Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اقدام به بارداری
سلام خسته نباشید من3ساله که جلوگیری ندارم ومیخوام بچه دارشم ولی نمیشه آزمایش وسونوگرافی هم رفتم مشکلی نداشتم. شوهرم روفرستادن آزمایش توی بیضه اش غده داشت وبهش دارو دادن وگفت روی بارداری تاثیری نداره به نظرشمامشکل چیه؟
- اسپرم ضعیف
سلام شوهرم ازمایش اسپرم داده سرعت وجهش کمه ..واریکوسلم نداره یکسال اقدام کردم باردار نشدم.خودمم با امپول تخمکام بزرگبزتخمکام نرمال میشه..آیا باید به متخصص ارولوژی مراجعه کنه برای دارو یا پزشک زنان هم دارو تجویز میکنن..چونکه شوهرم وقت نداره کارش سخته.من میتوانم .برایش دارو تهیه کنم..با تشکر از شما
- زگیل دهان
سلام وقتتون بخیر ببخشید سوزش دهان و لب میتونه از علایم زگیل دهان باشه؟ من یک بار یک سال پیش رابطه دهانی داشتم...
- یارداری
سلام هفته هشتم بارداریم دوبسته شیاف پروژسترون بخاطر خونریزی تجویزشده ،ولی هنوزلکه بینی دارم دارم،،کی قطع میشه این خونریزی چکارکنم...استرس هم دارم دلیلش چیه..؟
- سوال عمومی
سلام من ی دختر ۱۴ساله هستم من ۱۸روز دیگه پریود میشم ولی نمی دونم چرا سمت راست پهلوم درد میکنه و لخته خون های خیلی خیلی کم از رحمم بیرون میاد من خیلی می ترسم ورنگش هم مشکی به نظرتون این برای چی هست؟؟ممنون میشم زودتر جوابم رو بدین
- امپول لوپرومر
سلام خسته نباشیدمن قبل انتقال ازروزسوم پریودقرص دزولست خوردم تا۱۶روز بعداونم امپول رو تزریق کردم گفتن یائسگی موقت داره ولی من ۸روز بعدتزریق پریود شدم این مشکلی داره یا نه ؟؟
- قرص
سلام و خسته نباشید،برای تعیین جنسیت بت مد قرص لتروزول دادین که از روز دوم پریود بخورم چندتا قرص وروزی چندتا و تا روز چندم بخورم؟بعدش روز ۱۱یا۱۲فرمودین سونوی واژینال برای فولیکول غالب انجام بدم،سونو رو کجا انجام بدم ؟بیرون؟یامطب انجام میدین؟باتوجه به اینکه همون روز هم باید مطب بیارمش،ممنون از راهنماییتون خانم دکتر
- Hpv
سلام وقتتون بخير من امروز لبه واژنم يه مورد عجيب ديدم كه با پرسوجو در اينترنت احتمال زگيل تناسلي رو دادم ولي نمي دونم اين طبيعت همه خانمهاست يا واقعا زگيل تناسليه
- زگیل تناسلی
از چه راههایی به زگیل تناسلی مبتلا میشیم من و شوهرم هر دومون داریم ولی به غیر با هم با کسه دیگه ای رابطه نداشتیم
- مصرف قرص استرادیول و پروژسترون
سلام ۳۹سالمه. ۱۰ساله یائستگی زودرس گرفتم. یه دختر ۱۳ ساله دارم برای بار دوم با تخمک اهدایی اقدام به بارداری مجدد کردم.برای انتقال جنین هام یه دوره استرادیول همراه پروژسترون استفاده کردم از روز ۵ پریودی دوباره شروع به استفاده از استرادیول کردم الان ۸روزه دارم استفاده میکنم و دچاره لکه بینی شدم ایا مصرف استرادیول رو ادامه بدم؟
- کیست
سلام من برای کیست تخمدان رفتم دکتر همراه باچندتاقرص کرمدالاواگ۲درصدهم داده برای درمان کیست تخمدان اثری داره؟اینم بگم ترشح وعفونت و زخم واین چیزام ندارم
- بارداری
سلام من دیشب نزدیکی داشتم صب ساعت ۱۰ سه تا ال دی خوردم باز باید بخورم؟ احتمال بارداری با این سه تا قرص بازم هست؟؟؟
- '
سلام خسته نباشید.من پریودنمیشم گفتم تخمدانت ضعیفه بهم1امپول پروژسترون چندتابسته ایسپرولاکتون.سیپروجلوگیری.پریودشدم1ماه خونریزی داشتم دیگ نخوردم.دوباره الان بعد2هفته لک قهوه ای ازم میاد.کیست ریزم گفت داری.توروخداکمکم کنید
- افزایش سایز سینه
سلام خانم دکتر من ۲۴ سالمه ویک دختر ۸ ماهه دارم ولی سینه هام خیلی کوچیکه و ناراضیم از این بابت چه دارویی میتونم مصرف کنم که هم شیرم زیاد بشه هم سینه هام در مدت زمان کوتاهی بزرگ بشه ممنون میشم اگه به سوالم جواب بدین
- قرص جلوگیری دروسبلین
ایا من میتونم از این قرص فقط به منظور جلو گیری از حاملگی استفاده کنم،البته قبلا هم استفاده نکردم و برلی اولین بار هست
- تیروئید
ببخشید خانم دکتر پزشکم گفته تیروئید لب مرز دارم که ۲/۸ بعد برای پیش بارداری گفته اگه به ۲/۹برسه خطرناکه و باید ارجا شه حالا نباید من باردار بشم یا مشکل نداره
- دخیره تخمدان
سلام خانم دکتر عزیز من ۲۸ سالمه همیشه پریودام منظمه فقط چند ماهه حجم خونریزیم سبک تر شده ولی همچنان ۷ روز طول میکشه ازمایش من همه نرمال بود به جز fsh=12 ذخیره هم ۲/۵ بود سونو هم نرمال بود فقط بزرگترین فولیکول من ۱۴ در روز ۱۳ سیکل بود من سیکلم ۲۷ یا ۲۸ روزست علایم روز ۱۵ داشتم میتونم طبیعی باردار بشم؟علایم یائسگی زودرس نیست؟به نظرتون برای اقدام عجله کنم؟
- تغییرماهیانه
سلام خشته نباشید من ماهیانه ای نامنظم دارم الان هم ده روز از ماهیانم گذشته اما هنوز شروع نشده خیلی خیلیذهم عفونت پنبه ای دارم ممنون میشم بگوید چه کار کنم
- اقدام ب بارداری
سلام خسته نباشید آزمایش خون برای بارداری میتوان یه هفته مانده ب پریودی داد چه زمان ازمایش خون برای بارداری درست نشون میده ؟
- سلام دکتر من 6 ماه پیش آمپول گنارکس زدم الان دوباره دکتر بمن داده دوباره یعنی بزنم یانا


