Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مشکل در پریود
سلام از پریودم سه تا چهار روزه گذشته قرص متیل ارگونوین مالئات میخورم ایا بهم کمک میکنه بیفتم خونریزی
- کیست اکوفری
سلام خانم دکتر وقت بخیر سونوگرافی دادم گفتن تو تخمدان سمت راست کیست اکوفری۶۰میلی متری دارم کیست اکوفری چیه؟از بین میره؟خطرناک نیست؟
- قرص اورژانسی
سلام خانم دکترمن ۱۸شهریورپریودشدم تقریبا ۱هفته بعدش باهمسرم رابطه مشکوک داشتم قرص اورژانسی مصرف کردم ک ۹روزبعدش پریودشدم یعنی ۱مهر الان ک ۱۹آبانه دیگ پریودنشدم بیبی چکم زدم منفی بود ایا احتمال بارداری هس؟
- بارداری ***
سلام خانم دکتر اگر در حال اقدام بارداری باشیم قرص دوفاستود یا دوفمد را میتونیم مصرف کنیم یا نه باید قطع کنیم
- واکسن گاردسیل
آیا واکسن گاردسیل ۴ویا نوع گاردسیل۹موجود دارین وقیمتش چند میباشد
- سلام همسرم ناتوانی جنسی واز قرص تادالافیل استفاده میکنه آیا عوارضی نداره برای بارداری من و این که برای همیشه مشکل ناتوانی جنسی همسرم برطرف میشه بنظرتون میشه رونمایی کنیدلطفا
- زنان ونازایی
با سلام چندین دوره دیفرلین ایرانی تزریق کردم وپریود نشدم تزریق بعدی رو با یک هفته تاخیر دیفرلین خارجی تزریق کردم متاسفانه پریود شدم الان طبق روال 28روزتزریق بعدی رو ادامه بدم ودرکنار دیفرلین چ دارویی استفاده کنم که پریود قطع بشه...
- عوارض مصرف شیاف فرتیژست برروی جنین پسر
سلام آیامصرف شیاف فرتیژست۴۰۰برای جنین پسرخطردارد
- تخمک گذاری
سلام دوره قاعدگی من۳۲روزه هست برای بارداری چه روزی اقدام کنم سرکلاژ شکمی هم هستم
- پارگی کیست تخمدان
سلام وقت بخير من كيست تخمدان سمت چپم با ابعاد ٣٧*٤٤ پاره شده ونوشته كيست داراي ذرات اكوژن اينترنال هست و درد سمت چپ شكمم به پاي چپم انتقال داده شده و سرگيجه و تهوع هم دارم همين زمان عادت ماهانه هم شدم و الان روز ششم هست كه خونريزي متوقف شده اما درد شديد دارم دكتر فقط قرص سفكسيم به من دادن هر روز بخورم آيا اين كيست خطرناك هست يا نه ؟ داروي ديگه اي جهت تسكين اگر لازمه يا نياز به جراحي هست ؟ ممنون ميشم منو راهنمايي كنيد .
- واریکوسل
Immotile 62.6% یعنی واریکوسل داره همسرم؟ باید عمل کنه یا نه با دارو برطرف میشه ؟ واسه بارداریم مشکل ایجاد میکنه ؟ خواهش میکنم جواب بدید ...
- تنبلی تخمدان
سلام خسته نباشید بنده تنبلی تخمدان دارم روزی دویاسه تامتفورمین مصرف میکردم بنظرتون تاثیر گلوکفاژ بهتر نیست روزی چندتا مصرف کنم؟
- پریود
خانم دکتر من همش پریودم نامنظم این ماهم با قرص پریود شدم چیکار کنم
- میتوانیم در زمان پریودی قرص نورم اسکین ۲۰ بخوریم
- عفونت بارداری
سلام وقتتون بخیر من تو هفته ی ۱۲بارداری هستم و دکتر برام پماد کلوتریمازول رو به همراه پماد تریامسینولون ان ان تجویز کردن هرشب به صورت موضعی روی سطح خارجی واژن بزنم الان سوالم این هست که ایا استفاده ی این دوتا پماد در بارداری تو سه ماه ی اول ایرادی نداره؟
- سلام تیروئید و فیبرم دارم خونریزی شدید دارم میتونم قرص ال دی بخورم خونریزی بند بیاد
- جواب پاتولوژی
سلام خسته نباشید ببخشید من هیسترسکوپی انجام دادم دو هفته هست جواب پاتولوژیک اومده میخواستم. ببینم جوابش خوبه یا نه
- کلسیفکاسیون دهانه رحم درمان دارد
- رشدن نکردن سینه و زیرشکمم زیاد ورم داره
سلام من۲۰ سالمه حدودا ۲سالی میشه ازدواج کردم ولی خب زیر شکمم خیلی ورم داره از لحاظ وزنم نرمالم ازمایش دادم میگن تنبلی تخمدان داری و حتی ۲ دوره قرص حجم سینه استفاده کردم نتیجه نگرفتم سینه هام سایز۶۵ بنظر شما بیش از حد کوچیک بودن سینه م احتمال داره بخاطر تنبلی تخمدان باشع؟
- سال نو مبارک
با سلام
در آستانه فرا رسیدن “عید نوروز باستانی” و طمطراق پیک بهار نوان و آغاز سال نو تبریک و تهنیت صمیمانه را تقدیم شما و خانواده محترمتان داشته و در پرتو الطاف بیکران خداوندی،
سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی را آرزومندیم.
سال نو مبارک


