Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست تخمدان
سلام خسته نباشیدببخشیدخانوم دکترمن چندتاکیست تخمدان دارم شماچه دارویی تجویزمی کنین ؟
- تست پاپسمیر
سلام خانم دكتر ج پاپ گرفتم زنگ زدم مطب دير نوبت دادن ميشه بگين ك مشكل داره يا نه Adeqacy of the specimen satifactory for evaluation. presence of trancsformation zone/endocervical componet. general categorization: negative for intraepithelial lesion or malignancy. Decriptive interprtations: non_neoplastic
- وجود توده
اندومتر با ضخامت ۱۰ م م و بصورت هموژن و با حدود منظم رویت شد.تخمدان چپ بصورت جداگانه قابل مشاهده نبود .تصویر توده سالید سیستیک کمپلکس ۷۰*۵۵ م م دارای دبری های داخلی در آندکس سمت راست رویت می شود. کیست هموراژیک و اندومتریوما در تشخیص افتراقی یکدیگر قرار دارند .
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر البته شرت و شلوار داشته باشیم حواسمون نباشه روی چیزی مثل گوشی یا شارژر بشینیم ممکن شی وارد واژن بشه بکارت پاره بشه؟اصلا با وجود شلوار و شرت چیزی میتونه وارد واژنمون بشه؟یه سوال دیگه هم دارم خانم دکتر بکارت آسیب پذیر بنظرتون با هرچیزی یا به همین راحتیام با هرچیزی از بین نمیره
- درسونوچیست
کانون اکوزن به قطردونیم میلیمتردرکالیس تحتانی کلیه چپ مطرح کننده tiny stone این چیه
- سلام من یک کورپوس لوتئوم هموراژیک در تخمدان سمت چپ دارم آیا طبیعی هست ؟
آیا این ضایعه طبیعی است
- ناباروری
سلام من حدود یکسال سعی در بارداری دارم اما باتمام ازمایشهای که انجام دادم واقام همه سالم بودن نشد ماه پیش aua انجام دادم اما تاثیری نداشت نمیدونم مشکل از کجاست سنم 37سال لطفا راهنمایی بفرمایید
- خطرناکه؟
سلام آیا اصلاح موی زیربغل با موچین باعث سرطان میشه؟
- نازایی
سلام من این ماه روز ۸ پریود رفتم دکتر یه دونه سینال اف تزریق کردم روز ۱۰ پریود رفتم سونو فولی ۱۶ غالب داشتم یه سینال اف دیگه تزریق همون روز تزریق کردم .می خواستم بدونم چند روز بعدش تست بارداری بدم امروز۱۱روز از تزریق آمپول اول گذشته
- امپول دکاپتیل
باسلام خونریزی شدید قاعدگی دارم.دکتر امپول دکاپتیل تجویز کرده است.ایا عوارضی دارد؟درضمن داروی واریس پا،ریواکسابان ۱۵ دارم مصرف میکنم و دوکسیم ۵۰۰
- سلام دکتر برای عفونت قارچی قرص فلوکونازول داده وگفته هر ۳روز۱عدد آیا این طوری که گفته بخورم درست
- سلام خسته نباشید چرا ترشوم بویه اهن میده
- دوفامد
باسلام دکتربخاطر تنبلی تخمدان وکیستی که پاره شد ومتاسفانه بعدش متوجه شدم قرص دوفامد بهم دادن که یک هفته بعد پاکی تا ۱۰شب به مدت ۳ماه استفاده کنم اگر یه موقع باردار بشم با مصرف این قرص،مشکلی پیش میاد؟ ممنون
- خون ریزی ناف
من شکمم زربه خورده الانم نافم خون ریزی دارد باید چه کار کنم
- باروری بعد کورتاژ
سلام.دقیقا یک ماه پیش به خاطر بارداری مول ساکشن کورتاژ شدم.ترشحات تازه سفید رنگ شده از آنجایی که تا شش ماه یا بیشتر نباید حامله شد. ورابطه بدون کاندوم داشتم آیا میشود قرص ال دی خورد ودوباره دچار خونریزی شدید نمیشوم.
- بارداری
من دوبار سقط داشتم یکبار هفته پنج قلبش تشکیل نشد و اینبار هفته نهم قلبش وایساده دلیلش چی هست و باید چه ازمایشاتی و چه پیگیری هایی انجام بدم؟
- باروری
سلام خسته نباشید ۱۰ ماه که اقدام کردم
دکترم بهم گفته بودن روز ۳ تا ۷ پریود لتروزول مصرف کنم
ولی متاسفانه من پریود نشدم الان ۳۸ روزه که پریود نشدم
آزمایش بتا دادم ۳.۲۶ بود ولی همیشه ۱ بود آیا من باردارم یا خیر - تخمدان
سلام من سونو گرفتم و نوشته بود سایز تخمدان حداکثر نرمال و اکوژنیسیته استرومای افزایش یافته میباشد یعنی چی؟
- عمومی
سلام من برای اولین بار از قرص ضد بارداری دروسبلین استفاده میکنم و از ی بسته چهار تا قرص مونده ک دارم مصرف میکنم بعد از چند روز میتونم بسته بعدی را شروع کنم؟
- علائم و عوارض قرص
سلام بعد از خوردن قرص اووسیز۰/۷۵ شبش شکم درد حالت پریودی داشتم ولی نشدم و صبحش تپش قلب و حس میکردم ضربان قلبم بالا بود یا نامنظم و بازم شکم درد (من پرولاکتین و تنبلی تخمدان و کیست های ریز تخمدان و ادنوم هیپوفیز دارم ) آیا خطرناک علائم؟ ضربان قلب اذیتم میکنه به پزشک مراجعه کنم؟


