Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تپش قلب در بارداری
سلام خانم دکتر میخواستم بدونم آیا داشتن تپش قلب در ماههای اول بارداری طبیعیه؟
- متخصص زنان وزایمان
سلام من یازده سال پیش صاحب دختری شدم ک با کلافوت مچ یکی از پاهاش ب دنیا اومد در صورتی ک در تمام سونوهای حاملگی سالم نشون میداد دوست دارم الان صاحب فرزند پسر بشم با چ روشی میتونم اقدام کنم ک هم جنسیت وهم سالم بودن جنین مشخص بشه
- تنبلی تخمدان
سلام من قرص لتروزل باکلومیفن واسه تنبلی تخمدان مصرف کردم الان ۱۶روزازپاکی ام میگذره دردشدیدکمرباشکم دارم احتمال داره من پریودبشم سینه هام هم دردمیکنه
- پولیپ کیسه صفرا
یک پولیپ اکوژن چسبیده به دیواره خلفی کیسه ی صفرا به دیامتر3.8mm نیاز به جراحی آیا دارد
- قرص reprostasis
سلام خانم دکتر این قرص reprostasis روبرام تجویز کردین ولی تو جلد قرص دو رنگ قرص با شکل های مختلف وجود داره روزانه گفتین یکی بخورم میخواستم بدونم کدوم شو بخورم؟یکی رنگش قهوه ایه یکی سفید
- بیهوشی وسرماخوردگی
سلام وعرض ادب من سه روزه سرماخوردم چهارروز دیگه عمل هیستروسکوپی وکورتاژتشخیصی دارم هنوزخلط وسرفه دارم آیابیهوشی برام خطرناکه؟؟من۱۹ سیکلم روزعملم هست سابقه هیپرپلازی داشتم آیابنظرشما روزسیکل درجواب عمل تاثیرگذاره؟؟،توروخدازودترجواب بدین لطفا
- چرا جواب نمیدین
- سلام من کیست تخمدان ریز دارم وزود به زود پریود میشم برای بارداری دکتر قرص کلوفین داده استرومارین داده گفته از روز ۳قاعدگی شبی ۱عددبخورم نگفته تا چند روز بخورم میشه راهنمایی کنید واین دارو ها درسته برای باردارشدن
- تداخل دارویی
با سلام و وقت بخیر استفاده همزمان قرص اسپیرونولاکتون و یا سایر قرص های ضد بارداری با قرص پروپرانول مشکلی ایجاد میکند یا خیر؟ اثر قرص ضد بارداری و پیشگیری از بارداری را خنثی میکند یا خیر؟ با تشکر
- قرص
سلام خانم دکتر من ۲۵ سالمه با توجه به دردی ک در دو سینه ،و سمت راست شکمم امروز سنو دادم و داخل سنو مشخص شد که در سینه سمت چپم کیست دارم و در رحمم کسیت مشاهده شد .دکتر برام قرصTrancid250تجویز کردن .با تحقیقی ک امروز کردم این قرص برای خونریزی های شدید تجویز میشه.میخواستم بدونم ربط این قرص با کیست داخل سینه و داخل رحم چیه؟؟؟ ممنون میشم پاسخ بدید🌹
- سونوگرافی رحم و تخمدان ها
سلام من ۱۳ خرداد اولین روز پریودم بود و ۲ تیر سونو دادم متن سونو: ابعاد رحم ۲۹*۴۱*۴۷ mmاکوی میومتر به طور نسبی هتروژن است. مایع ازاد مختصر در کلدوساک دیده شد میخواستم بدونم یعنی چی؟؟
- سینه
سلام خانم دکتر دختر من ۵سالشه و یه مدته که تو نوک سینه چپش یه توده سفت هست یکمم متورم شده و وقتی دست میزنم دخترم نمیزاره میگه خیلی درد میکنه میشه راهنمایی کنین من خیلی نگرانم از ترس نمیتونم ببرمش دکتر ممنون
- سلام. من گفته بودم سوراخ دارم زیر دهانه واژن گفتید فستیوال. گفتم هوا وارد بدنم شده. ایا اصلا امکان همچین چیزی هست؟
- بارداری
سلام خسته نباشید یه سوال داشتم من ۲۷ سالمه ۲ ساله ازدواج کردم تازه اقدام به بارداری کردم ولی سر موعود پریود شدم ینی هر ماه یا سیزدهم یا پانزدهم پریود میشم اسفند انجام دادم نشد پریود شدم پونزدهمش فروردینم انجام دادم بازم پریود شدم البته سیزدهمش مشکلی هست یا خیر
- سلام خانم دکتر خواهش میکنم زود جوابمرابده خیلی نگرانم من یک ماه پیش رفتم سونو گرافی که تشخیص کیست تخمدان سمت چپ به اندازه ۶ سانتی دادن یک دوره قرص ال دی مصرف کردم بعد دوباره سونو دادم اندازه کیست ۳ سانتیمتر شده البته گفتن کیست اکوفری بدون سپتا میخواستم بدونم خطرناک است یا نه وآیا با دارو رفع میشود
- سقط در هفته دوم
سلام من پس از سقطی که ماه پیش داشتم بقایای 6*5*10وحجم 0.18cc درقسمت فوقانی کاویتی رحمم هنوز هست که توی اولین پریودم هنوز دفه نشده راه حل چیه
- زخم شدن واژن لطفا زودتر پاسخ بدین
سلام، من در رابطه خونریزی داشتم و متوجه نشده بودم واژنم زخم شده بود و بعد خون ترشح لکه های قهوه ای دارم زیر شکمم درد میکنه و خیلی نگرانم این زخم خوب میشه یا باید برم دکتر؟
- سلام من یک ساله کپسول گذاشتم به بازوم الان سه ماهه خونریزی دارم رفتم دوکتورگفت وزنت زیادشده داروداداصلافایده نکردبایدچکارکنم که خونریزیم قطع بشه
سلام من یک سال و4میشه کپسول به بازوم گذاشتم اوایل خوب بودفقدپریودم زیادشده بودماه و15روزیه پریودمیشدم تا10ادامه داشت الان 3ماهه خونریزی دارم رفتم پزشک ازمایش گرفتم سنوگرافی کردم گفت مشمل نداری داروداداصلا خوب نشدم چکارکنم که خونریزیم قطع بشه
- بارداری
سلام من ۱۴ هفته باردارم . آیا استفاده از کرم زینک اکساید برای ران در بارداری ضرر دارد ؟ و استفاده از پودر موبر دپی برای بدن به جز ناحیه تناسلی ضرر دارد ؟
- سونوگرافی رحم و تخمدانها
سلام خانم دکتر .خسته نباشید . در برگه ی سونوگرافی ای ک انجام دادم نوشته شده تصویر دو ناحیه اکوژن به ابعاد 5.5 *12 mm و 4 * 6 mm در ناحیه ی بادی و فوندوس رحم رویت شده ک مطرح کننده ی پولیپ است . این جمله به چ معنی ای ؟آیا من باید عمل انجام بدم یا با دارو رفع میشه ؟و آیا آسیبی میزنه ب بدنم یا خیر ؟ خیلی ممنون ک جواب میدید ب سوالات با تشکر از شما روزتون به خیر


