Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من قرص ترنسید با قرص ال دی رو باهم مصرف کردم و الان ده روزه قطع کردم و پریود نشدم باید چیکار کنم؟؟
سلام من از قرص ال دی برای جلوگیری استفاده میکنم این دوره بعد از تموم شدن قرصم رابطه محافظت نشده داشتم الان یک هفته از مصرف قرص گذشته پریود نشدم میخام ببینم احتمال بارداری هست یانه مشکلی بوجود نمیاد؟
- قارچ
سلام با درمان فلوتیکازون. و کلوتریمازول. قارچم خوب نشد راه حل چیست؟
- عمق رحم ivf
سلام خانم دکتر عمق رحم من ۶ سانتی متر اندازه گیری کردن و شدیدا نگرانم که برای انتقال مشکل ایجاد کنه و سقط بشه.اخه دکتر گفت رحمت کوچیکه
- بارداری
سلام خانوم دکتر عزیزم من در هفته ۲۰ بارداری هستم و چند روزیه رنگ مدفوع تیره دارم و دو بار طی این یکی دو روز صبحا حالت دل پیچه بهم دست داده ایا ممکنه به خاطر مصرف قرص اهن در صبح باشه یا مشکل دیگه ای وجود داره؟
- خونریزی
سلام من سرطان سینه دارم وچهارمین جلسه ی شیمی درمانیمو ۱۰ روز پیش انجام دادم والان چند روزه که پریود شدم وخونریزیم خیلی شدید هست دکتر آنکلوژی برام دکاپپتیل تجویز کرده میخواستم ببینم اشکال نداره استفاده کنم ؟
- اقدام به بارداری
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیرمن تنبلی تخمدان وکیست کوچکی داخل تخمدان دارم قرص مدروکسی پروژسترون هم میخورم شبی دوعدداز14پریدی تا10شب. حالا لتراکس لتروزول نوشته ازروز 3قاعدگی تا5روز روزی 2عدد خوردم 13فروردین شبش پریدشدم واز15شروع کردم قرص لتروزول روخوردم ویه شب میشه اقدام کردیم برای بارداری امروز رفتم آزمایش تیروئید وسی تی اسکن انجام دادم تیروئید کم کارداشتم وزیرشکمم خیلی دردمیکنه دردش مثل دردپریدی چکارکنم؟؟؟ خانوم دکترخسته شدم دکتر به من گفت پلی کیستیک داری مااقدام کردیم به بارداری ممنونم که جواب میدین راستی خانوم دکتر مطب شماکجاست ؟
- سلام من دیشب فراموش کردم قرص دوفامد و بخورم سومین شب بود امروز صبح خوردم بعدیش و امشب بخورم یا فردا
- IVF
سلام خانم دکتر شما آی وی اف انجام می دین من می تونم مزاحمتون بشم تا حالا تجربش رو ندارم من ۴۵ سالمه پارسال بهمن خود به خود باردار شدم تو دوازده هفته رشد جنین متوقف شد سقط بدون قرص و کورتاژ داشتم الان بخاطر سنم می خوام آی وی اف کنم
- لکه بینی بعد از جراحی
با سلام و خسته نباشید به خانم دکترعزیز بزرگوار، ۴۶ ساله و مجرد هستم نوزده مرداد عمل برداشت فیبروم انجام دادم ده روز بعد امپول زیرجلدی که تجویز کرده بودین رو تزریق کردم به مطب مراجعه و شما فرمودین تا دو ماه نباید پربود بشین بیست و دو روز بعد از عمل پریود شدم که خونریزیم تقریبا زیاد بود با مطب تماس گرفتم گفتن مشکلی نیست ولی اگر مدت زمان پریودی زیاد شد اطلاع دهید ششمین روز پریودم تموم شد ولی از همان روز تا به الان که ده روز میگذرد لکه بینی دارم خیلی نگرانم،خانم دکتر مشکلی هست؟ راهنمایی بفرمایید ؟با تشکر از شما که وقت گرانبهای خود را در اختیار ما میگذارید.
- کیست اکوفری
سلام من دوماه باردار بودم اما خونریزی شدم رفتم سونگرافی دادم گفتن کیسه اکوفری داری که بچت افتاده از کیسه بچت رشد نمی شه من الان دوبار باردار میشم این کسه در میاد با بچه
- تزریق امپول واریوپپتیل
سلام خسته نباشید دکتر ررای قطع قاعدگی به من سه تا امپول واریو پپتیل دادن اولی رـو که زدم خونریزیم فرقی نکرد به دکتر گفتم گفتن دومی رو که بزنید فقط لکه بینی دارید د رحالی که خونریزیم اتفاقا فرقی نکرده وامروز 9روزه پاکنشدم میخواستم ببینم مشکلی هست ایا امپول سوم رو بزنم یانه? ه?
- در مورد لاپرسکوپی
سلام یکی از لولهام بخاطر حاملگی خارج رحمی مسدود شده اگر لاپرسکوبی انجام بدم باز میشود
- فلوکلونازول۱۰۰
سلام من دوقلو باردارم وهفته ۲۳ هستم دکترم برای عفونتم قرص فلوکلونازول۱۰۰ هفته ای یک عدد واسم تجویز کرده ایا خطرناکه خوردنش؟
- سرکلاژ
سلام ببخشید میخواستم ببینم برای کسی که 2بار زایمان زودرس وتو هفته 25 و 31 داشته سرکلاژ از چه نوعی بهتره؟
- درد زیرشکم
سلام من ۱۶ سالمه و اینکه قبلا رابطه جنسی مقعدی داشتم بعد چندین ماه دل درد کوتاه ولی شدید میگرفتم که زود قط میشد حالا میرفت واسه چند روز بعد رفتم سونوگرافی نوشته بود مایع با میزان کم در لگن و فضای کلدوساک سمت راست با حجم ۹ cc رویت شده یعنی چی؟
- بارداری
سلام خسته نباشید خانم دکتر من باردارم دوقلو الان هفته ۲۱ بارداریم همه چیز نرمال است جفت قدامی هستن دیکوریون و دی آمنیون هستن هفته دو سه بار رابطه دارم و شوهرم داخل ارضا میشه آیا مشکلی هس یا چ جوری رابطه داشته باشم ممنون میشم راهنمایم کنید
- بچه خوره
با سلام و خسته نباشید...راه درمان بچه خوره چیست؟اگر درمان نشود در نهایت رحم برداشته میشود؟
- سرکلاژ بارداری
سلام خسته نباشید من ۲۶ سالمه باردارم ۳۱ هفته و چهار روز تاریخ آخرین پریود ۱۹ مهر ماه بوده زمان زایمان در آخرین سونو ۲۵/۵/۹۴ تخمین زده شده میخواستم بدونم با توجه به زمان پریود زمان زایمان درست تشخیص داده شده در ضمن من هفته ۲۱ سرکلاژ اورژانس شدم در اطراف ناف گهگاهی درد خفیفی دارم آیا طبیعیه یا نه لطفا راهنماییم کنید با تشکر .
- مواد سفید رنگ
سلام دختری۲۵ ساله هستم. میخواستم بدونم این مواد سفید رنگی ک بین لب های کوچک و بزرگ واژن هست چیه با صابون ک شسته میشه از بین میره ولی فردا دوباره اون قسمت سفید رنگه.چیکار باید بکنم واسه همیشه ازبین بره راه درمانش چیه؟؟؟
- بارداری
سلام. 39سال دارم آیا اگه ازمایشم خوب باشه خطرناک نیست برای خودم نمیدونم قندبره بالا وچیزهای دیگه


