Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- معاینه
معاینه پرده بکارت در دختران در چه زمانی باید انجام شود
- مراقبت دوران بارداری
سلام خانم دکتر...من تیروییدم کم کاره قرص ۵۰ مصرف میکنم قندم ۱۰۰ لب مرضه ازهمه مهمتر قرص اعصاب میخورم حالا باردارشدم قرصاروقطع کردم چیکارکنم باید برم زیرنظر متخصص زنان چون دکتری که میرم متخصص نیس توشهری هم ک هستم متخصص نداره ممنون راهنمایی کنید
- داروی دوفاستون
سلام
مادرم ۴۵ سالشونه . همیشه پریودشون منظم بوده . اما دوماه پریود نشدند و بعد که شدند هنوز پاک نشدند الان دو ماه شده که خونریزی دارند .
کورتاژ و ماموگرافی هم انجام دادند گفتند جواب کورتاژ خوبه خوش خیمه.
دکتر یک قرص به نام دوفاستون تجویز کردند که دستور آن از روز ۱۵ تا ۲۵ پریودی است . میشه بگید یعنی دقیقا از کی بخورن چون کلا خونریزی دارند .
ممنون - خونریزی
سلام من یک هفته بعد از اتمام پریودی دوباره خونریزی شروع شدهمراه با کمردرد شدید و کمی هم دلدرد بعد ده روز رفتم دکتر زنان برام ترنسید و مفنامیک اسید تجویز کردن با مصرف ترنسید حجم خونریزی خیلی شدید شد دوروز خوردم دیدم شدیدتر میشه دیگه نخوردم الآنم هنوز خونریزی رو دارم ممنون میشم راهنمایی کنید سونو هم انجام دادم مشکلی نداشتم ولی دکتری که سونو رو انجام میداد گفت تنبلی تخمدان داری ولی دکتر که رفتم سونو رو نشون دادم گفت مشکلی نداری ممنون میشم راهنمایی کنید
- نزدیکی
سلام خانم من ۱۱ روز بعد پریودش آمپول تخمک گذاری رو تزریق کرد و ما ۳ روز هست نتونستیم نزدیکی داشته باشیم،آیا برای بارداری لازم هست مجددا آمپول رو تزریق کنه
- خونریزی بعد از دوران قاعدگی
سلام خسته نباشيد مادر من ۴۰ ساله هستن و مدت یک ماهه که خونریزی دارن غیر از دوران قاعدگی امکانش هست که مشکل جدی داشته باشن ممنون میشم راهنمایی کنید ایشون دستگاه جلوگیری از بارداری هم گذاشتن و بعضی وقت ها میگن که حس سوزش دارن
- تزریق آمپول سینال اف
بعد از تزریق آمپول سینال اف درد در دو سمت شقیقه هام دارم،علتش ار آمپول سینال اف هست؟
- اقدام به بارداری
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیرمن تنبلی تخمدان وکیست کوچکی داخل تخمدان دارم قرص مدروکسی پروژسترون هم میخورم شبی دوعدداز14پریدی تا10شب. حالا لتراکس لتروزول نوشته ازروز 3قاعدگی تا5روز روزی 2عدد خوردم 13فروردین شبش پریدشدم واز15شروع کردم قرص لتروزول روخوردم ویه شب میشه اقدام کردیم برای بارداری امروز رفتم آزمایش تیروئید وسی تی اسکن انجام دادم تیروئید کم کارداشتم وزیرشکمم خیلی دردمیکنه دردش مثل دردپریدی چکارکنم؟؟؟ خانوم دکترخسته شدم دکتر به من گفت پلی کیستیک داری مااقدام کردیم به بارداری ممنونم که جواب میدین راستی خانوم دکتر مطب شماکجاست ؟
- سلام ترکیدن کیست تخمدان خطرناک است؟ باعث مرگ میشود؟
- سونوی دفرمه بارداری
باسلام.من دوقلوباردارم هردو فعالیت قلبی نرمال دارنداما قل سمت راست۶هفته ووزنش ۸.۸۰میلیمتر ویکی۷هفته ووزنش ۱۳میلیمتراست..ودرقل سمت راست کیسه زردرنگ خیلی بزرگه..ودکترسونو گفته شاید ازبین بره وجذب بدن شه..... نظرشما چیه آیا قل سمت راستم ازبین میره
- آمپول پروژسترون
سلام من امپول پروژسترون ۴ روز زدم همون شب اول لکه بینی داشتم !
قطع شد این چند روز روی پدم ترشع زرد رنگ دیدم
مشکلم چیه ؟!
باردارم ؟!
۲ باره آمپول رو بخرم تزریق کنم ؟ تنبلی تخمدان ام دارم - کیست دارای سپتوم
سلام من یک کیست به ابعاد ۵/۹ در ۳/۴ با یک سپتوم کمی ضخیم دارم، ۳۶ سال سن دارم و این سونو در روز ۶ پریود دادم، نیاز به عمل داره؟
- زایمان
سلام وقت بخیر ۳۷ هفته و ۳ روزه باردارم ولی سونوگرافی ۲ هفته تاخیر در رشد نسبت به سونوگرافی قبلی زده ولی وزن نی نی هم گفته نرماله می خواستم بدونم حالا می تونم هفته بعد سزارین کنم یا ممکنه مشکلی واسه نی نی پیش بیاد؟
- آیا جزافرادی که سندرم راکی تانسکی دارند محسوب میشوم یا خیر؟
سلام آیا برای واژن کوتاه در بیماران راکی تانسکی ،درمانی وجود دارد تا واژن ،به طول عادی برسد؟
- امپول واریوپپیتل ۱/.
سلام. من برای آمادگی قبل IVF یک دوره ال دی مصرف کردم و از هفته آخر مصرف ال دی آمپول های واریوپپتیل ۱/. روزی نصف زدم . الان ۷ روز ال دی تمام شده ولی پریود نشدم . خواستم بدونم تاثیر آمپول هاست یا مشکل دیگری هست که پریود نشدم. ممنون میشم راهنماییم کنید
- سلام من باردارم دندان درد خیلی شدید دارم چیکارکنم
- ivf
سلام خسته نباشید خواهرمن ۳۶سالشه ۲۳ساله ازدواج کرده ولی بچه دارنمیشن ۲۳روزپیش ای وی اف انجام دادن ۵تاجنین aانتقال دادن بعد۱۵ روزازمایش بتا شون مثبت شد و۴۸ساعت بعددوباره ازمایش دادن بتاشون اومده بودپایین دکترشون گفتن قرص استرادیول وشیاف وآمپول پروژسترون روقطع کن پریود شو دوباره بیا برای انتقال ولی پریود نشدن امکان داره بعدازقطع کردن شیاف وقرص وآمپول بتا بره بالالطفاجواب بدید
- جلوگیری
سلام،من ۳۸ ساله هستم و ب تازگی ی سقط داشتم و بعد کورتاز شدم ، تا چند روز بعد کورتاژ خونریزی و لکه بینی داشتم ،قطع شد و تا الان ک حدود ۴۵ روز از کورتاژ میگذره بجز ۶ شهریور ک چنتا لکه دیدم خبری نبود ،ب دکتر مراجعه کردم و تست بارداری دادم ک منفی بود ،از دکتر خواستم برام ال دی تجویز کنن ولی گفتن شما اصلا نمیتونی استفاده کنید و باید از روش دیگه ای استفاده کنید ک پیشنهاد خودشون دستگاه بود .منظورشون چی بود ک ال دی اصلااا؟ من سر بچه های قبلی هم ال دی مصرف میکردم .ممنون از راهنمایتون
- سلام من برای عفونت رحم از کدوم قرص استفاده کنم بهتر زیر شکمم خیلی در داره از قرص مترونیدازول هر ۸ساعت بخورم بهتره یا کوتریموکسازول هر ۱۲ ساعت بخورم خوبه لطفا راهنمایی کنید
- لاپاروسکوپی
باسلام خسته نباشید هزینه لاپاروسکوپی تشخیصی برای بازکردن لوله فالوپ حدودا چقدراست میشه لطف بفرمایید


