Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آیا قرص نرم اسکین نازایی میاره؟
- سرکلاژ
سلام خانم من یه سرکلاژ واژینال ناموفق داشتم الان دکترم پیشنهاد سرکلاژ شکمی داد ولی یه دکتر دیگه سرکلاژ دولایه بهم داده الان به نظر شما من کدوم یکشو انجام بدم درضمن سقط من 20هفته بود طول دهانه رحم 25میلی در 18هفته
- سقط مکرر
سلام خانم دکتر آیا کسی ک چندتا سقط 16هفته و15هفته و18هفته کرده باشه وسرویکسش زیر 30 و25میلی هست امیدی هست ک دیگه رحمش بچه نگهدار ه وسقط نکنه ویکی آخری رو سرکلاژ واژینال شده بودم وسقط شد خانم دکتر ترا خدا بگو چکار بکنم خیلی ناامید شدم داروهای ک استفاده میکردم انوکساپارین وشیاف و آسپرین بود وبا وجود سرکلاژواژینال سقط کردم چکار بکنم
- کیست
سلام من ۲۱سالمه پنج ساله ازدواج کردم سابقه ی سقط خود به خود ماه اول و اونوقت تا حالا هرچی اقدام میکنم نمیشه و امسال رفتم سنو گرافی بهم گفت کیست سپتای داری توشم مایع هست خونی و به من گفت برو اقدام کن کاری بهش نداشته باشه ایا دورسته مت همش استرس دارم نکن کاری باید میکرد نکرده
- کیست
سلام خانم دکتر عزیز. من اومدم مطب شما و کیست اندومتریوز داشتم و سه ساله که ال دی تجویز کردین و من میخورم هر ماه. الان مشکل یبوست شدید گرفتم . ایا میتونم چند ماه قرص روکین به جای ال دی بخورم که ببینم مشکل یبوستم از ال دی هست یا نه. ایا روکین هم کیست رو کوچک میکنه مانند ال دی یا نه نخورم. تورو خدا راهنماییم کنین. یبوستم خیلی شدیده
- بارداری
سلام برای من قبل از اقدام به بارداری آسپرین ۸۰ تجویز شده و۱ماه میشه مصرف میکنم .آیا آسپرین باعث کاذب بودن جواب بی بی چک میشه؟ممنون که جواب میدین
- جوش نوک پستان
سلام 18 سالمه و مجرد هستم چند روزیه روی نوک سینه ی سمت چپم یک جوش کوچک سیاه دراوردم میخوام بدونم خطرناکه؟
- سردرد قاعدگی
سلام من هنگام قاعدگی سردرد شدید دارم تمام ۷ روز قاعدگی .قاعدگی من منظم هم هست.چکار کنم با استامینوفن هم خوب نمیشم. میشه راهنمایی کنید ممکنه مال عفونت رحم باشه؟گرچه هیچ علامتی ندارم آنتی بیوتیک مصرف کنم بهتر نمیشم؟؟ ۴۰سالمه ۳تا بچه دارم سزارین هم کردم آخرین بچه ۴سالشه
- بارداری
سلام خانوم دکتر. واقعا متاسفم بابت سوالم ولی نمیتونم با کسی در میون بذارم . من هفته سیزده چهارده بارداری هستم از اوایل بارداری به خاطر شرایط موجودی که دارم از همسرم دور هستم . به شدت نیاز جنسی دارم قبلا هم زیاد بود ولی الان زیادتر شده ، خودارضایی میکنم میبینین دو روز پشت سر هم میشه دفعاتش زیاده. یه سقط قبلا داشتم میخواستم بدونم عوارضی داره ؟ بازم بابت سوالم معذرت میخوام
- اقدام به بارداری
باسلام ببخشید من تحت نظر هستم برای بارداری دکترم به من گفتن که از سومین روز پریود به مدت ۵روز قرص لترورول و کلومیفن بخورم حالا سوالم اینه که روزهارو چطور حساب کنم مثلا من ساعت ۱۲ شب خونریزیم شروع شده رو بعنوان یک روز حساب کنم یا از روز بعدش حساب کنم
- ترشح قهوه ای
باسلام خدمت خانم دکتر،وقتتون بخیر خانم دکتر آیادیدن ترشحات قهوه ای یک روز بعد از نزدیکی مشکلی دارد...۳۲سال سن دارم
- در خصوص مصرف قرص دوفاستون
سلام من رفتم پيش دكتر سونو وآزمايش انجام دادم و گفت شما تنبلي تخمدان داري عادت ماهيانه هم نمي شدم برام واكسن داد اونو زدم خداروشكر ماه قبل پريود شدم و يه دارو بهم داد اسمش دوفاستون بود گفت بعد پريود بخورش اين ماه كه پريود شدم ديروز پريود ام تموم شد و دارو رو دارم مصرف ميكنم نميدونم از ديروز تا حالا كمر درد شديد گرفتم ممنون ميشم جواب بندع رو بدي 🥲
- آی وی اف
با سلام . من و همسرم دو بار آی وی اف انجام دادیم و ناموفق بوده . بار آخر هم بعلت مصرف آمپول گونال اف (تقریبا به مدت 14 روز . هر روز 150 واحد) هایپر شدم و جنین ها فریز شدن. گفتند که روز اول از پریود دوم مراجعه کنم. که متاسفانه آنفولانزای شدید گرفتم . سه هفته ست که مریضم و هنوز هم بعضی از روزها تب میکنم . دکتر داخلی گفت که تا 5 روز آینده خوب میشوم. که احتمالا تا آن موقع هم پریود می شوم . در این مدت ایتدا سفیکسیم و سپس آستامینوفن آنتی هیستامین و تاوانکس (لووفلوکساسین) مصرف کردم . آیا با مصرف این داروها مشکلی برای انتقال جنین و لانه گزینی پیش نمی آید ؟ یا انتقال را به ماه بعد موکول کنم ؟
- تفسیرسونوگرافی
باسلام میشه لطفا یک سونوبفرستم تفسیرشوبهم بگیدتوش زده رحم هتروژن۲۷.۴.۶۶اکوی هتروژن یعنی چی؟خطرناکه؟درمانش چیه؟
- سلام من یه توده هیپو اکو دارم ایا میتوانم باردارشوم
من چند سال پیش سونوگرافی دادم سمن چپ رحمم توده هیپو هست آیا میتوانم باردار شوم
- درد تخمدان
سلام من امروز در دستشویی دچار تیر کشیدن یک طرف شکم شدم انگار تخمدانم درد گرفت و بعد وقتی اون ناحیه رو فشار میدم تیر میکشه قبلاً اینطور نشده بود نفخ هم دارم بعضی روزها و سونو گرافی هم چند ماه پیش رفتم و چیزی نبود آیا مشکلی هست؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید من دوتا زایمان زودرس تو هفته های 24و25داشتم که دوتاش با سرکلاژ واژینال انجام دادم حتی بارداری دومم تو هفته 13با نخ مرسلین و حلقه سپاری همزمان گذاشتم و کاملا استراحت مطلق بودم ولی تو هفته 22که میرسم دهانه رحم تا سر نخ باز میشه و بآ درد و انقبیاض به بیمارستان مراجعه کردم و بچه ها مو از دست دادم دوتاشون هم مکونیومی بودن من برای بارداری بعدی باید چکار کنم آیا سرکلاژ شکمی میتونه کمکم کنه؟
- درموردبقایاوآمپول دیفرلین۳۷۵
من بعدسزارین بخاطربقایادوباره کورتاژشدم امپول دیفرلین زددکتربهم وقرص ال دی دادالان فقط صبح لکه بینی دارم چکارکنم راهنمایم کنید
- ای وی اف
سلام روزتون بخیر من امپول سینال اف استفاده میکنم از روز دوشنبه باید دوز ۲۴ میزدم این امپول رو خودم تزریق میکردم ولی فکر میکردم درست تزریق میکنم الان متوجه شدم مایع وارد بدنم نمیشده چون عدد رو همون ۱۴۰ مونده یک شنبه هم پانچر دارم الان نمیدونم چیکار کنم ممنونم میشم پاسخ بدید 🙏🙏
- عفونت
سلام من بیست وسه سالمه یه فرزندهشت ماهه دارم موقه نزدیکی درددارم ممکنه عفونت باسه ادرارغلیظی هم دارم


