Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آمپول واریوپپتیل
سلام دوهفته پیش این آمپول را برای قطع پریود تزریق کردم قطع نشد هیچ بلکه الان دوباره خونریزی دارم دوتا کیست تقریبا بزرگ دارم دکتردوتا ازاین آمپول تجویز کرده برای قطع پریود قبل از جراحی حالا اگه ممکنه بگید چکار کنم ممنونم
- کیست تخمدان سمت راست
کیست بدون سپتا و اینترنال اکو با ابعاد ۳۰ در ۲۹ چیست و درمانش چگونه است
- سلام وقت بخیر من ۲۳ سالمه و یکی دو هفته ای میشه داخل دیواره ی واژنم ی چیز سفت احساس میکنم که خیلی هم اوباش درد داشت یعنی احساس میکردم میخوام زایمان کنم علتش چیه باید چیکار کنم
- بکارت حلقوی
سلام من سال ۹۳طلاق گرفتم قبل اززونمهیچ رابطع ای با همسرم نداشتم دخول اصلن نداشتیم ولی پزشکی قانونی ک رفتمگفتن پرده حلقوی قابل اتساع و ساییدگی در ساعت ۴ است.الان بعداز ۷سال امکان هست ترمیم شده باشه؟الان میخام ازدواج کنمگواهی سلامت داخلش ذکر میشه یا ن؟
- ایا با آمپول واریوپپتیل امکان یایسه شدن هست
من سه سال خون ریزی شدید همراه با لخته به اندازه کف دست داشتم دراین مدت غقط قرص دادن ولی هیچ تاسیری نداشت ودکتر شهریور امپول داد که از اون موقع دیگه حتی یک لک هم ندیم ایا یایسه سدم چون انشاالله میخوام خرداد برم حج میشهدوبارهبرای اطمینان از امپول استفاده گنم
- درد مقعد در دوران پریود
سلام در مقعد در پریودی در روزهای اول وقتی میرم دستشویی مدفوع کنم درد دارد مال چیست جواب بدین ممنون میشم
- بقایای بارداری بعدازکورتاژ1سی سی
سلام 9هفته سقط داشتم بقایاش کورتاژ کردم بعدازیه هفته سونوانجام دادم دکترسونوگفت به اندازه 1سی سی مونده خطرناکه بایدچی کارکنم
- سوند
سلام خانم دکتر،آیا به نظر شما برای زایمان سزارین با بی حسی نخایی وصل کردن سوند ضروری است؟و گذاشتن ان طبق دستور پزشک انجام میشود یا بیمارستان؟
- جواب تست پاپ اسمیر
Satisfactory for evaluation .no transform tion zone....._negativ for untraditional..._Associated with inflammation...mild
این ازمایش رو برام تفسیر کنید
- فیبروم و ضخامت رحم
سلام من سه بار رفتم دکتر دو نفرش گفتن چیزی نیست اما یه دکتر. دیگه رفتم گفت فیبروم داری هیچ داروی نداد پریودیم نامنظم دوسال پیش ۴ماه خون ریزی داشتم خودم قرص ال دی خوردم سه ماه ر وقت بود دوباره یک ماه نمیشم بعدم که میشم خون ریزم طول میکشه خواستم از خانم دکتر سوال کنم چ قرصی بخورم قطع شه
- کیست تخمدان
سلام وقت بخیر این سونوی مامانمه میشه لطفا بگید مشکلش چیه کیستش چ نوعه كانون كيستيك مولتى لكوله با جدار smooth به ابعاد تقريى 150\'80 r بعضا حاوي ديرى هاى كراندكلس هموزن وـدت بروجكتن بايلارى اكوزن جدارى فالقد قلوى عروقى واضح دريرسى كالر دابلار درخلف رحم رويت ميشود،
- کیست بارتولن
سلام ...من همیشه در قسمت راست غده بارتولن متورم دارم...چند سال پیش آبسه کرد ولی با خوردن چرک خشک کن سر باز کرد و عفونت دفع شد...میخواستم بدونم الان که سمت راست من مدت زیادی هست متورم هست ولی درد نداره اصلا ...توی رابطه هم مشکلی ندارم ....مشکل ساز هست ؟ احتیاج به مراجعه به دکتر هست؟
- اکوفری حاوی mural node
مامانم ۴۶ سالشه کیست اکو فری با ابعاد ۳۸در ۴۴ حاوی mural node با اکوژن ۵*۸ آیا خطرناکه؟ قراره عمل کنه نیاز به چه آزمایش هایی است؟
- آندومتریوز
سلام وقتتون بخیر بنده 43 ساله هستم آندومتریوز رحم دارم دکترم قرص دینوژست تجویز کرد یک ماهه دارم میخورمش ولی مدام لکه بینی قهوه ای و قرمز داشتم و قطع نشده هنوز دکترم هم اجازه نداد که قرص روکین مصرف کنم گفت برای سن من ممنوعه حالا موندم چکار کنم ممنون میشم راهنماییم کنید که چیکار کنم که لک بینیم قطع بشه ممنونم
- سلام . خانم دکتر شما معاینه سینه هم انجام میدین.ماموگرافی
- سوال
باسلام خانم دکتر من حدودا پنج ساله ازدواج کردم و از همون دفعه اول نزدیکی پارگی پرینه داشتم میخواستم ببینم میشه با عمل جراحی مشکل رو حل کرد خیلی اذیت میشم و تو روابط زناشوییم به مشکل برخوردم فرزند هم ندارم
- سلام من پماد کلیندا مایسین رو میتونم در زمان قاعدگی استفاده کنم چون واسه زخم دهانه رحم داده
سلام من زخم دهانه رحم دارم آیا میشه الان ک پریود شدم استفاده کنم یان بعد از اینک خوب شدم استفاده کنم یان استفاده کنم مشکلی نداره؟؟
- کیست تخمدان
سلام من حدودا یک ماه و یک هفته از عمل کیست تخمدانم میگذره ولی هنوز پریود نشدم آیا عادی ؟؟؟
- لابیاپلاستی
سلام دکتر، شما عمل لابیاپلاستی با لیزر هم انجام میدید ؟
- سوال
ایا این حرف درست است که قارچ درمان نشده یا عفونت درمان نشده باعث مرگ زنان میشود؟ اگه کسی عفونت داشته یا قارچ داشته باشه و درمان نکرده باشه ایا امکانش هست با دارو خوب نشه و براش مشکل جدی ایجاد کنه؟


