Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام..اکوژن جداری به قطر ۶ میلیمتر فاقد جز solidداخلی در تخمدان یعنی چی؟
- راهنمایی
سلام خانم دکتر من مجردهستم و۲۰سالمه من تقریبا دوساله که حجم پریودم کم شده یعنی قبلا که ۴یا۵روز بود الان ۲یا سه روزه و روز۴و۵هم لکه بینی دارم و البته توی همین دوروز ده تا نوار استفاده میکنم میخواستم بپرسم ایا این خطرناکه؟و اگه خطرناکه چه ازمایشاتی باید انجام بدم؟ ممنون
- تاخیر در پریود وبا قرص کلومیفن و امپول هاش سی جی
سلام خانم دکتر عزیز،من 33 سالمه و 7 ماهه اقدامم،به تجویز شما این ماه از روز 3 تا 7 پریود قرص کلومیفن مصرف کردم و روز 12 دو تخمک به سایز های 17.5 و 15.5 داشتم که صبح روز 14 آمپول HCG تزریق کردم ،روز های 14 15 16 18 و 20 نزدیکی داشتیم ،آزمایش اسپرم شوهرمم مشکلی نداشته،پریودم 27 روزه اس و منظمه ،امروز روز 28 سیکل هستم یک هفته اس علائم پریودی دارم اما میان و میرن،دیروز ک 27 سیکلم و موعدم بود،بی بی چک منفی بود،آیا ممکنه آمپول و قرص پریود و به تاخیر بندازن؟ یا ممکنه باردار باشم اما بی بی چک خطا داشته باشه؟تا چندم سیکل صبر کنم و دوباره بی بی چک بزنم؟یاآزمایش بارداری بدم؟
- بارداری،،،،
سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشید . شما بهم گفتید جای نگرانی نیست واسه ضربان قلب گفتید وقتی دیده یا شنیده بشه ضربان قلب جای نگرانی نیست ولی دکتر فقط بهم گفت قلب تشکیل شده حرفی از ضربان قلب نزد منظورتون اینه قلب که تشکیل بشه همون ضربان قلب تشکیل شده ؟ آخه گفت با این دستگاه ضربان قلب شنیده نمیشه گفت قلب که تشکیل شده جای نگرانی نیست جنین مشکلی نداره رشدش خوبه ...
- درد و سوزش هنگام نزدیکی
سلام ببخشید من ۲۳ سالمه تازه ازدواج کردم و نمیتونم رابطه کامل برقرار کنم،درد زیادی دارم از ژل هم استفاده میکنیم ولی فایده ای نداشت،میشه راهنمایی کنید چکار کنم؟
- پریودنامرتب
سلام دکترمن ۳۳سالمه والان یکسال یکماهه بچه سومم بدنیااومده وتاالان دوبارمرتب پریودشدم من ۴آدرواکسن سینوفارم دوزاولوزدم ولی بااینکه اثلابعدپریودم نزدیکی نداشتم پریودم عقب افتاده میتونه اثرواکسن باشه؟ممنون ازراهنماییتون
- زمان تخمک گذاری پریود نامنظم
من 12 تیر پریود شدم. و دوره تکمیل شد. ماه بعد 8 مرداد شدم و دوز قبلش لکه های قهوه ای بود. تاریخ تخمک گذاری من چ روزی حساب میشه؟ ایا پریودی من نامنظمه؟
- آزمایش خون
سلام و خسته نباشید . من آزمایش پرولاکتین دادم که مقدارش باید زیر 25 باشه . ولی برای من 26 شده . باید دارو مصرف کنم ؟ ممنونم
- سلام .ایامصرف قرص مدروکسی پروژسترون باعث بزرگ شدن سینه میشه ؟
- تیرویید
سلام خانم دکتر، هفته شش بارداری هستم تازه متوجه شدم پرکاری تیروئید دارم، چه کار کنم آیا خطرناک هستش؟ ممنون
- تفسیر سونوگرافی
یک کیست با جداره نازک و با محتویات مایع آکوفری به ابعاد ۲۹ در ۲۱ در تخمدان چپ دیده میشود؟ خطر ناکه؟ درمان؟ چرا ایجاد شده؟ برای بارداری خطر داره؟
- بارداری
باسلام در هفته ۱۲ بارداری هستم و هنوز سنو ان تی نرفتم . از دیروز احساس نم و خیسی دارم . یعنی بعد از اینکه به سرویس میرم این احساس رو دارم . از توالت فرنگی استفاده میکنم البته آب هم زیاد میخورم. وقتی که با دستمال خودم رو چک میکنم هیچ رنگ و بویی روی دستما نیست . الان یعنی اینکه نشت کیسه آبم هست ؟؟؟ خیلی نگرانم
- تخمک پوچ
سلام من دوباره برای اهدا تخمک رفتم و بار اول کامل پوچ شد بار دوم با قرص متفورمین تا چند روز بعد از تخمک کشی دوباره پوچ شد الان خودم میخوام باردار شم ولی میگن تخمکام پوچ میشه آیا با قرص متفورمین میشه از پوچ شدن تخمک جلو گیری کرد؟
- تلقین کردن درد
سلام من ناحیه تناسلیم بعضی اوقات تیر میکشه اما دردش ثابت نیست و گاهی به دهانه رحمم منتقل میشه و بعضی وقتا همه ی قسمتارو درگیر میکنه.تا الان عفونت نداشتم و الان هم علائمی ندارم ممکنه تلقینی باشه؟
- قرص ضد بارداری
سلام خانم دکتر من ۲۷ام ابان ماه پریود شدم و بعد ۷ تموم سه چهار روز بعد من رابطه داشتم و دوتا قرص ضد بارداری 0.75 بعد رابطه بلافاطله خوردم و اذر ماه پریود نشدم و استرس زیادی دارم که ممکنه حامله باشم ولی بی بی چک استفاده کردم منفی بود ؟ به نظر ما تاخیر توی پریود نشونه چی هست
- بارداری
سلام خانم دکتر من ۱۴ هفته باردارم هماتوم دارم و ترشح زیاد دارم به دکترم گفتم بدون معاینه بهم قرص کلوتریمازول داده ضرری نداره استفاده کنم
- خونریزی در هفته ۶
سلام . ببخشید در هفته ۶ بارداری هستم ولی خونریزی دارم . باید چی کار کنم خطرناک هست جواب سونو گفت قلب هست فقط ضربان نداره
- آزمایش خون در بارداری
سلام خسته نباشید مریض شما هستم ۹هفته باردارم آزمایش خون انجام دادم چند تاش بد در اومده خیلی استرس دارم میخواستم این ازمایش و برام تفسیر کنین در ضمن ۲۴ساله هستم W.B.C: H11040 S.G.O.T(AST:22 S.G.P.T(ALT:47 Anti VZV(lgG:23
- تنبلی تخمدان
سلام خسته نباشید من بخاطر تنبلی تخمدان ب دکتر مراجعه کردم بعد از سونو گرافی و ی سری آزمایش تشخیص دادن ک تنبلی تخمدان شدید هم چپ و هم راست و در جواب آزمایش من تیروئید کم کار شدید هم داشتم بعد چند تا دارو تجویز کردن ک یکیش قرص سیبل ب من گفتن ک بعد پریودت روز ۳ ب بعد شروع کن ب مصرف تا موقعی ک به قرصای سفید برسی دیگه اونارو مصرف نکن ولی من از موقع مصرف تا امروز ک شده ۱ ماه پریود من قطع نشده این ی مشکل جدیه ؟؟؟
- فاویسم
سلام خانم دکتر خسته نباشین می خواستم بدونم آیا خوردن باقالی در دوران بارداری مضر هست برای جنین؟ اگه مادر مشکل فاویسم نداشته باشه؟


