Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مشکل سینه
سلام ببخشید من سه ماه و بیست و شش روزه باردارم قبل از بارداری هم این مشکل رو داشتم نوک سینه سمت چپم داخله درد داره پوسته پوسته میشه و حس سنگینی سینه رو دارم ،نوک سینم شبیه زخمه،یک بار هم ک ب نوک سینم دست زدم خون افتاد،سعی کردم نوک سینمو بیرون بیارم خیلی اذیت شدم ،اصلا حس تحریک ندارم ،شوهرم خیلی نگرانه میترسه ک بعد از زایمانم نتونم ب بچه هام شیر بدم
- دوفامد۱۰
سلام خانم دکتر خسته نباشید من ۱۳ هفته و ۳ روز باردار هستم و هیچ مشکل لکه بینی و خونریزی ندارم بخاطر مسافرت دکتر برام قرص دوفامد۱۰ نوشتن ..خودشون گفتن نگهدارنده جفت هست چون میخوای بری مسافرت مشکلی پیش نیاد ..ولی خودم هر چقدر سرچ میکنم این دارو برای تنظیم پریودی هست ..آیا لازمه که مصرف بشه ؟یا شاید داروخانه قرص و اشتباهی داده
- قرص مدروکسی و اقدام به بارداری
در اقدام به بارداری هستم قرص مدروکسی پروژسترون استفاده کردم پریود نشدم احتمال داره باردار باشم
- قرص مدروکسی پروژسترون
سلام ۲۰ سالمه 16شهریور پریود شدم ۱۵ مهر پریود شدم آبان پریود نشدم دکتر قرص مدروکسی پروژسترون نوشت ۳ آذر مدروکسی پروژسترن مصرف کردم ۹ آذر پریود شدم الان ۲۲ آذر باز پریود شدم علتش چیه؟
- سلام خسته نباشیدببخشیدمن چهل روززایمان طبیعی داشتم زایمان دوم والان خیلی واژنم سوزش داره ممنون میشم جواب بدید
- میخواهم زود باردارشوم
باعرض سلام و تبریک سال نو خودمت شماپزشک گرامی من18سالمه شوهرم25سالشه..پریود نامنظم دارم ب طوری ک هرماه معمولا7تا10روزعقب میندازم..یک ماهه تحت نظرپزشک قرص برای تنظیم پریودخوردم و این ماه فقط 4روز عقب انداختم..ایاقرص تاثیرخودش را گذاشت؟
- یک سال و نیم است ازدواج کردیم و 6ماهه ک اقدام ب بارداری کردیم اما نتیجه نگرفتیم..یک سال ب صورت طبیعی جلوگیری کردیم..خیلیا میگن اگه جلوگیری کنیدب سختی بارورمیشین..میخواستم بپرسم ک ایا ممکنه ب علت اون یک سال و پریودی نامنظم حاملگیم دیراتفاق بیفته یا خدایی نکرده حامله نشم؟درمورد سنمم لطفا بگید ک ایا با این سن کم میتونم ب باردارشدنم امیدوارباشم..ببخشید سرتونو ب درد اوردم. اخه خیلی نگرانم.لطفاراهنماییم کنید.ممنون
- دردمیتل اشمرز
سلام درد میتل اشمرز چند روز طول میکشد نشانه سلامت تخمدان ها وتخمک هست سپاس
- پریود نامنظم
سلام روزتون بخیر ببخشید من تازه چکاپ کامل انجام دادم ک گفتید همه چی اوکیه فقط ی ذره عفونت داری ک نیاز ب دارو هم نیس .ولی الان دوماهه پریودام نامنظم شده و ۱۰ روز دیرتر پریود میشم در صورتیکه قبلا پریودام منظم بوده .ممنون میشم جواب بدید
- سرکلاژشکمی
سلام من ۴سال پیش سرکلاژشکمی شدم بعدم سزارین سرکلاژم بازنشد الان هفته ۲۳ام ببینم همون سرکلاژم جواب مید خیالم راحت باش
- پستان یک یا دو طرف واگزیلاری
سلام وقت بخیرهیپواکوکو با حدود میکرولوبوله و نا منظم به بعاد 17*27.5 میلیمتر در far zone کوادرانت فوقانی خارجی پستان چپ موقعیت ساعت ۲ دیده میشودایا خطرناک هست یا نه؟!
- قرص اورژانسی
سلام خانم دکتر،من ماه پیش قرص اورژانسی خوردم این ماهم باز مجبور شدم بخورم.میخواستم بدونم آیا این قرص عوارضی داره؟اینکه دوماه پشت هم خوردم مشکلی پیش میاره برام؟
- سفید کردن ناحیه تناسلی با لیزر
سلام.میخواستم نوع دستگاه لیزرتون برای روشن کردن رو بدونم؟
- پلیپ
من پليپ داخل رحم داشتم و بعد مصرف دارو بعد سه هفته پريود شدم و الان به مدت ٢٠روز هست كه خونريزي دارم ميتونم قرص مدوكسي پروژكسترون مصرف كنم يا اين حالت طبيعيه؟
- مکمل اهن
سلام خسته نباشید. آیا مصرف مکمل آهن همیشه ضروريست یا فقط در دوران ماهانه کافی میباشد؟ با توجه به اینکه یک زایمان داشته ام و فقط در شش روز ماهیانه از مکمل آهن استفاده مینمایم.ممنون میشوم راهنماییم کنید.
- درد جای بخیه
سلام خانم دوتادوست پیش عمل سزارین انجام دادم حالا جای بخیه هام یکی دوتاشون سفت شده وبادکرده وقرمزشدن حالاچکارکنم
- مشاهده هیپواکو بعد از عمل برداشتن رحم و تخمدان ها
سلام و خسته نباشید در سونو رحم برای من نوشته توده ی هیپواکو به قطر ۸میلی میوم وپولیپ هم دیده نشد خطرناکه آیا
- اوایل بارداریمه ودوروزخونریزی به صورت کن دارم آیاخطرناکه
- مصرف ویتامینD3با دوز ۱۰۰۰
سلام ببخشید یک سوال داشتم من حدود یک ماه قبل از اقدام به بارداری هر هفته یک عدد قرص ویتامین D۵۰۰۰۰میخوردم و از وقتی فهمیدم باردارم حدودا از اوایل بارداری ویتامینD3با دوز ۱۰۰۰ هر روز یک عود مصرف میکردم با توجه به اینکه گاهی اوقات فراموش میکردم قرص ویتامینD3با دوز ۱۰۰۰بخورم، بعد فک کنم حدود سه هفته یا حدود ۱ ماه اینا میشه که ویتامین D3۱۰۰۰نخوردم در واقع تموم شده بود و نتونستم تهیه کنم، مولتی ویتامین هم که میخورم ۸۰۰Iuویتامین D۳ در ترکیباتش داره الان ۳۷ هفته بارداری هستم تقریبا، میخوام بدونم اینکه گاهی فراموش میکردم و یادم میرفت که ویتامین D3با دوز ۱۰۰۰بخورم و اینکه حدود سه هفته اس که کلا ویتامین D3نخوردم ممکنه برای بچه ام خدایی نکرده بعد تولدش مشکل پیش بیاد؟البته کپسول مولتی ویتامین پریگمام که پریناتال +DHA و کپسول ففول هم میخورم با اینکه گاهی اوقات اونارم فراموش میکردم بخورم خیلی نگرانم ،ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- بارداری
سلام من ۳ تآمپول سینال آف زدم برای بارداری اما ۱۲ روز از زدن آمپو هاگذشته من دوروزه که قاعده شدم ایا امکان دارد من باردار شوم یا دوباره آمپول بزنم
- بارداری
من روز22 پریودی به عبارتی 8 روز مونده به زمان اصلی پریودی لک دیدم و روز بعد قطع شد میخواستم بدونم آیا احتمال بارداری هست؟ چه زمانی باید از بی بی چک استفاده کنم یا آزمایش خون بدم؟ ممنونم


