Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من ۴۵ ساله هستم میخواستم زودتر یایسه بشم البته بارصایت شوهرم چکارکنم
- مشکل هورمون
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر ایا مشکل هورمونی باعث زایمان زودرس می شود ؟ و چ آزمایشی باید بدم تا بفهمم؟
- اکوژن تخمدان چیست چه خطری دارد؟
قبلا کیست تخمدان داشتم دو تا سه دوره دارو مصرف کردم اینبار کیست تو خلف رحم رویت شده ولی نوشته تخمدان ها اکوژن تر از معمول، خیلی نگرانم مشکلیه؟
- قرص ضد بارداری
سلام ببخشید من در حال مصرف قرص استرادیول برای انتقال جنین هستم ک رابطه داشتم اگ قرص ال دی مصرف کنم مشکلی پیش نمیاره ؟
- اکوژن تخمدان چیست چه خطری دارد؟
- شقاق سینه
سلام .دو ماهه درگیر شقاق سینه هستم .پماد کلوترمازول و ترمامسنولول و هیدرودرم و پماد اد استفاده کردم ولی خوب نشد .بهداشت رفتم گفت عفونت کرده چه پمادی باید تهیه کنم ؟ممنونم
- میوم
- هههههه
خودارضایی باعث پریود نشدن میشه؟
- نحوه مصرف سیپروترون برای جلوگیری از پریود
سلام .سیپروترون کامپوند رو برای آندومتریوز تجویز کردن که می خوام ببینم می شه به جای روز پنجم ،بیام از روز هشتم شروع کنم تا دیر تر پریود شم آخه می خوام برم کربلا ...این کارو کنم ضرری نداره؟؟
- قرص پردنیزولون
سلام. دو هفته ای هست قرص یک چهارم پردنیزولون ۵۰ بعد از صبحانه میخورم و توی این دوهفته لکه بینی دارم.ایا باید قرص رو قطع کنم یا ضرری نداره؟ ۱۷ روز از قرص باقی مونده؟
- استفاده از امپول لوپرومر
خانمی ۵۱ ساله هستم وبه خاطر خونریزی ماهانه شدید و داشتن فیبرم وکیسیت به دکتر مراجعه کردم و برایم سه ماه لوپرومر تجویز کرد الان آخرین آمپول را زدم ومدت ۳۰ روز از آن میگذرد نگران خونریزی شدید مجدد هستم چون قصد سفر دارم لطفا مرا راهنمایی کنید
- تکان یا ب عبارتی ضربه زدن زیر شکم
تکانی محکم در اطراف ناف زیر دل مث داخل شکم زیر دل یه چیزی محکم ضربه بزنه
- هموژن
سلام در سنو گرافی برام نوشته اندومتر نمای اکوژن ، هموژن دارد آیا مریضی خاصی دارم؟
- ممنونم اگه سریع پاسخ بدی
سلام وقت بخیر یک سوال داشتم اگه خانمی یک سال همسرش فوت کرده .بعد یک سال محرم یک میشه و رابطع جنسی برقرار میکنن بعد مدتی این خانم ازدواج میکنن با شخص دیگه اگه همسر جدید درخواست معاینه کنه اینا مشخص میشع این خانم در این تایم یک سال رابطه جنسی داشته
- سلام .ببخشید از کرم دالاواگ چجوری استفاده کنم .قبل از رابط یا بعد از رابط اصلا میشه انجام داد ممنونم پاسخ بدبد
- بعد پریود
سلام میخواستم بدونم ترشحات رنگی بعد پریود چه دلیلی داره متشکرم
- اقدام به بارداری درزمان روزه داری
خانم دکتر سلام ماه رمضان مبارک، درزمان روزه داری میتوان اقدام به بارداری کرد ؟یاخیر؟
- ساختار اندام تناسلی
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر راستش من از زمانی که یادم میاد بین کلیتوریس و اون پوستی که روی کلیتوریس رو میپوشونه یک سوراخ دارم. میخواستم ببینم این حالت طبیعیه؟
- استفاده از قرص اورژانسی
سلام خسته نباشید،،من امروز پروییدم تموم شد،وشب رابطه داشتم،حین رابطه کاندوم پاره شد منی ب داخل واژن ریخت،،بلافاصله رفتم دستشویی وشستم،،میخواستم ببینم اشکال داره قرص اورژانسی مصرف کنم با توجه به اینکه یک روز از زمان پاکیم میگذره،وقرص اووسیزو چجوری مصرف کنم
- دفع بقایای سقط
سلام ۳هفته پیش سقط کردم ک تا هفته قبل خونریزی داشتم هفته قبل سونو دادم بقایای ۱۶میلی دارم دکتر میگه ال دی بخور تا ب خونریزی بیفتی راهکار دیگه ای نیست سریعتر دفع شه؟ اگه دفع نشه و نخوام کورتاژ کنم راهکاز دیگع نداره؟


