Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سوال مهم
ببخشید خانم دکتر آیا امکان داره تشخیصی باشه برای اینکه که پرده بکارت در اثر رابطه از بین نرفته و چیز دیگه ای بوده من استرس دارم رابطه نداشتم ولی خود ارضایی در بچگی میکردم بدون این که اصلا بدونم چیه ؟؟؟ لطفا راهنماییم کنید خدا خیرتون بده
- دردمقعد
سلام خسته نباشیدمن الان چندساله وقتی پریود میشم بشدت دردمقعد دارم دائم این درد رو ندارم وقتی ادرار پردارم این درد رودارم و زمان گازمعده دردش خیلی وحشتناکه،دکترزنان رفتم گفتن عفونت نداری من الان چیکارکنم وبایو چه دکتری برم؟ آیا دردش طبیعیه؟
- ضخیمشدگیهیپواکوئیک دیوارهقدامی ۴میلمتریعنیچه
- آی یوآی
سلام خدمت خانوم دکترعزیز.من۵بارآی یوآی کردم که متاسفانه باردارنشدم دراین۵ بارآمپولhmgوhcgولتروزول ایرانی مصرف کردم آیا ایندفعه داروها روخارجی بگیرم شانس موفقیت بیشترمیشه؟اگه آره چه مارکی بگیرم درضمن هردفعه۳الی۴فولیکول غالب دارم باتشکرازشما
- ریزش شدید مو
سلام خانم دکتر عزیز،خسته نباشید،بنده یکی از بیماران شما هستم که مدت یکسال از زایمانم میگذره ودخترم شیرخودم را میخوره،خانم دکتر ازچندماه بعدزایمان ریزش مو گرفتم طوری که داخل حمام مشت مشت مو میرزه میخواستم بپرسم چه مکملی استفاده کنم تامشکلم حل بشه بعداز زایمان هیچ مکملی استفاده نکردم در ضمن کم کاری تیرویید هم داشتم ولی چندماهی هست که به خاطر کرونا آزمایش ندادم ببینم درچه وضعی هستم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- هایمن
سلام خانم دکتر پارگی بکارت با وجود لباس زیر و شلوار ممکن؟یعنی با وجود شورت هیچ چیزی وارد واژن نمیتونه بشه؟خیالم راحت باشه چون بدنسازی کار میکنم میترسم میله وزنه ای برخورد کنه با واژنم
- گن بعداز زایمان
سلام بعداز زایمان چه طبیعی چه سزارین میشه گن بست؟ شما چه مارک و مدلیو پیشنهاد میکنید؟
- ترویید
سلام من ترویید کم کار دارم و اضافه وزن زیاد گرفتم برای ترس از تداخل دارویی با قرص LDقرص لووترکسین رو نخو ردم میخواستم بدونم این دو قرص با هم تداخل دارویی دارن یا خیر برای جلوگیری از اضافه وزن چیکار کنم
- پریود
سلام وقت بخیر. من حدودا سه فته پیش بهتون مراجعه کردم بابت شکم درد زیاد که گفتید رحم رو به عقبه برام قرص ال دی تجویز کردید چون ایرانیش بهم نمیساخت خارجی گرفتم مارک لویتود ۲۱زرد رنگ ۷سفید رنگ. ۱۲تا زرد و۷تا سفید خوردم الان با اینکه ۹تا قرص مونده پریود شدم دیگ قرص ادامه ندادم. تو اینترنت سرچ کردم گفته بودن قرص سفید ها بی تاثیر الان من چی کنم؟ مشکلی هست؟ باید بیام مطب؟
- خروج تکه گوشت از وارژن در روز سوم پریودی
سلام من ۱۸ سالمه مجردم در روز سوم پریودی همیشه با درد بیش از حد تکه گوشتی ب انازه یک بند انگشت مشاهده میکنم و بعد افتادن تکه گوشت کاملا درد از بین میرود
- آزمایش خون بارداری
سلام.. خانم دکتر این در بسیاری از سایت ها گفته میشه حداکثر 12 روز بعد از لقاح هورمون hcg در خون ترشح میشه درسته و با توجه به اینکه میگن اسپرم حداکثر 5 روز زنده میماند.. پس اگر حداکثر 17 روز بعد از نزدیگی آزمایش خون بارداری بدیم.. میتونیم به نتیجه اش مطمئن باشیم
- قرص نورم اسکین ۲۰ رو یک ساله میخورم
قرص نورم اسکرین ۲۰ رو یه ساله میخورم نمیدونستم. عوارض داره دکتر دوتا خشاب داده بود تموم شدد ولی چون خوب جواب داده بود من ادامه دادم تاالان که یهو فهمیدم عوارض داشته. الان میخام بار دار شم یعنی الان دیگه نمیتونم باعث نازایی شده روی تخم دون تاثیر داره چتور بفهمم که میتونم یانه ؟
- سلام خسته نباشی ببخشید من چند وقتی سوزش داشتم قرص سفالسکین خوردم الان ترشح قرمز از من می یاد
سلام خسته نباشید ببخشید من سوزش داشتم قرص سفالسکین خوردم الان چند روزی لکه خونی می بینم
- ارضا شدن
سلام خسته نباشین من ۱۵ سالمه و ۱۲ ساله ارضای میکنم همش نیزنم فقط هم چوچول رو میمالم ببخشید کار خاسی نمیکنم ن ب کسی دادم نه چیزی کردم توش امروز بد ارضا شدنم لک تون دیدیم بد شدید شد و دلمم درد مکنه نوار گذاشتم گفتم شاید پریود شدم خیلی ترس دارم میترسم خدا منو بکشه غلطکردم لطفا بگین پردمو نزدم😔😔😔بخدا بالارو میمالم یعضی وقتا محکم بعضی وقتا اروم بد ۱ دیقه ارضا میشم
- ای وی اف
برای انجام ای وی اف باید صف نوبت رعایت بشه یا هر ماهی که بیایم انجام میشه برامون؟
- صدا دادن از جلو
سلام بخشید علت باد خالی کردن از جلو چیه؟طوری که قابل کنترل نیستش
- نتیجه سونوگرافی
سلام من سینه هام نه یک جای مشخصی هر بار به اندازه یک سکه یه قسمتیش درد میگیره دیروز رفتم سونو و در سونو تفییرات فیبروکیستیک در هر دو پستان مشهود است. هر دوتا سینه ام کیست داشت که بزرگترینشون ۵میل بود غدد لنفاوی ریاکتیو در اگزیلاری مشهود بود میشه برام بید خطرناکه یا نه؟ ممنون
- بسیار مهم
سلام اگر قرص سقط بخورم ولی باردار نباشم ایا مشکلی برای من پیش میاد؟
- قرص دزوسپتیو
سلام خدمت شما دکتر عزیز. من با شکایت از لکه بینی های مکرر و مراجعه به دکتر و سونوگرافی متوجه شدم که میوم های ریز دارم الان دکتر برام دزوسپتیو تجویز کرده امروز روز پنجم قاعدگی اولین قرص رو مصرف کردم. آیا لکه بینی من بااین قرص برطرف میشه یا خیر؟ ممنون میشم راهنماییم کنید
- کیست تخمدان
من 31 سالمه واسه بارداری اقدام کردم جواب سونو همه چیز طبیعی بود به جز تخمدان راست دارای ابعاد بزرگتر از نرمال و اکو هتروژن و حاوی یک کیست مولتی لاکونار با سپتوم ضخیم و دبری شناور بدون کلسیفیکاسیون بابعاد 35*31 میلیمتر رویت شد.. و آزمایش CA 125 .=13.9 و he 4=64.9 در محدوده نرمال ولی roma=13 روی مرز هستش. امکانش هست راهنماییم کنید که ممکنه این کیست بدخیم باشه ؟


