Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مصرف قرص ال دی برای کیست
سلام من برای کیستم دو دوره قرص ال دی استفاده کردم دوره اول رفع نشو و دوره دوم هم استفاده کردم اما در دوره دوم یادم رفت بین ی هفته فاصله بدم برای پریودیم و بسته دوم رو بلا فاصله استفاده کردم اما بعد از یک هفته یادم اومد و قطعش کردم پریود هم شدم و دوباره استفاده کردمو تموم شد حالا ۴ روزه استفاده نکردم من باز پریود شدم ۶ روز قبل از دورم حالا این ایرادی داره خیلی نگرانم ؟
- انتقال
من روز 10انتقال جنین بلاست هستم روزهای اول تا روز 9درد پریودی درد کمر داشتم ی کم سینم درد میکرد امروز هیچ علامی ندارم لک لانه گزینی هم ندیدم یعنی جواب میگیرم یان
- عمومی
سلام خانم دکتر من ۱۹ سالمه و مجردم لابیا های خارجی واژن من بسیار چروکیده شده و کمی تیره میخواستم بدونم علتش چی میتونه باشه و آیا در این سن این چروک ها طبیعیه ؟؟سپاس
- ایا درد پقعد هنگام پریود بواسیر است
درد مقعد
- چک کردن سونوگرافی
با سلام من باردارم هفته ۳۵ و۳ روز سونوگرافی انجام دادم که نوشته بود اندکس مایع امنیوتیک نزدیک به حداکثر اندازه طبیعی است AFI=192mm وقتی به بهداشت نشون دادم گفتند که باید به متخصص زنان نشون بدی وببینه که ایا نیاز به تکرار سونو هست یاخیر؟ باتشکر
- قرص جوان کننده پوست دکتر مورد
با سلام و عرض ادب من یه ماه پیش ۶۰ عدد قرص جوان کننده پوست دکتر مورد خوردم و از قطع آخرین قرص یه ماه میگذره و آن روز آزمایش حاملگی مثبت شده. میخواستم بدونم آیا ضرری برای جنین نداره؟
- مراجعه به پزشک
سلام با وجودسرکلاژ شکمی در هفته۲۷بارداری هستم چون شرایط ویزیت مداوم ندارم دیرتر مراجعه میکنم میخواستم بدونم از این هفته به بعد در چه هفته ای مراجعه کنم به پزشک؟اخرین ویزیتم با پزشک در هفته ۲۳بوده است
- قرص اورژانسی
سلام وقت بخیر.چند روز بعد از مصرف قرص اوژانسی دچار لکه بینی و خونریزی شدم حدود یک هفته ست ولی خبری از قطع شدن نیست چیکار کنم خسته شدم
- رحم کمانی
سلام،من رحمم ارکوئیت ۶ میلیمتری هستش ایا در بارداری مشکل ایجاد میشه؟
- قرص استرادیول و کم شدن خونریزی
سلام ،با توجه به ضخامت جداره داخلي رحم قبل اي وي اف اين موارد تجويز شد ———- بعد از قاعدگي ، روز ٢١ ام شروع به مصرف استراديول ٢ تا و قرص فوليك و سي ام و اسپرين كردم بعد از مصرف ١٠ روز مرحله بعدي (پريود بعد )استراديول به سه تا در روز افزايش يافت و طبق قبل سي ام و فوليك و اسپرين ادامه داره ولي بعد از ٣ روز پريود من تقريبا بعد از لكه بيني قطع شده و ورم پا و خستگي ايجاد شده دليل اين حالت چي هست دليل اين قطع خونريزي نگرانم كرده ممنون از پاسخ 🙏🏻🌸
- سرکلاژ شکمی
با سلام به شما من میخواستم سرکلاژ شکمی انجام بدم ایرادی نداره که تا 5 6 ماه بعدش اقدام نکنیم برای بارداری یا باید حتما زود باشه ممنونم از شما
- موی زاعد
سلام خانم دکتر من ۲۰ سالمه و خیلی نگرانم من در ناحیه ی زیر چانه دور ناف و کله دور سینه و قفسه ی سینه و بین دو سینه موهای زبر و بلند سیاه دارم و در بقیه ی نواحی سینه و شکم موهای ریز تر و کرکی رنگ پریودامم کاملا منظمه و مادرمم مثل منه ممکنه دلیل ایم موها ازثی باشه و ربطی به مشکلات داخلی نداشته باشه؟ آیا با لیزر درمون میشه خیلی ناراحتم
- سلام من تخمدانم ضعیف معمولا چند سال یا ماه طول میکشه تا باردار شم و کیست ریز تخمدان دارم
- تیتر بارداری
سلام من سه روز بعد از تاخیر در پریودی آزمایش بارداری انجام دادم و عدد بتای من ۲۵۷ بود آیا این عدددر این هفته از بارداری طبیعی هست؟
- سزارین
سلام وقت بخیر. خانم دکتر عمل سزارین را خود شما انجام میدهید برای باردارتون؟
- بقایای بارداری
سلام .من تو هفته ۶ بارداری بودم قرص سایتوتک استفاده کردم ولی بعد دوروز که سونو دادم بقایا و ساک مونده چند دوز قرص سایتوتک دیگه و به چه طریقی استفاده کنم تا دفع بشه
- سرکلاژ
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر ببخشید من هفته ی ۱۷طول سرویکسم ۲۷بود و با دردهای شدید بستری شدم وسرکلاژ شدم استراحت مطلق دارم که فقط برای دستشویی بلند میشم شبی یک عدد شیاف پروژسترون وهفته ای یک عدد آمپول هیدروکسی پروژسترون دارم آیا به نظر شما میشه طول سرویکس رو با این شرایط کنترل کرد وکوتاهتر نشه؟یا نیاز به درمان ومراقبت بیشتری هست؟
- سزارین
با سلام و وقت بخیر خدمت شما میخواستم بدونم اگر کسی برای بار چهارم حامله شده باشه و سه تا زایمان قبلی هم سزارین بوده باید چیکارکنه سقط کنه؟؟؟
- عقب افتادن پریود
سلام خانم ۴۶ساله هستم یک هفته س پریودم عقب افتاده برای باز شدن چکار کنم؟ ممنون میشم پاسخ بدید
- بارداری
سلام من هفته ۱۱ بارداری هستم کدوم ویتامین د۳ ۱۰۰۰ را بخورم ژلاتینی یا قرص . یا فرقی نمیکنه؟


