Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام مگه دکتر معاینه میکنه همین طوری میگه برای چی اومدی فقط می پرسه معاینه خونمی کنه تو سوال قبلی گفتم من زیر شکمم درد دارم وترشحات شیری رنگ وگاهی کشدار هست ترشحات کمی بوی ناخوشایند داره من ۷ماه پیش از قرص کوتریموکسازول استفاده کنم برای عفونت رحم حالا دوباره عفونت رحم دارم مشکلی نداره دوباره استفاده کنم مشکلی نداره تو راه خدا بگید
- Hpv
سلام خانم دکتر برای انتقال اچ پیویطرفمقابل اچ پی وی داشته باشه ولی ضایعه نداشته باشه یا واکسن زده باز هم به شریک جنسیش انتقال میده؟
- بلوغ زود رس دختران
سلام خانم دکتر عزیز دخترم ۱۰سالشه وزنش ۶۰ کیلو هست و آزمایشات نشون داده پریود تا شش ماه دیگه شروع میشه آیا آمپول دیفرلین باعث عقب افتادن پریود میشه؟؟؟
- زنان
سلام من زیرشکمم (اطراف خط زایمان) سفت شده و خییییلی درد میکنه و پهلوهامم درد میکنه بطوری ک یوقتایی راه نمیتونم برم کمردرد خفیف دارم و حالت تهوع ، خستگی بنظرشما علت چی میتونه باشه خییییییلی وقته اینجوریم فقط یکی دوروز نیست
- واکسن hpv
ایا میتوان این واکسن را در زمان قاعدگی زد یا باید صبر کنیم بعداز دروران قاعدگی تزریق شود
- آمپول واریوپپتیل
با سلام و احترام. دختری ۸ ساله دارم که برای پیشگیری از بلوغ زودرس، متخصص غدد کودکان آمپول واریوپپتیل براش تجویز کرده. تا الان ۴ آمپول تزریق کرده. چند روزی است از دل درد شکایت میکنه، در واقع درد در دو طرف شکم (پهلوها) احساس میکنه. میخواستم بدونم این درد میتونه مربوط به واریوپپتیل باشه. خیلی ممنون و متشکر
- ارضاشدن
سلام خانم دکتر ۲۱ساله ومجرد هستم بعضی وقتها یعنی تقریبا هرماه تودوره پریودم یا بعدازاون تو خواب ارضامیشم و از خواب بیدارمیشم این اتفاق تقریباماهی یه بار برام میفته ممنون میشم راهنمایی کنین
- آمپول دیفرلین
باسلام آیا آمپول دیفرلین برای جلوگیری از خونریزی شدید مناسبه.وچن ماه تاثیر داره.این آمپول عوارض نداره.ممنون از شما
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر من نوبت دارم واسی سرکلاژ شکمی احتمال اینکه سرکلاژ شکمی شکست بخوره چند درصد و آیا سرکلاژ شکمی باعث نازایی میشه
- نزدیکی در بارداری
سلام خانم دكتر
من در هفته ١١ بارداری هستم. ماما در هفته ٦ ام بودم فرمودن نزديكي فعلا انجام نده، ولی تا كي؟ الان هفته ١١ ميتونم نزديكي كنم ديگه؟
با تشکر
- عمومی
سلام خانم دکتر من دختری ۲۰ ساله هستم خیلی ناراحتم پریودام کاملا منظمه ولی متاسفانه در کل ناحیه ی سینه هم دور پستان کلا و هم اطراف سینه دونه دونه تار مو های بلند در اومده دور ناف و زیر چانه و قفسه ی سینه هم همین طور علتش چی میتونه باشه آیا با لیزر این موها در درمان میشه و اینکه این مسئله ممکنه به خاطر وراثت باشه و ربطی به مشکل هورمونی نداشته باشه باتوجه به اینکه پریودام منظمه آخه مامانمم همین شکله ؟
- سلام من خیلی کیست داره تخمدان هام و درد شدید در حد پارگی دارم و تو سنو گفتن تخمدان ها خودشون تنبلی دارن کیست های ریز هم دارن. من درمان نکردم با این دردها ایا خطرناک؟ کلا سوالم اینه این مشکل خطرناکه؟ و درمان نکردنش چی؟
- عادت ماهیانه
سلام من پریودم خیلی طولانیه و از موقعی که پریود میشم تا هفت روز تموم میشه و بعدش لکه مبینی دارم تا روز هجدهم و بعد پاک میشم میشه یه قرصی یا کپسولی برام بنویسین
- برش سزارین
سلام من پنج ماهه پیش بچه دومم رو سزارین شدم سمت چپ بخیم کاملا خوب شده اما سمت راست یه خورده ورم مثل روزای اول رو داره درد ندارم اما برام سواله چرا سزارین اولم اصلا جاش نمونده اما این دفه یه طرفش مونده آیا ورمش میره؟
- اکوژن چیست
- بقایا
سلام خانم دکتر خسته نباشید من ۵ هفته ۱۵ روزه سقط کردم رفتم سونوگرافی واژینال ۱۲.۸ میلیمتر بقایا دارم ایا باید کورتاژ بشم یا نه خیلی می ترسم عفونت کنه البته سرخود قرص متیل ارگونوین مصرف می کنم با دمنوشها
- بالارفتن بتا و خونریزی
سلام.الان ۳ ماهه که تو اقدامم.من ماه پیش بخاطر کرونا که گرفتم سه روز پریودم جلو افتاد.اما بجای ۷ روز فقط ۴ روز بود.این ماه تو تاریخ پریودم تقریبا کمتر از سه روز لکه بینی قهوه ای داشتم.بعدسه روز بعدش آزمایش بتا دادم شد ۱۵ ولی همون روز پریودم شروع شد دردام و بوی خونریزیم مثل پریودای قبلیم بود.بتا رو ۷۲ ساعت بعد تکرار کردم شد ۱۰۵.اما الان که روز پنجمه خونریزیمه دیگه بو و مقدارش و همینطور رنگش مثل پریودای قبلیم نیست اصلا.به نظرتون مشکل چیه؟نیاز به سونو هست؟ درضمن آزمایشگاهی که رفتم بتای بالای ۲۰۰ رو مثبت حساب میکنه .لازمه مجدد۷۲ ساعت بعد تکرار کنم آزمایشو؟
- استفاده ازداروی حساسیت دربارداری
سلام من حساسیت دارم حساسیتم عود کرده وسرفه میکنم استفاده از شربت حساسیت کتوتیفن برای جنین ضررداره یانه وسرفه هام برای بارداری ضررداره
- اقدام برای بارداری
من ۴۰ سال دارم ودارای دو دختر میخواهم باردار شوم ولی چون سنم بالاست ترس دارم دلیل بارداربشم اینه که این بار پسر بشه بچمون تو رو خدا راهنماییم کنید سنم بالاست و....
- مصرف قرص دوفاستون
سلام من دو تا فیبروم نسبتا بزرگ دارم ۴۷ سالمه به پزشک متخصص مراجعه کردم یکیشون میگه به خاطر سنت نمیتونیم داروی هورمونی بدیم ودیگری قرص دوفاستین دادن هر دو دکترای حاذق هستن نمیدونم به حرف کدومشون گوش بدم دکتر دوم گفتن احتمالا رحمت باید ورداشته بشه لطفا نظرتونو بهم بگید ممنون


