Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام من ماه قبل قرص ضد بارداری روجا چند شب خوردم و بعد رابطه بصورت طبیعی هیچ اسپرمی وارد نشد اما بهعنوان اورژانسی چند تا قرص با هم به فاصله دوازده ساعت تا هفتاد و دوساعت خوردم و بعد یک هفته تا ده روز پریود شدم بعد از اون رابطه ای نداشتم و باید این مدت پریود میشدم هنوز اتفاق نیفتاده دلیلش چی میتونه باشه ؟؟!
- سوال از دکتر زنان
سلام خسته نباشید باردار هستم و در هفته ۲۱ بارداری هستم و با سرکلاژ طبق دستور پزشک از شیاف پروژسترون استفاده میکنم و طبق دستور خودش واژینال امشب استفاده کردم شیاف رو احساس کردم بخیه های سرکلاژ رو لمس کردم میشه راهنمایم کنید استرس دارم خطری داره ؟؟؟
- برای سزارین در رشت به کدوم دکتر مراجعه کنم
خانم دکتر بهناز شرف الدین سلام برای سزارین به کدومیکی از دکترهای زنان و زایمان رشت مراجعه کنم دکتر مرضیه مهرافزا دکتر سمیرا شیاری دکتر نگار غلامعلی نژاد دکتر آپامه آذر پیرا
- بارداری😮
سلام خانمی ۳۱ ساله هستم که دوسه ساله کیست درمویید تخمدان به اندازه ۳۴ میلی دارم بدون علائم. تازه باردار شدم آیا بارداری من با وجود این کیست مشکل ساز هست؟ اندازه کیست درمویید در بارداری ایا تغییری میکند؟ ممنون از شما . اجرتان با خدا
- جلوگیری
با سلام و خسته نباشید خدمت شما بزرگوار می خواستم بدونم آیا بار اول که زن و شوهر رابطه دارند ( شب عروسی ) آیا برای پاره کردن پرده بکارت باید از کاندوم استفاده کند ؟؟ اگر از هیچ روشی برای جلوگیری استفاده نکرده باشند . آیا همان موقع پاره کردن پرده بکارت باید از کاندوم استفاده کند ؟ اگر استفاده نشود احتمال بارداری وجود دارد ؟ ممنون می شوم پاسخ مرا بدهید .خیلی استرس دارم
- بارداری
سلام بنده 39سالمه اخرین زایمانم 9سال پیش جلوگیری نمیکنم اماتاحالاباردارنشدم پریودم منظمه
- بارداری مجدد
باسلام . من با میکرو صاحب فرزند شدم که الان 4 ماهه است . برای بارداری بعدی کی اقدام کنم ؟ آیا امکان بارداری طبیعی وجود داره ؟ ( لوله چپ من بسته است و همسرم کم تحرکی اسپرم دارد )
- زنان زایمان
سلام چند وقت باید از ترک مواد امفیتامین ها و مخدر سیگار بگذره تا بدن پاک بشه برای اقدام به بارداری
- بارداری
۴ روز از پریودم میگذره اما پریود نشدم و حالت تهوه دارم و سر درد
- تزریق ویتامین دی در بارداری
سلام خانم دکتر عزیز ، وقتتون بخیر درآخرین آزمایش ویتامین دی پایین داشتم که شما برام آمپول ویتامین دی تجویز کردید، الان ده روز پریودم عقب افتاده و علایم بارداری دارم، درصورت قطعی بودن بارداری تزریق این آمپول مشکلی نداره؟
- موفقیت سرکلاژ شکمی
باسلام خانم دکتر من سه تا سقط در ۱۷ .۱۲و ۲۳ هفته داشتم که دوتادسقط اولم به علت سپتوم رحم بود که با عمل برداشته شد و بعد دوباره باردار شدم ولی در ۲۳ هفته با وجود سرکلاژ واژینال سقط شد.الان دکترم پیشنهاد سرکلاژ شکمی دادند قبل از بارداری میخواستم بپرسم چقدر احتمال موفقیت داره؟ آیا من میتونم با سرکلاژ شکمی سروقت زایمان کنم ؟ خیلی نگرانم
- حرکت جنین
سلام وقت بخیر من الان۲۲هفته و۱روزه بار دارم از هفته قبل متوجه حرکات جنین شدم اما خیلی پایین وزیر ناف و پائینتر اونا رو مثل ترکیدن حباب گاهی حس میکنم طبیعیه؟ ضمنا درد ناحیه پشت ران و باسن و گاهی ساق پا دارم گاهی تیر کشیدن رحم هم دارم دردها شبها وقتی دراز می کشم بیشتر ست طبیعیه؟ توی سونو۱۸هفتگی جنین سفالیک وجفت لولایینگ بافاصله۴سانت از دیواره رحم و طول سرویکس۳۲بود میترسم طول سرویکس کمتر شده باشه یا دهانه رحم باز شده باشه چونکه هفته ای دو یاسه روز میرفتم محل کارم مجبور بودم دو ساعتی مداوم بشینم لطفا راهنمایی کنید خیلی نگرانم ممنون
- سوال بارداری خیلی مهم
سلام خسته نباشید من حدود ۶۵روزپیش سقط باقرص داشتم که به علت تشکیل نشدن قلب جنین بودوبعدازیه هفته از سقط به علت بقایا کورتاژ شدم وبعدازکورتاژ دکتربه من یه بسته قرص روکین دادوگفت باید استفاده کنم بعدازتموم شدن قرص دوروزبه صورت لکه ای پریود شدم واسمون شدبعدازپاکی نزدیکی داشتم بدون جلوگیری که میخواستم بارداربشم ولی این ماه دوباره پریود شدم حالا به نظرتون چراباردارنشدم طبیعیه یانه ؟؟لطفا راهنماییم کنید
- زایمان
سلام و عرض ادب ، من دوقلو باردارم و سن یکی از قل ها حدود دوهفته کمتر از سن بارداری هست، برای زایمان سن جنین مهمه یا سن بارداری؟
- بارداری
سلام خسته نباشین ممنون ازجواب قبل خانم دکتر من حساب کردم دوهفته ازبارداری گذشته وشروع مصرف کردم وقبل تاریخ پریود تمام کردم کپسولو بعد تاخیر نخوردم...خانم دکتر یه امید بهم بدین.ممنون
- چندقلوزایی بدون سابقه در خانواده
آیا درخانواده ای که سابقه چندقلوزایی وجود ندارد. امکان چندقلوزایی وجود دارد
- توروخدا کمکم کنید سلام خانم دکتر من بعد از زایمان که ۴۰ روز پریود شدم تا الان که دخترم ۱۳ماهشه پریود نشدم و جایی هم نیستیم که دکتر زنان پر باشه تا الان دکتر هم نرفتم و کیت بارداری زدم منفی بود میدونم باردار نیستم لطفا اگه آزمایشی لازم هست بگید برم بعد برم پیش دکتر چون اینجا هفته ای یکبار دکتر هست لطفا کمک کنید
سلام خانم دکتر من بعد از زایمان که ۴۰ روز پریود شدم تا الان که دخترم ۱۳ماهشه پریود نشدم و جایی هم نیستیم که دکتر زنان پر باشه تا الان دکتر هم نرفتم و کیت بارداری زدم منفی بود میدونم باردار نیستم لطفا اگه آزمایشی لازم هست بگید برم بعد برم پیش دکتر چون اینجا هفته ای یکبار دکتر هست لطفا کمک کنید
- کیست در شبکه کوروئید بطن طرفی چپ
سلام داخل سونو انومالی نوشته یک کیست 6.4 در شبکه کوروئید بطن طرفی چپ دیده میشود این خطر نامه سونوها و ازمایشات هفته 12کاملا طبیعی و بدون مشکل بوده
- فتق بارداری
سلام من قبل انجام سونوگرافی ntدردشدید شکمی گرفتم رفتم سونوگرافی کردن به من گفتن که فتق دوطرف شکمت پاره شده الان باید چیکار کنم دکترم گفته که درمان خاصی نداره .ولی هرچندوقت یبار دردهای شدیدی میگیرم بعدشم لکه بینی هام شروع میشه کمکم کنید
- سوال مهم بارداری
سلام من هفته ۱۳ بارداری هستم و دو یا شاید سه روز طول بکشه ک مدفوع نکردم ایا مشکلی پیش میاد خیلی میترسم لطفا راهنماییم کنید


