Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بیماری زنان
سلام خسته نباشید من ۴۳ سال سن دارم تا دو سال پیش همیشه قاعدگی منظم داشتم یک فرزند دارم دیگه باردار نشدم از دوسال پیش قاعدگی نا منظم داشتم ولی چند ماهی میشه که علاوه بر اینکه دو یا سه ماه یکبار پریود میشم خونریزی بسیار شدید همراه با لخته دارم و ۱۵ الی ۲۰ روز طول میکشه کورتاژ تشخیضی هم انجام دادم آزمایش پاتولوژی هم هیچ مشکلی نداشت الان دارم دارو مصرف میکنم قرص سیپرو ترون کامپاند بهم داده ولی از پنجم قاعدگی که شروع به خوردن کردم هر روز خونریزیم شدید تر میشه میخوام بدونم قطع کنم یا بازم به خوردنش ادامه بدم ؟
- سلام خانم دکتر من دوبار تست دادم همون لحظه هاله اانداخت زیر دو دقیقه آیا من باردارم؟؟؟۱۰روز از موعدم گذشته
- تنبلی تخمدان
سلام دکتر یه سوال داشتم اگه عفونت داشته باشیم وسنولگن انجام بدیم سنوتنبلی تخمک نشان بده ایاازعفونت یانه اثری داره عفونت؟
- اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید من تنبلی تخمدان دارم دکترم برام دوفاستون و لتروزول ویتامین EوD3داده، قبلا قرص دوفاستون استفاده می کردم بعداز قطش پریود میشدم ولی این دفعه نشدم 10روز گذشته تست بی بی چک زدم اول یه خط بود بعد چند ساعت نگاه کردم یه خط خیلی کم رنگ ظاهر شد، از چند روز پیش کمردرد ونوک سينه هام وگاهی کل سينه هام درد میکنه احتمال داره باردارباشم
- سلام من هم عفونت وهم زخم دهانه رحم دارم دکتر رفتم بهم کرم دالاواگ کلیندامایسیندوقرص فلوکونازول ۱۵۰ دادن استفاده کردم وقتی که تموم شد دوباره ترحشات شروع شدن الان من چکارکنم کاملا خوب شم
- پریودی هنگام مصرف دروسبلین
سلام میخواستم بپرسم وقتی بای جلوگیری از بارداری دروسبلین مصرف میکنیم ،پریود هم میشیم یا پریود قطع میشه؟
- مختصری مایع در کاویته رحم مشاهده شده در خانم یائسه خطرناک است
- دوبار پریودن شدن در یک ماه
با سلام من یک دختر ۱۹ ساله هستم مدت کمیه که رابطه جنسی دارم در همین ماه یعنی مهر قرص اورژانسی مصرف کردم که یک هفته بعدش پریود شدم حدود یک هفته کامل پریود بودم و خوب شدم دیروز ۷/۲۲ رابطه جنسی داشتم حدود یک ساعت بعدش دچار لکه بینی شدم که نادیده گرفتم ولی امروز صبح که از خواب بیدار شدم دیدم که دچار خونریزی هایی مثل زمان پریودی شدم یعنی امکانش هست بخاطر قرص اورژانسی در یک ماه دوبار پریود شوم؟
- خارش واژن
سلام من قسمت خارجی واونم خارش داره، متاهلم ، چیکارکنم؟ ژل بانوان هم استفاده میکنم ، آیا قطعش کنم؟ چه پماد بزنم؟ براخارش داخل وخارج واژن
- نازایی
سلام خانم دکتر من بهمن امسال 41 ساله میشوم قصد بارداری داشتم الان 3 سال است یک فرزند هم دارم جدیدا آزمایش دادم lh بود 5.22 و رنج نرمال بین 2.4 الی 12.6 و fsh بود 6.95 و رنج نرمال 3.5 الی 12.5 و amh بود 1.51 و رنج نرمال 0.06 الی 6.35 و ca125بود 54.2 که رنج نرمال آن 0 الی 35سونوی واژینال روز 12 سیکل بود حاوی فولیکول غالب تخمدان چپ 25mm وniche اسکار سزارین حاوی مایع به ابعاد 5*5.6 مشهود است که کمترین ضخامت میومتر پوشاننده آن rmt=3.8 mm میباشد آیا مشکل خاصی وجود دارد؟ آیا من میتوانم باردار شوم یا خیر
- قرص سیبل
با سلا من ۱۹ سالمه و مجرد هستم مدتیه ک قاعدگی نامنظمی دارم و باید حتما دارو بخورم تا پریود بشم الان نزدیک سه ماه هست ک پریود نشدم و دکتر بهم قرص سیبل داد دارم مصرف میکنم دومین قرص از رنگ سفید روهم خوردم ولی هنوز پریود نشدم خیلی نگران هستم چون نمیخوام روز کنکور پریود باشم چون اذیت میشم آزمایش هم داده بودم مشکلی نداشتم و فقط اضافه وزن زیاد دارم الان من چیکار کنم ک پریود بشم؟ لطفا سریع پاسخ بدید.
- آندومتریوز
سلام من آندومتریوزدارم دکتربرام آمپول لوپرومرنوشته بایدچه روزی تزریق بکنم پریودباشم یافرق نداره واینکه باعث یائسگی زودرسمنمیشه۳۹سالمه
- خونریزی شدید
سلام سرکار خانم دکتر شرف الدین عزیز. وقت شریف شما به خیر و خوشی. خانم دکتر من شش ماه پیش سزارین شدم توسط دستان پر توان شما با افتخار. خانم دکتر سه ماه بهد از زایمانم پریود شدم و تا الان پربودام همچنان خونریزی شدید دارم طوری که از همون پوشک بچه های بعد از زایمان استفاده میکنم. همش میگم پریود بعدی دیگه ممکنه کم بشه اما متاسفانه همچنان شدید هست. همش باید خونه باشم و مرتب پوشک رو عوض کنم. خانم دکتر دلیلش چیه. هنوز نتونستم برای ویزیت خدمتتون برسم . یک دنیا سپاس از وقتی که میگذارید
- تهوع
سلام خانم دکتر بیمار خودتون هستم من بعد از تهوع زیاد گلودرد شدید گرفتم احساس سوزش وحشناک گلو دارم،چی توصیه میکنید؟
- امکان سقط در هفته ۱۰ هم بارداری وجود دارد؟میخوام انجام بدم
قرص اورژانسی خوردم بعدچهار روز مجدد تکرار شد وقرص خورم احتمال بارداری هست یا خیر
- سرفه همراه با خلط
سلام دکتر ۱۶ هفته بارداری هستم و دو روز سرفه همراه با خلط دارم . داروخانه یه شربت ضد سرفه با عسل زینکو گفت خوبم مخصوص زنان باردار ضرر ندارن .دیگ چی بخوره
- فیبروم
سلام خسته نباشید من ۴۲ سالم هست و با سونوگرافی متوجه فیبروم شدم وبا دکتر مشورت کردم بهم آمپول لوپرمر ۷/۵ داد به تعداد ۲ تا که به فصله ۲۸ روز بزنم .و به خاطر خونریزی های خیلی شدید کم خونی گرفتم و دکتر گفت این آمپول بزن که پریودی تمام بشه چون کم خونی خیلی شدید دارم الان ۵ روز از اولین آمپول که زدم میگذره پریودی کم شده ولی قطع نشده برای قطعش چیکار کنم و اینکه طبیعیه که قطع نمیشه ؟ قرص مفنامیک اسید هم میخورم
- ضربه به رحم
سلام من حدود یه ساعت پیش ضربه محکمی با پا غیر عمد به رحمم خورد اولش خیلی درد شدیدی داشتم الان دردش کمتر شده به نظرتون با ۱۵ سن مشکلی میتونه برام پیش بیاد؟ لطفا جواب بدین.
- سلام وقت بخیر من تازه ازدواج کردم ولی با همسرم که رابطه دارم ارضا نمیشم میشه لطف کنین بگین مشکل چیه همسرم میگن اگه به ارگاسم نرسی وجودت سرد میشه
- 😍من باردارم 3ماه و10روزمه
سلام خانوم دکترعزیز من 3ماه و11روزمه این قرص ایرانی اسیدفولیک بهم نمیسازه دیشب این کپسول فروفوزت گاین روازداروخانه خریدم حالا چکارکنم میتوتم مصرف کنم ؟؟؟مرسی


