در روز رو تجویز میکنن سوالم اینه که مگه نیاز روزانه کودک روزانه پونزده میلی گرم آهن تا دوسالگی نیست؟ پس این مقدار تجویز شده استباهه؟ قطره اهن فروسیس در یک سیسی ده میلی گرم اهن داره و دکتر اطفالم گفتن روزی یک سیسی بدید
- پلی کیست و پرولاکتین
خانوم دکتر من بیست سالمه و بخاطر خوردن پودر های چاقی که روی من تاثیر زیادی گذاشت، دچار مشکل شدم و الان پلی کیست و پرولاکتین28 و غده ی ادنوم دارم. متخصص داخلی رفتم و برام قرص سیپروترون کامپاند Evening primrose oil سیپرونولاکتون نوشته بخاطر ادنوم هم بهم یه قرص داده میخواستم بدونم زیر نظر متخصص زنان هم باشم یا همین داروها خوبه و نیازی نیست؟ سوال دومم اینه که خوردن این داروها با قرصی که واسه پرولاکتین دادن تداخل نداره؟
- سلام وقت بخیرخرداد ماه به تشخیص دکترم که آندومتریوز داشتم خونریزی زیاد هنگام پریودی ایودی میرنا گذاشتم بهم نساخت مدام خونریزی داشتم بعد از ۳۶ روز دستگاه خودش دفع شد از اون روز حدود ۵ ماه مدام لکه بینی و خونریزی دارم ۴۷ سالمه ودکتر بهم قرص دروسبلا دادن چهار پنج بسته خوردم و برام آمپول لوپرومر تجویز کردن در سه نوبت که دوز دوم اونو ۱۶ آبان زدم ولی هنوز لکه بینی دارم و آخرین قرص دروسبلا رو دارم میخورم آیا قرصو قطع کنم بازم لکه بینی دارم یا نه
- زنان
سلام خسته نباشید من ۴۹ سالمه و دکتر بخاطر خونریزی خیلی شدید در زمان پری به خاطر وجود فیبرم بزرگ آمپول دکاپپیتل را تجویز کرده که به هیچ وجه پیدا نکردم حالا نوع زیر حلدیشو پیدا کردم می خواستم ببینم فرقی نمی کنه می تونم استفاده کنم آیا اینهم بصورت ماهانه تزریق میشه . ممنون از شما


