Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سویا
سلام سویادربارداریضرردارد
- سونوگرافی
سلام خسته نباشید خانم دکتر داخل مطب خودتون سونوگرافی بررسی رحم وتخمدان انجام میدهید؟
- سیکل قاعدگی
باسلام واحترام و وقت بخیر خدمت شما بنده خدمتتون عرض کرده بودم ۴ماه و ۱۲روز از سزارین اولم میگذره و بچه اولم بود و در ۴۱هفتگی مرده بدنیا اومد برای همین هیچ شیرندادم و بعداز۳۱روز اولین خونریزی قاعدگی شدم دومین بعداز ۳۰ روز سومی بعداز۲۹روز چرخم منظم بود و فقط در ماه پیش یخورده نامنظمی پیش اومد در روز ۱۴ سیکل رفتم سونوی رحم وتخمدان وسایز فولیکول دادم فولیکولم ۲۲ بود و همه چی خوب بود و دوروز بعدش در ۱۶ سیکلم خونریزیم شروع شد و حالا امروز خونریزی دیدم منتهی کمرنگه ۱۲مردادزایمانم بود ۱۲شهریورخونریزی اولم ۱۱مهرخونریزی دومم ۱۰آبان خونریزی سومم ۲۵آبان خونریزی کم ۲۶ و۲۷خونریزی شدید امروز که ۲۱آذرهست خون مشاهده کردم آیااولین روزقاعدگیم حساب میشه سپاس فراوان خدمت شمادکتر محترم
- سلام من دوسال قرص خوردم الان قطع کردم ماه بعدش پریودنشدم جلوگیری نداشتم امکان داره باردارباشم؟
- سوال
سلام خانم دکتروقتتون بخیر. استفاده ازگن درناحیه شکم برای تخمدانها ورحم مضرهست؟
- علت لکه بینی قهوه ای حین مصرف مدروکسی چیه؟
سلام؛ مجردم، بدلیل لکه بینی، ازمایش سونو و تیرویید دادم جواب کم کاری تیرویید و کوچکی تخمدان بود.لووتیروکسین و 3 دوره مدروکسی تجویز کردند، مدروکسی را یکبار ۴ روز بعد از پریود و یک بار از روز بعد پریود روزی 2تا مصرف کردم تا 10 روز. ولی بعد از 8 روز باز لکه بینی داشتم در هر 2 دوره . (نحوه مصرف رو متوجه نشده بودم) بفرمایید الان چی کار کنم؟
- پاسخ پاتولوژی
سلام من یه حاملگی با بتا خیلی بالا داشتم که همان ابتدای حاملگی سقط شد. بعد خونریزیم ادامه داشت سونوگرافی رفتم گفت سلولهای ریز زنده ای توی رحمته که باید خارج بشه...کورتاژ کردم جواب پاتولورژی هایپرلاستیک چانگز نوشته خطرناکه
- لکه بینی در بارداری
با سلام بنده در هفته شش بارداری هستم چند روزی لکه بینی کمی داشتم بهم امپول پرژسترون دادند الان حدود سی امپول زدم کامل لکه بینیم قطع شده شیاف 400هم استفاده میکنم ایا اشکال دارد امپولها را قطع کنم وفقط از شیاف استفاده کنم ممنون
- خشکی واژن
سلام خانم دکتر من ۶ ماه پیش سزارین کردم و دچارخشکی واژن شدم برای درمان چکار باید کرد
- لکه بینی
سلام وقت بخیر یه نفر قبل ازاینکه بره کربلا ده روز قبل از تاریخ پریودش قرص روکین خورده که پریود نشه بعد الان که روز ۱۳ و۱۴ هست میگه دچار لکه بینی شده چکار کنه قطع بشه؟؟ دوتا روکین بخوره ؟؟یا میتونه یه روکین یه پروژسترون بخوره؟؟
- عفونت واژن
سلام خسته نباشید ببخشید بنده ترشحاتی که مایل به سبزی بودن داشتم به پزشک مراجعه کردم قرص مترانیدازول و پماد کلوتریمازول به مدت ۶ روز تجویز کردن.اما خوب نشدم بار بعد مراجعه کردم قرص سیپروفلوکساسین۵۰۰ و پماد داوالاگسی به مدت ۶روز دادن بازم بعد یه دوره پریودی ترشحات سبز دارم.خواستم بدونم چیکار کنم؟ متاهل هستم حدودا سه ماهی هست ازدواج کردم
- هایپرپلازی ساده
سلام خسته نباشین ۳۰سالمه مبتلا ب هایپرپلازی ساده بدون آتیپی؛ بعد از مصرف ۳ماه مجسترول؛ آزمایش دادم و سونوگرافی شدم همه چی طبیعی بود و ضخامت از ۱۴ ب ۸ رسیده حالا هم ۱۵روز از تموم شدن قرصا میگذره اما هنوز کمی خون پریودی هس یعنی قطع نشدم بعد متخصص دیگه ای باتوجه ب آزمایش و سونو بهم گفتم ک فقط یه آمپول هس بزن ک قطع بشی بعد اقدام کن برای بارداری و گفتن ک رحم طبیعی شده اما دکتر خودم اصرار دارن ک حتما کورتاژ کنم چون بچه ندارم واقعا نمیدونم حرف کدوم دکتر رو باید گوش کنم؟! سوالم اینه اگه کورتاژ نکنم وبا همین وضعیت اقدام ب بارداری کنم ب نظر شما یعنی بچه سالم بدنیا نمیاد؟ چ مشکلات احتمالی ممکنه پیش بیاد؟ تشکر ❤️🌹
- فتق ناف وزایمان
سلام من هشت ماه باردارم دچارفتق ناف شدم زایمان طبیعی باعث پیچ خوردگی روده هام نمیشه میتونم سزارین بشم
- فاصله
سلام خسته نباشید من 25 سالمه وقتی قرص ال دی را قطع میکنم تا پریود بشم بعد از 4 روز پریود میشم پریودم هم 3 روز طول میکشد بعد روز پنجم پریود باید قرص ال دی مصرف کنم روی قزص هم نوشته 7 روز فاصله بدین آخه اگه از روز پنجم مصرف کنم میشه فاصله 9 روز چیکار کنم در ضمن حاملگی خارج از رحم داشتم خیلی میترسم لطفا دقیق راهنماییم کنین خیلی ممنون
- رابطه جنسی محافظت نشده
سلام.خانوم دکترعزیز من بانامزدم رابطه بدون دخول داشتم وبعد از۲۴ ساعت ک گذشت دوتا قرص اووسیز۰/۷۵خوردم ومهرماه دوازدهم پریودشدم ولی رابطه بانامزدم ۲۶ مهربودوابان ماه هم روز سیزدهم پریود شدم ولی خون ریزیم به جای اینکه پنج روز باشد سه روزبود وتموم شد ولی الان چن روزه طعم دهانم تلخه وشکمم احساس میکنم بادداره به نظرتون بارداری یا ازچیز دیگه .ممنونم
- درد ناحیه کلیتوریس
سلام من ۱۸ سالمه و امروز صبح به طور یهویی احساس کردم کلینوریسم درد میگیره البته وقتی دستم بهش میخوره یا شورتم جابه جا میشه درد میگیره در حالت عادی دردی ندارم ،بعد که نگاه کردم با دست احساس کردم داخل کلیتوریس یک توده کوچیک از نخود کوچیکتر علتش چیه آیا مریضی خاصیه؟
- iui
سلام خسته نباشید من تصمیم به انجام iuiدارم شما بهم گفتین که قرص ال دی رو تموم کردم پریود شدم روز ۱ یا ۲ قاعدگی برای سونو بیام مطب ازتون پرسیدم چه سونویی انجام میدین شما گفتین سونو واژینال میخواستم من وقتی روز ۱ یا ۲ قاعدگیم هستش چجوری سونو واژینال و انجام بدم؟
- درد جای سزارین
سلام.خسته نباشید خانم دکتر تقریبا چهارده ماه که زایمان سزاریان شدم هنوز جای بخیه هام درد میکنه میترسم بخیه هام باز شده باشن چکارکنم مخصوصا سمت چپ
- قطع پریود
سلام خانم دکتر مهربان خانمی 34ساله هستم یک ساله زایمان طبیعی کردمه اما هنوز پریود نشدمه کودکم مدام از سینه ام تغذیه میکنه کم غذا میخوره جلوگیریم کاندوم هست هر ماه سه چهار روز درد پریودی دارم لطفن راهنماییم بفرمایید
- سوال
عرض سلام ووقت بخیر من ۴۶ساله هستم سه تافیبروم درداخل رحمم هست که قراربودکورتاژانجام بدم ولی بدلیل شرایط کرونا به تعویق افتاده الان هشتم این ماه عادت شدم به مدت هفت روزوازروزهیجدهم تاحالا لکه بینی بادردزیرشکم دارم بنظرتون بدلیل فیبرومه یامشکل دیگه ای هست ممنون ازشماخانم دکترعزیز🌹


