Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام
زمان پریودی میشه استفاده کنم
- عقب افتادن قاعدگی
سلام ایا روزه گرفتن روز عقب افتادن پریودی تاثیر داره؟درد دارم یه وقتایی ولی پریود نشدم
- یه توده هاپیواکو در سینه سمت چپ
توده هایپواکو وovalshapeواجد رشدی باشطح ده میل در۳mmدرساعت ۳پستان
- اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر من سونو واژینال شدم نوشته پولیپ۱۸در ۹میلیمتر در فندوس و بادی کاویته رحم رؤیت شد. ضخامت آندومتر در محل پولیپ ۱۵/۳ میلیمتر است.مایع آزاد دیده نشد.ضایعه پاتولوژیک در آدنکس ها دیده نشد.حالا من نیاز به جراحی دارم.من هم ۴۲سالمه اقدام به بارداری کردم الان بعد ۴۳روز خونریزی خیلی کم دارم
- سونوگرافی
تصویر یک ناحیه اکوژن هتروژن به ابعاد ۱۸*۱۷ mm در ادنکس راست مشهود است که در بررسی با کالرداپلر دارای فلوی عروقی در اطراف میباشد،یعنی چی؟
- آزمایش اسپرم
با سلام يك سال پيش بارداري داشتم كه در هفته 39 بدليل دفع مكونيوم بچم فوت شد سه روز قبل از زايمان 12 ميلي گرم بتامتازون زدم كه كم كم تكوناي بچه كم شد و هرچي به دكترم گفتم گفت بخاطر بتامتازونه به خواب رفته. بعد از 7 ماه دوباره باردار شدم و قلب بچه دير تشكيل شد و بعد دو هفته از كار افتاد و مجبور به سقط شدم طي آزمايش اسپرم معلوم شد كه مورفولوژي 60% و حركت تند و كند 43% تعداد هم 15 ميليون بقيه نرماله و واريكوسل يك به دو نيز همسرم داره. به نظرتون بايد چكار كنم ميتونم باردار بشم يا به دارو يا جراحي نياز دارم.البته من تهران هستم ولي رشت زياد ميام يكي از آشناها شمارو معرفي كردن. ممنون ميشم راهنماييم كنين . با تشكر- مشتوفر
- قرص سیپروترون کامپاند
سلام من
- سزارین
سلام من بعداز ۵ماه از سزارین اولم باردارشدم آیا دکتری هست شرایطمو بپذیره اینکه زیر نظرش باشم یا اینکه چیکارکنم کمکم کنیین
- خودارضایی
باسلام وعرض ادب خدمت خانوم دكتر.من 17 سالمه و از 15 سالگي از روي ناداني و حس لذت خودارضايي ميكردم فقط درحد مالش و چيزي رو فرو نكردم و الان نگرانم كه به پردم آسيب زده باشم ممنون ميشم اگه وقت ارزشمندتون رو دراختيارم بگذاريد و بگيد كه آيا خودارضايي به اين روش آسيب ميزنه يا نه؟
- اندومتریوس تخمدان
سلام وادب خدمت خانم دکتر من چن سال هست که درد زیادی هنگام پریودی. دارم وتقریبا تمام علائم اندومتریوز را دارم وحدود یک سال هست درد مقعد هم همراه شده هنگام قاعدگی تا امسال نمیدونستم وهر وقت مراجعه میکردم میگفتن درد طبیعی است ام امسال گفتن اندمتریوس تخمدان دارم ولگنم را گرفته سوالن در مورد درمان هست با توجه به اینکه نازایی هم دارم و۳۴ سال هم هست ومن ۱۶ سالگی ازدواج کردم ولی درد دوران قاعدگی وخونریزی های زیاد واقعا ازار دهنده است وبدون مسکن قابل تحمل نیست
- درموردبقایاوآمپول دیفرلین۳۷۵
من بعدسزارین بخاطربقایادوباره کورتاژشدم امپول دیفرلین زددکتربهم وقرص ال دی دادالان فقط صبح لکه بینی دارم چکارکنم راهنمایم کنید
- نوع بیهوشی
سلام خانم دکتر خسته نباشید میشه لطفا بفرمایید شما برای عمل سزارین بیهوش میکنید ویا بی حسی موضعی؟ من تحت نظر خودتون هستم بسیار متشکرم
- مدت ۱۰ سال که کج ادراری دارم
سلام دختر مجردهستم ۱۰ سال که ادرار کج میاد بیشتر سمت چپ آزمایش دادم دکتر زنان واورلوژیست گفت سالمی دکتر اعصاب وروان هم رفتم قرص داد مصرف ک ردم بی فایده بود لطفا راهنمایی کنید
- نزدیکی
سلام .شوهرم 42 سالش هستش قبلا نزدیکی هم مدتش طولانی بود هم من ارضاع میشدم ولی الان نه.آیا پودر کمک به اسپرم میتواند خوب باشه
- سونوگرافی رحم و تخمدان ها
سلام من ۱۳ خرداد اولین روز پریودم بود و ۲ تیر سونو دادم متن سونو: ابعاد رحم ۲۹*۴۱*۴۷ mmاکوی میومتر به طور نسبی هتروژن است. مایع ازاد مختصر در کلدوساک دیده شد میخواستم بدونم یعنی چی؟؟
- قطع پریودی
سلام . خانمی ۴۴ ساله هستم دو سال هست پریود نمیشم قبل اون دو سال هم با قرص ضد بارداری فقط پریود میشدم رفتم ازمایش زده T3 _92 وT4_7.5و TSH_3.9وlH_2.9 وFSH_6.5 وLTH_49.48 سونو هم رفتم زده رحم دارای ابعاد ۲۸/۶۰ mmاست اکوی میومترهتروژن است .اندومتر اکوژن صاف متقارن و midline به ضخامت ۴.۵ mmاست وتخمدان ها قابل رویت نیس رفتم پیش متخصص زنان دو بار ازمایش هورمون رو برام تکرار کرده میگه با ازمایشت نمیخونه سونو برو ۶ ماه دیگه بیا تکرار کن ازمایش هورمون رو به نظر شما چیکار کنم ؟ من مشکلی دارم ؟؟ ایا طبیعی هست رحم و اندازه وغیره؟ یایسه شدم ؟؟ لطفا راهنمایی کنید ممنونم
- سوال
ایا خوردن اسپیرونولاکتون با انتی بیوتیک تداخل دارد و باعث بالارفتن پتاسیم خون و مرگ میشود؟ سوال دیگه ای که دارم، ایا اسپیرونولاکتون روی قلب و مغز و کلیه تاثیر میزاره؟
- سلام من سونو پستان انجام دادم در سونو من نوشته توده هیپواکو به ابعاد 11*6در سمت راست میخواستم ببینم خطری ندارود مشکلم چیست
باسلام خدمت شمامن خانمی ۳۵ساله هستم که اسفند ۹۹سقطدوقلو داشتم و بعد از کورتاژ سونو گرافی دادم و مشخص شد که ۲۴سی سی از بقایای بارداری مونده که دکترم برای من قرص و آمپول تجویز کرد و مصرف کردم و بعد از مصرف دارو بازم سونوگرافی برای پیگیری دادم و مشخص شد که بقایا نمونده و ضخامت آندومتر ۱۲بود وفیبروم ومیوم ومایع آزاذ مشاهده نشد و تخمدان ها سالم بودن وکیست هم ندارم و اندازه رحم بزرگ واکوی نرمال دارد باتشکر از شما
- درباره آمپول پروژسترون
سلام ،من چند روزه پریودیم عقب افتاده دکتر برام دو تا آمپول پروژسترون داده اگه باردار باشم باعث سقط جنین میشه
- پرده بکارت
سلام من دوسال پیش پرده بکارتمو از دست دادم الان ازدواج کردم شوهرم فهمیده پرده ندارم میخواد منو ببره دکتر زمان پاره شدن پرده بکارت مشخص میشه؟؟؟


