Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سزارین
سلام خانم دکترمن مردادسال۹۹سزارین شدم و آذر همون سال دوباره باردارشدم.بچه دومم۱۷شهریو۱۴۰۰بدنیا اومد الا حدودا ۱۱ماهه.الان چند روزه بخیه هام خصوصا سمت چپم خیلی درد داره.چیکار باید بکنم
- تصویر کانون اکوژن طولی به شکل به طول 18mmm با سطح مقطع 3*4درقسمت فوقانی کاویته اندومتر رویت شد که درتشخیص افتراقی به ترتیب هاپیر پلازی فوکال اندومتر ،پولیپ اندومتر قرار میگیرد فالوآپ باسونوگرافی ترجیحا واژینال درفاز پرولیفراتیو سیکل قاعدگی توصیه میشود لطفا کامل وشفاف درمورد این توضیح کامل داده شود
- تنظیم شدن پریود
سلام.من پریودیم نا منظم هست.پیش دکتر متخصص زنان رفتم و بهم ۲ ورق قرص سیپروترون کامپاند سیبل دادن و گفتن از روز ۳ پریودی بخورم و گفتن دوماه باید پشت سر هم بخورم قطع نکنم .ایا موقع استفاده از این قرص ها پریود میشم یا حدود دوماه نمیشم؟
- جلوگیری ازبارداری
سلام من بانامزدم رابطه محافظت نشده داشتم وفرداش دوتاقرص یک ونیم اورژانسی خوردم وبعدازی هفته ک رابطع داشتم ی قرص یک ونیم خردم وبعداز۱۰روزخونریزی ولکه بینی داشتم ولی ازتاریخ پریودیم۱۰روزمیگذره ایااحتمال داره باردارباشم؟
- بارداری
سلام. خانم دکتر من حدود سه هفته است باردارم آزمایش بتا دادم ۴۹۸ بود تیتراژ. دکترم بهم گفت این مقدارش کمه میخواستم بدونم این خطرناکه؟یعنی مشکلی دارم؟
- تاثیر داروها
سلام، آیا استفاده از شیاف پروژسترون ۴۰۰ ،قرص لووتیوکسین ۵۰، قرص آسپرین ۸۰، فولیک اسید ۱ و ویتامین D3با دوز ۱۰۰۰، در نتایج آزمایشهای غربالگری مرحله اول و غربالگری مرحله دوم تاثیر دارند؟
- نامنظمی پریود
سلام من بعد از ۱۴ روز که عادت ماهانم تاخیر داشت وقتی هم شدم ۵ روز فقط لکه های سیاه دیدم علتش چی میتونه باشه؟
- رحم اجاره ای
سلام ببخشید خواهر شوهرم میتونه بچه برادرشو تو رحمش نگه داره؟ نطفشون شسته شدس
- درخواست بررسی نتیجه ازمایش
سلام. لطفا نظرتون را راجب این نتیجه آزمایش بدین Disordered profilerative endometrum Lower segment(isthmus) fragment versus endometrial polyp No evidence of maligancy
- …
سلام خسته نباشید،من دختر۳۱ ساله و مجردم،از همون سن بلوغ پریودی نامنظم داشتم،سونو دادم فهمیدم مادرزادی تنبلی تخمدان دارم،کم وبیش پریودی م بهم میریخت ولی از اسفند ۹۹ لک بینی مداوم دارم،راستش هم قرص هورمونی خوردم هم روشهای گیاهی رو امتحان کردم مثل خوردندبومادران و رازیانه و قرص گیاهی برای پریودشدن،نتیجه نگرفتم رفتممتخصص زنان،توسونوگرافی منوشته فولیکول های ریز و متعدد که ایشون گفتن تنبلی تخمدان و برای قرص دروسبلا رو تحویز کردن وقتی پریود شدم قرص خوردم اماهمچنان لکبینی دارم
- بارداری
سلام هفته ۳۴یعنی واردچه ماهی هستم
- پارگی بخیه زایمان طبیعی
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من ۳۷ سالمه و ۱۵ سال پیش یک زایمان طبیعی داشتم که بخیه هام سه تاش پاره شد و دوباره ترمیم نکردم میخواستم بپرسم الان میتونم ترمیمش کنم و ایا شما برام انجامش میدین ممنونم اگر جواب بدین .
- مصرف قرص جلوگیری سیپروترون کامپاند
سلامم وثت به خیر من در اولین دوره از مصرف قرص سیپروترون کامپاند هستم. بعد از اولین روزمصرف در روز اول عادت ماهانه خونریزی ام قطع شده . الان باید ادامه بدم قرص هارو یا نخورم ؟
- آی وی اف
آیا دوقلوپسرباعمل آی وی اف انجام پذیره
- سلام من زمان پریودی دل پیچه از معقدم میگیره علتش چیست
- مادرانه
مادر قسم به تو که تویی نور کردگار.یزدان تو را زنور وفا آفریده است.نازم به آن شکوه و به آن عزت و مقام.جنت به زیر پای تو خوش آرمیده است. تقدیم به شما و مادران.
- اقدام به بارداری
دوماه پیش ترمیم فیبروز کردم والان میخوام رنگ مو بزنم و بعد اقدام به بارداری کنم مشکلی برام پیش نمیاد
- تماس
سلام خانم دکتر/ گلایه از منشی هاتون داریم هر زمانی تماس میگیریم برای نوبت دهی میگن یک ربع دیگه زنگ بزنید بعد از یک ربع تماس میگیریم دیگه جواب نمیدن موققی شده همون روز اینقدر زنگ زدیم گوشیو رو بر نمیدارن ما مریض تحت درمان شما هستیم چرا باید علاوه مریضی وگرفتاری با بی مهری منشی هم مواجه باشیم این هم برای بیماران شما یه دغدغه شده لطفاً در این زمینه تذکرات لازم داده شود
- بیماری زنانه
کلیه راست تصویر یک سنگ 5.5mm درکالیس میانی کلیه چپ تصویر دو سنگ یکی 4mm و دیگری3mm ابعاد رحم افزایش یافته 51*44*132میلیمتر تصویر چند میوم اینترامورال به بزرگی 6mm در دیواره فوندوس رحم مشاهده شدند تصویر یک Massهتروژن به ابعاد 70*100 میلیمتر دارای وسکولاریتی با منشا دیواره پوستروالترالچپ تنه رحم مشاهده شد که می تواندمطرح کننده میوم ساب سروزال باشد در هر حال با توجه به بزرگی ضایعه مزکور ام آر آی لگن با تزریق کنتراست وسونوگرافیفلو آپ توصیه میشود. این خلاصه نتیجه سونوگرافی همسر من هست،لطفا بفرمایید وضعیت همسر من در چه درجه ای از وخامت بیماری قرار گرفته و ما باید چه کاری انجام دهیم. با تشکر
- درمان قطعی زخم دهانه رحم چیست؟
یه ماه پیش رفتم دکتر گفت زخم دهانه رحم داری یه پماد دالاواگ با چن برگ سفیکسیم نوشت استفاده کردم یه کوچولو بهتر شد ولی احساس میکنم هنوز خوب نشدم میخوام راهنماییم کنید چی مصرف کنم بهتر بشه


