Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- هیسترکتومی
با سلام آیا معمول است که متخصص زنان قبل عمل کورتاژ رضایت هیسترکتونی از بیمار در بیمارستان طلب کند؟
- سلام من تو سوال قبلی پرسیدم که من کیست تخمدان ریز دارم وزود به زود پریود میشم دکتر برای بارداری قرص استرومارین داده که از روز ۳قاعدگی شبی ۱عددبخورم ومدروکسی پروژسترون داده که از روز ۱۴قاعدگی شبی ۲تا بخورم وقرص کلوفین داده که از ۵قاعدگی شبی ۲تا بخورم شما گفتین که اینها طورمعمول استفاده نمیشه یعنی چی این دارو ها خوب نیست برای بارداری میشه توزیع بدین
- ارتباط دوره قاعدگی و طول بارداری
سلام.. تبریک ماه حلول ماه مبارک رمضان.آیا بین طول دوره قاعدگی و طول دوره بارداری ارتباطی هست؟ یعنی باردار دیررس بخاطر طول قاعدگی طولانی است؟ با آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای شما.
- ضربه ب تخمدان
سلام خسته نباشید.خواهرم ناخواسته با پا محکم ضربه زد ب تخمدان سمت چپم الان دردش تا تو کمرم هست آیا آسیبی ب تخمدانم رسیده؟مشکلی برای باردار شدنم پیش نمیاد؟ خیلی میترسم😥🥺
- احتمال بارداری با پیشاب
سلام من ۱۸سالمه و باکرم ۱۶روز بعد از اتمام پریدم رابطه بدون دخول داشتم.برخوردی با منی نداشتم و حدود ۲یا۳ دیقه قبل از ارضا شدن نامزدم دیگ ادامه ندادیم.نمیدونم برخورد با پیشاب داشتم یا ن.ولی بخاطر استرسم تقریبا۶۵ساعت بعد دوتا قرص۰/۷۵استفاده کردم.چقدر احتمال بارداری برای من وجود داره؟
- خون ریزی بعدازسزارین
سلام من ۲۷روزه زایمان کردم سزارین درحین عملم خون ریزی داشتم بخاطر چسپندگی تا ۲۰ روز خون ریزیم تمام شده بود خیلی کم اونم به رنگ زرد داشتم الان یه هفته میشه خیلی شدیدشده خون ریزیم هم خیلی درددارم درجای بخیه هام بعد من از زیمانم تا الان شکمم شله اسلان سفت نشده پهلو هامم خیلی دردمیکنه
- عقب افتادن پریود
با سلام
من هر ماه سه روز پریودم عقب می افتاد به پزشک مراجعه کردم ایشان گفتن باید سونو رحم و تخمک بدین گفت م مشکل خاصی نداری قرص ال دی بهت میدم دو ماه مصرف کن پریودیت منظم میشه بعد از مصرف قرص ها من هر ماه ده روز عقب میندازم باید چکارکنم - لکه بینی
با سلام وخسته نباشید خانم دکتر من در در هفته ۱۱ بارداری هستم دو بار سونوگرافی انجام دادم که همه موارد نرمال بوده من از هفته ششم دچار لکه بینی شدم که شیاف سیکلوژست ۴۰۰۰ شبی یک عدد استفاده می کنم وآسپرین مصرف می کنم ولی باز دچار لکه بینی و گاهی به فاصله دو روز دچار خونریزی در حد خیلی جزیی می شوم در ضمن من ۸ ماه پیش به علت حاملگی پوچ سقط داشتم ۰تو رو خدا راهنماییم کنید خیلی نگرانم با تشکر
- سونوگرافی
سلام داخل سونوگرفیم نوشته (تخمدان چپ فاقد ماکروفولیکول و ضایعه فضاگیرسیستیک و سالید مشهود است.مامروفولیکول به دیامتر ۱۵م م در تخمدان راست مشاهده شد)میخواستم معنیشو بدونم؟ لطفاااا کنکم کنین خیلی استرس دارم
- سلام در سونوگرافی یک کیست حدودا ۵ سانتی با هسته کلسیمی دیده شده خطرناک هست ؟
- بارداری
سلام خسته نباشید یه سوال داشتم من ۲۷ سالمه ۲ ساله ازدواج کردم تازه اقدام به بارداری کردم ولی سر موعود پریود شدم ینی هر ماه یا سیزدهم یا پانزدهم پریود میشم اسفند انجام دادم نشد پریود شدم پونزدهمش فروردینم انجام دادم بازم پریود شدم البته سیزدهمش مشکلی هست یا خیر
- سلام خانم دکتر ممنون میشم بفرماییدجواب پاتولوژی mid to late secretory endometrium یعنی چی
سلام خانم دکتر ممنون میشم بفرماییدجواب پاتولوژی mid to late secretory endometrium یعنی چی؟
- رحم بزرگ – اکوژنیسته هتروژن
رحم بزرگ بوده اکوژنیسته آن هتروژن میباشد توده هتروژن به ابعاد۹۰×۹۱-۹۴×۷۰_۸۷×۷۲
- ماموگرافی پستان
سلام خسته نباشید من ۶ماه پیش سونوی پستان دادم خانم دکتر علیزاده صفت گفتن که قرص Eهفته ای ۳باربخورم الان ۶ماه شده باید برم سونو بدم ایا به دلیل بیماری کرونا میتونم سونورو بندازم عقب دیرتر برم؟؟ممنون ازشما
- علائم بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید. ممکنه علائم بارداری روز ۱۶ بروز کنه ؟! با توجه به اینکه سیکلم کوتاهه و ۲۳ روره هست. امروز از صبح سرگیجه دارم حتی در حالت درازکش. که بی سابقه هست
- ماه نهم بارداری
سلام ماه نهم بارداری از هفته چندم آغاز میشود؟ من درهفته۳۴ و ۲روز هستم یعنی درماه چندمهستم؟
- بارداری
سلام خسته نباشید دوقلو باردارم ...آمپول بتامتازون رو در ۲۶ هفتگی در دو روز.. روزی ۳ تا یعنی ۶ تا زدم .... و الان ۲۸ هفته هستم و مجدد باید در ۲۹ هفتگی ۶ عدد در دو روز استفاده کنم ؟ کلاَ یعنی ۱۲ تا ... خواستم بدونم این همه آمپول ضرر نداره ؟
- لابیاپلاستی
سلام خانم دکتر روزتون بخیر. من میخواستم واسه عمل لابیا پلاستی بهتون مراجعه کنم میخواستم ببینم آبا شما این جراحی رو تو مطبتون انجام میدین؟ الان تو این ایام کرونا هم مطب باز هست ؟ آیا غیر لیزر جراحی این عمل رو هم تو مطب انجام میدین ؟خانم دکتر من حتما باید این عملو به همین زودیا انجام بدم.
- ورم کردن
سلام وقتتون بخیر،امروز متوجه شدم انگار لابیا داخلی سمت راستم کمی ورم کرده درد و سوزش و خارش ندارم و تا الان رابطه ای نداشتم علتش چیه؟خطرناک هست ایا
- سوال
سلام خانم دکترعزیزوقت بخیر، آیاتنبلی تخمدان با تخمدان پلی کیستیک فرق دارن یاهردویکی هستن لطفااگه میشه توضیح بدین خیلی ممنون🌹


