Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ضایعه ادنکس
سلام خسته نباشید ۲۰ سالمه و بخاطر نامنظم بودن پریودی رفتم سونو رحم و تخمدان از روی شکم انجام دارم در جواب همه چیز طبیعی هست در یک قسمت گفته ک ضایعه ادنکسال دیده نشده است وبعد گفته شده ادنکس سمت راست به ابعاد ۲۳*۳۶و ادنکس سمت چپ ب ابعاد ۲۷*۳۷ دیده شد میخاستم بدونم نرماله ؟؟؟
- بارداری مجدد
سلام.برای بارداری مجدد باید سونوگرافی رحم وتخمدان ها انجام شود؟من یکسال از آخرین بارداریم میگذرد.آزمایش های قبل بارداری ام مشکلی ندارد .سونوگرافی لازم است؟
- پمپ درد زایمان طبیعی
سلام من یه خانم ۳۱ ساله هستم تو ۲۷ سالگی یه زایمان طبیعی داشتم الان برای بچه دومم میخوام بازم طبیعی زایمان کنم ولی چون برای اولی بین دوره های دردم حالت غش داشتم و بعدش بخاطر دردی که کشیدم تا یه مدت گریه میکردم میخوام اگه بشه از پمپ درد استفاده کنم.میشه؟باید به دکترم بگم یا به بیمارستان؟
- سرکلاژشکمی
سلام خانم دکتر میخواستم بدونم سرکلاژ شکمی حتما باید قبل از بارداری انجام بگیرد یا زمان بارداری هم امکانش هست
- من باردارهستم 😍😍
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر من 35سالمه دختر 15ساله دارم والان 9هفته بارداریمه لک قهوایی مثل اخرپریدی دسشویی میرفتم معذرت میخوام وقتی خودمه خیلی فشارمیداد م ازجلوم لک قهوایی میمود مثل اخرپریدی که ادم میشه اینجوری که رفتم دکتر برام شیاف پروژسترون نوشت مقعدی خوب شدم زدم وخانوم دکتر،،، من یکماه ازکرونام گذشته اون موقع دکترعفونی رفتم هیچ دارویی به من ندادن برای کروناجزاستامنیفون وشیاف میگفت مایعات زیادبخور حالا یکماه گذشته ازکرونام ،،، متخصص زنان رفتم برام کرم کلوتریمازول بااپلیکاتور واژن نوشت وشمافرمودین اندازه دوبندانگشت بزنم داخل واینکارمیکنم الان من قرص پنتوپرازول 20میخوردم برای رفلاکس معدم که متخصص زنان لانسوپرازول 30برام نوشت قرص تیرویید لووکسین 50میخورم کم کاری تیروییددارم قرص فولیک اسید نوشتن برام قرص ویتامین د3میخورم ضرر نداره این قرصا که دادن بهم ؟؟خانوم دکتر من یبوست دارم زیرشکمم مدام دردمیکنه وحالت تهوع شدیددارم چه قرصی بخورم ؟؟علتش چیه؟ متخصص زنان رفتم وضعیت جنین خوب بوده فقط این کرم کلوتریمازول که شبامیزنم خارش میگیرم کرم موضعی چه بزنم ؟؟ این فامیلا همش میگن چون یکماه پیش کرونا گرفتم وهیچ قرص آنتی بیوتیک نخوردم میگن بچه ات سقدمیشه اعصابمو بهم میریزن 😢ممنون میشم جواب بدین خداحفظتون کنه
- دفع بقایای سقط
سلام ۳هفته پیش سقط کردم ک تا هفته قبل خونریزی داشتم هفته قبل سونو دادم بقایای ۱۶میلی دارم دکتر میگه ال دی بخور تا ب خونریزی بیفتی راهکار دیگه ای نیست سریعتر دفع شه؟ اگه دفع نشه و نخوام کورتاژ کنم راهکاز دیگع نداره؟
- قرص های سبز رنگ بلاژست رو حتما باید خورد
قرص بلاژست
- اقدام بکنیم برای بارداری
سلام خانوم دکتر میخواهم اقدام کنم برای بارداری وقتتون بخیر کیت تخمکگذاری روکی باید انجام بدم دوره من 28روزه ست 12اردیبهشت پریدشدم ؟؟؟ممنون ازجوابتون
- بارداری
میخواستم برا بارداریه دوم اقدام کنم و دوست دارم دختر باشه در مورد دوش واژینال شنیدم اما مقدار محلول و شرایطش رو نمیدونم متشکر
- سلام من دو هفته هست باردارم باردارم فقط بدنم مبارزه حس میکنم اعصاب بدنم چون کلا سیستم بدنم لرزش داره چیکار کنم
سلام من 2هفته میشه فهمیدم باردارم قبلاً چند سال قرص اعصاب میخوردم اما دکترم قطع کرده الان که باردارم حس میکنم اعصاب های قلبم زده به کل بدنم لرزش بدن وسرمای بدن دارم همش زیر پتو هستم آیا از بارداری یا از اعصابم چیکار کنم تا بهتر شمد
- اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر من تا 20روز دیگه میخوام برای بارداری اقدام کنم ولی چون عفونت داشتم شیاف واژینال مترونیدازول استفاده کردم حالا میخوام بدونم این شیاف اثرش تا 20روز دیگه از بین میره یعنی مشکلی نداره که باردار شم؟
- هزینه ویزیت
سلام خانم دکتر ببخشید میخواستم بپرسم هزینه ویزیت مطبتون چقدره؟منشیتون گفتن بیاین حضوری میگیم ولی با شرایط مالی میخواستم قبلش بدونم میتونم بیام پیشتون یا نه ممنونم میشم بگید
- بی بی چک
سلام ببخشید مزاحمتون شدم من بعد تخمک گذاریم تا چندروز زیر شکمم دردمیکرد بعضی وقتا فقط سمت چپ بود من فکر میکردم واسه تخمک گذاریه ولی دیروز شبیه درد پریودی بود دیروز بی بی چک خریدم غروب زدم منفی بود امروز صبحم زدم منفی به پریودی من ۵روز دیگه میونده آیا امکان بارداری هنوز هست؟پریودیم ۲۳مرداد بود ۵روزه تموم میشه ۸شهریور حساب کردم روز تخمک گذاریمه ۲یا۳روز درمیون رابطه داشتم ولی منفی شد بی بی چک
- مصرف دارو
سلام ببخشید من در دوران شیردهی هستم دچار مشکل گلودرد شدم پزشک برای من پودر روتارین تجویز کردن میخواستم بدونم مجاز به مصرف هستم
- بارداری
سلام من پریودام منظمه و ۳۰پریود میشدم مرداد ماه باردار شدم و ۴مرداد دفع شد بچه نموند خود به خود دفع شدالآن ۱تیر هستیم من هنوز پریود نشدم درد سینه دارم تبخال زدم.دردای خفیف پریودی دارم اما هنوز پریود نشدم آیا امکان داره باردار باشم ؟
- قرص جلوگیری
سلام خانم دکتر وقت بخیر من هر ماه پریودم سه چهار روز جلو میزنه ماه قبل ۳۱ تیر ماه پریود شدم و اربعین میخوام برم کربلا یعنی ۲۴ ام مرداد قراره بریم چون تو کربلا ینی ۲۷/۲۸ میشدم دوباره تصمیم گرفتم قرص جلوگیری بخورم که نشم پریود اومدم سه شب پشت سر هم شبی یدونه قرص دزوسپتیو خوردم و به شدت حالم بد شد و بالا آوردم از شب چهارم نخوردم و قطع کردم همه میگفتن پریود میشی چون قطع کردی الان از اونروز هنوز پریود نشدم از طرفی ام یه هفته مونده به رفتنم نمیدونم چیکار کنم پریود شم تا تو تاریخ ۲۴ ام تا ۵ شهریور ازم خونی نیاد ممنون میشم کمکم کنید
- خونریزی بعد از دوران قاعدگی
چن ماهی هست خونریزی باحجم زیاد ودوره طولانی دارم.به دکتر زنان مراجع کردم.آزمایش وسنو دادم مشکلی نداشتم.قرص جستیران تجویز کردن.سی روز شبی دوعددبا مصرف قرص هم.باز خونریزی شدید دارم.
- سلام میشه تو ماه اول با خوردن قرصاورژانسی سقط کرد
- سلام خانم دکتر من شهریور بخاطر خونریزی شدید کورتاژ تشخیصی انجام دادم جوابش فقط به ریختی هورمون ..استروژن بالا و پروژسترون صفر ولی باز هم خونریزیم قطع نشده پزشک تجویز قرص پروژرا 5 دادند به اضافه امپول لوپرومر 3/75 ولی بازم خونریزی دادم و پزشک بار دوم همان امپول رو تجویز دارند میخواستم بپرسم من که از رحم مشکلی ندارم امکشنش هست بتتزریق این امپول یایسهبشم و چند نوبت طول میکشه یاییسه بشم
- نامنظم بودن و تداوم پریود با مصرف قرص
سلام.وقت بخیر دختری ۲۰ ساله و مجرد هستم.مدتی است با نامنظم بودن پریود مواجهم.پس از مراجعه به پزشک و سونوگرافی متوجه شدم تخمدانی پلی کیستیک هست.دکتر قرص ال دی.اسپرونولاکنون و سیبل تجویز کرده دو قرص اول رو طبق دستور پزشک مصرف کردم اما پریودم شروع شده و بطور مداوم پریود هستم .مشکل چیست


