Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری؟
با سلام خانمی سی و نه ساله هستم که حدود پنج ماه هستش اقدام به با رداری کردم اما تنبلی تخمدان دارم این ماه قرص کلومفین ودگزا برام تجویز شد وروز دوازدهم سنو واژینال انجام دادم بدون استفاده از قرص دگزا با کلومیفن سایز فولیکول 18 20بودش در ماهای قبل اما این ماه شد 9و الان از تاریخ پریودم ده روز هستش که گذشته احتمال بار داری وجود داره یانه همه علایم پریودشدن رو دارم با درد در کشاله ران لطفا راهنمایی بفرمایید
- بقای سقط جنین
معذرت من تو اسفند حامله بودم تو فروردین 15 سقط داشتم.. دوروز قبل سونو دادم بقای باقیمانده 40 میلیمتر داخل رحمم مشاهده شد.. نیاز به کورتاژ هست یاخودش دفع میشه. در ضمن خونریزیم قطع شده دیگه
- بارداری
لکه بینی بعد از نزدیکی
- سردرد
سلام هفته ۲۶ بارداری هستم الان دوروزه سردرد دارم دلیلش چی میتونه باشه شرایط محیطیم اصلا عوض نشده و سابقه سردرد هم نداشتم
- پیشگیری از بارداری
با سلام من34ساله هستم بنده برای عقب انداختن پریدی، از یک هفته قبل پریدی شروع به خوردن قرص ال دی کردم، از طرفی میخام تو سکس با همسرم از کاندوم استفاده نکنم، آیا از بارداری جلوگیری میشه با خوردن این قرص؟
- مهم بارداری
سلام بارداری دوقلو در هفته چندم نشون میده؟
- مصرف قرص نورم اسکین
سلام من ۳ عدد قرص نورم اسکین و یک و نصفی قرص اسپیداکتون مصرف کردم که متوجه شدم باردار هستم میخاستم بدونم روی جنینم اثر گذاشته
- سلام خسته نباشید میگم اگه کیست داشته باشی از تست بارداری استفاده کنی مثبت بشه باید چی کار کنم
- بدن سازی و بارداری
با سلام وخسته نباشید خانم دکتر ایا ورزش بدن سازی( استفاده از تردمیل و دوچرخه و۰۰۰) دراویل بارداری ضرر دارد؟من یکبار سقط خودبخودی به علت حاملگی پوچ داشتم میخواستم بدونم بدن سازی برام مشکلی ایجادمی کند یا خیر با تشکر
- بارداری
سلام من ۲۵/۸آخرین پریودیم بوده الان جواب آزمایش خونم مثبت شده،ولی سونوگرافی که رفتم هیچی دیده نشد لکه بینی و خونریزی هم یه ذره دارم،به نظرتون زود رفتم سونو یا نه واقعا باردارنیستم
- اکوڗن
باسلام و خسته نباشید من ۲۶ سالمه و امروز دقیقا ۱۹هفته و سه روز باردارم امروز رفتم آنومالی دادم گفت یه لکه کوچیک روقلب بچه هست وتو برگه آنومالی جلو قسمت قلب نوشته eif is seen
قرص تیروییدو کلسیم ویتامین دی و فیفول هم هرروز مصرف میکنم و داروی دیگه ای مصرف نمیکنم دکترمم رفته مرخصی خواهش میکنم راهنماییم کنید
ممنونم - اقدام بارداری
سلام و عرض ادب، خانم دکتر عزیز، من تصمیم به بارداری دارم و آزمایشات قبل بارداری رو هم انجام دادم و خوب بوده ، میخواستم بدونم آیا برای بهبود عملکرد تخمک ضرر داره ک از داروی uvogen استفاده کنم؟ بیماری خاصی هم ندارم فقط میخوام بارداری سریعتر اتفاق بیوفته لطفا راهنماییم کنید
- فیبروم کلسیفیه
سلام خانم دکتر من یک فیبروم کلسیفیه در سمت چپ دارم ودرروز ۶ شهریور پرید شدن البته دوروز قبلش لکه بینی داشتم و۱۱ پاک شدم ودوباره ۲۶ خونریزی پیدا کردم ودرحال اقدام برای بارداری هستم ایا این خونریزی ها ونا منظم شدن آن به این فیبروم ربط داره وایا باوجود آن میتوان باردار شدویا باعث سقط جنین میشه پارسال باردار بودم و۱۲ هفته سقط داشتم وبعداز اون هم عمل فیبروم داشتم
- سقط جنین
سلام من شش هفته وپنج روزمه رفتم سنوگرافی گفتن جنین رشدنکرده بایدسقط بشه اما هیچ لکه بینی ایناهم ندارم چکارکنم به نظرتون جاداره صبرکنم
- سنوگرافی مثانه
سلام من رفتم سونا گرفتم جوابش این شده که تصویر یک ساک حاملگی باواکنش دسیدوایی نامنظم در سگمان تحتانی رحم رویت شود. Fetal pole و yolksac رویت نشد. با GA براساس 21mm =MSD حدود 7W+1d میباشد. وساک حاملگی درحال دفع میباشد سونوگرافی فالواپ جهت تایید تشخیص هفته آتی توصیه میشود ضایعه پاتولوژیکدر ادنکسها مشهود نیست
- باروری
آیا قرص بیزوپرولول میتونه باعث ناباروری باشه
- اقدام به بارداری
سلام من یک ماهه جلوگیری نکردم فک کردم سرماه باردارم وهیچ مشکلی رحمم نداره اماپریود شدم دلیلش چیه
- سقط
سلام خسته نباشید من سقط داشتم ۵هفتگی بود با قرص سایتوتک که ۶تا استفاده کردم دوتا زیر زبون چهارتا واژینال بعد از سه روز سقط شد الان یونو واژینال دادم ۴سی سیبقایا داره و اینکه دکترم قرص مترژن بهم دادند که تا هفت روز بخورم ولی من درد تو ناحیه کمر و فشار به مقعد داره منو اریت میکنه مسکن هم ناپروکسن ژله ای میخورم ولی امونمو بریده درد پشت چکار کنم تروخدا کمکم کنید
- بارداری۲
سلام وقت بخیر ۱۳ مرداد امسال پریود شدم بعد ۱۸ ماه نزدیکی داشتم موقع انزال کمی مایع منی ریخت روی واژن نه داخل سریع شستشو دادم احتمال بارداری هست سیکل های پریودم ۲۸ روزه هست الان ۷ شهریور هست زیر دلم درد میکنه با کمر درد ولی هنوز پریود نشدم
- سلام وقت به خیر من سنو دادم گفته تصویر سیستیک کوچک در ناحیه اکوژن در آندومتر ب ابعاد ۷.۸.۹دیده شد یعنی چه


