Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- cell free DNA
سلام وقتتون بخیر میخواستم بپرسم این آزمایش cell free DNA رو حتما باید دکتر بنویسه یاآزاد هم میتونیم انجام بدیم؟؟؟ اگه خودمون درخواست کنیم دکتر مینویسه برامون؟هفته چندم بارداری میشه انجام داد وجنسبت جنین رو تا چند درصد درست میگه؟ ممنون میشم جواب بدید
- لکه بینی حین مصرف سیپروترون کامپاند
سلام خسته نباشید،من قرص سیپروترون کامپاند به علت هورمون مردانه مصرف میکنم و الان در حین مصرف لکه بینی دیدم علت چیست؟قطع کنم قرص یا ادامه بدم؟میشه لطفا راهنمایی کنید
- دفع مدفوع
سلام.15ساله هستم.مدتی است که درمحل دفع مدفوع(شکاف بین باسن ها )خون خارج می شود.ومعمولا وقتی دراز می کشم این اتفاق می افتد.می خواستم بدانم علت چیست؟
- it
Itرویت شد در سونوگرافی ntوnt2/5 است
- کیست ۷۱ میلی
من کیست اکوفری ۷۱ میلی دارم ..و خیلی هم درد دارم در سمت راستم هست ..یا نیاز ب جراحی دارم؟واسه بارداری مشکل داره؟
- شکم
سلام . چند وقته پایین دنده ام سمت چپ ضربه زده میشه شبیه تکان خوردن بچه حالت نشسته بیشتر میشه و تپش قلب میگیرم و استرس زیادی بهم وارد میشه نگرانم لطفا راهنمایی م کنید . شکمم بعد از زایمان دچار دیاستاز شدم و بیوفیدبک هم انجام دادم ممنونم
- عقب افتادن پریودی در دوران آبله مرغان
سلام خسته نباشید ببخشید من پریودیم عقب افتاده و امروز متوجه شدم آبله مرغان گرفتم میخواستم ببینم آیا عقب افتادن پریودیم ربطی ب آبله مرغانم داره؟؟
- بقایا
سلام وقت بخیر خسته نباشید. ممکنه یعد از هیستروسکوپی بقایا ،بازهم بقایا بمونه داخل رحم؟
- زگیل تناسلی
سلام خانم دکتر عزیزمن حدودا6ماهه درگیر هستم بدنم سوزش خارش دارد وچندبارهم دکتر زنان رفتم گفتن چیزی نیست ولی بیرون واژنم انگار شبیه جوش هستش رشد میکنه شستوشومیدم بااب گرم میشورم کم میشه ولی از بین نمیره همینجوری هست وسوزش خارش دارم در روز خیلی میشه راهنماییم کنید؟
- واکسن hpv
ایا میتوان این واکسن را در زمان قاعدگی زد یا باید صبر کنیم بعداز دروران قاعدگی تزریق شود
- it
با عرض سلام خدمت خانوم دکتر مهربون در سونو گرافی غربالگری اول در سن ۱۲+۱،ضخامت nt ۲/۳ و it دیده شده اما حرفی از nb آورده نشده. it چیه؟
- آبسه بارتولن
وقتتون بخير؛ خواهش ميكنم بهم پاسخ بدين... من ديروز از شدت بسيار زياد درد آبسه بارتولن به بيمارستان مادران مراجعه كردم و به صورت اورژانسي تحت بيهوشي عمومي آبسه تخليه و با تامپون پر شد كه بعد از سه ساعت تامپون توسط پرستار خارج شد و آزيترومايسين و ناپروكسن تجويز شد، امروز ديدم زخمم كه حدود يك سانت ميباشد بسته شده و با فشار دستِ من كمي عفونت خارج شد... روزي سه بار در آب گرم مينشينم... خيلي نگرانم كه دكتر از كاتتر استفاده نكرده... آيا احتمالِ عودِ اين كيست هست؟ من مجرد هستم و بهداشتم رو هم رعايت ميكنم ولي اين ماه به علت يه شرايطي اين اتفاق افتاد... خواهش ميكنم بهم بگين من از دكترم بايد بخوام كاتتر بذاره يا امكان عفوني شدنش كَمه؟ احساس ميكنم دكتر كم كاري كردم... خواهش ميكنم راهنمائيم كنيد
- ضخامت زیاد اندومتر و وجود مایع اکولوسنت در کاویته رحم
من زن یائسه ۶۷ ساله.ضخامت اندومتر ۶ میلی متر.مختصری مایع اکولوسنت به حجم یک ونیم cc در کاویته رحم دیده شد .این مایع چیست وارتباطی به سرطان اندومتر دارد.درضمن خونریزی ندارم واز پماد واژینال استروژن استفاده کرده ام.
- مشکل هایپرپلازی
آیا با داشتن هایپرپلازی میتوان آی وی اف انجام داد؟
- بکارت
سلام ممکنه با وارد کردن کمتر از یک بند انگشت ب واژن پرده اسیب ببینه؟بعد دختر زیر ۱۸سال میتونه بره مطب دکتر برای معاینه بکارت؟
- سلام من پریود نشدم به پزشک مراجعه کردم دهروز روزی دوتا قرص پرژسترون به مت دادولی پریود نشدم نمیخوام باردارشم چون قرص لیتیوم مصرف میکنم چیکار کنم بنظرتون
- *********
سلام خانم دکتر علت درد زیر شکم و سوزش در حین رابطه چی هست
- سلام ایا قرص ژینوفیلوس برای درمان سوزش وخارش قسمت بیرونی واژن مناسبه؟
- باز شدن بخیه سزارین بعد یکماه
بخیه سزارینم بعد یکماه اندازه عدس باز شده
- بارداری
سلام ببخشید من ۲۲هفته باردارم رفتم سونو اندازه جمجمه بچه دو لیمو سفالی بنظرتون مشکلی که نیست


