Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لابیاپلاستی
سلام . ببخشید من لابیاهام بزرگن از گوشت کناره ها زده بیرون . میخاسم بدونم وقتی ادم متاهل شد شوهر آدم خوشش نمیاد ؟
- رحم
من دختر مجردم که گاهی یه چیزای سفید رنگ داخل شلوارم میبینم
- بیماری زنان
باسلام وخسته نباشید خدمت شما دکتر عزیز من از روز ۸ پاکی دچار لکه بینی شدم وبه دکتر مراجعه کردم وایشون قرص مدروکسی پروژسترون ۵ شبی ۲عدد تا ۱۰شب برام تجویز کردن ولی من بااستفاده از قرص لکه بینی که برطرف نشد بعد از استفاده ۱۲ عدد قرص امروز خونریزیم زیاد شد ومثل پریودی از نوار استفاده میکنم میخواستم لطف کنید راهنمایی کنید آیا باید به خوردن الباقی قرص ادامه بدم یاخوردن قرص رو قطع کنم ؟ضمنا من ۴۲ سالم هست.
- تود
سلام بنده خانمم ناراحتی سینه داشتند گفتند سرطانه بد خیم است بعد از عمل وشیمی درمانی دکترش فرمودند داخل شکم یک توده بزرگ به اندازه ۲۴ سانتی متر باید عمل شود لطفا بفرماییند این توده بر اثر چیست که ایجاد شد از زحمات شما سپاسگزارم
- سونوگرافی رحم و تخمدان
یک ریم secretionبین دولایه اندوسرویکال مشهود است یعنی چی
- ضایعه اکوژن
سلامـ۵۰ساله هستم ۴زایمان طبیعی داشتم الان مدت ۲ماهه لک بینی دارم گاهی زیادوگاهی کم چندروزهم پاک هستم سونوگرافی کردم تصویرضایعه ی اکوژن به ابعاد41در13 mm دارای پدیکل عروقی چسبیده بهچجدارقدامی اندومتر مطرح کننده ی polyp .درتخمدان راست تصویرضایعه ی کیستیک باجدارنازک ونمای ساده solidبه ابعاد30در18 درتخمدان چپ تصویرفولیکولهایی به اقطار8-2 مشاهده شده پزشکم گفته بایدکورتاژکنم نظرشماچیه
- خونریزی ناحیه کلیتوریس
سلام خانم دکتر من پریود شدم اما همزمان که از واژنم خونریزی دارم از ناحیه کلیتوریس هم خونریزی دارم علتش چیه
- ادم سلولی
من ششم اردیبهشت سزارین شدم. محل زخم و بخیه م مشکلی نداره. ولی یک سانتیمتر بالاتر از محل جراحیم ورم کرده و حدود ۷میلیمتر تورم کردن و سلولهای دور بر جراحیم ورم کردن و انگار پر از آبن و انگار تاول زدن. چکار کنم خانم دکتر ؟
- معنی ریم نازک در بین دو لایه آندومتر چیست
سلام لطفا معنی ریم نازک مایع در بین دو لایه آندومتر در سونوگرافی رحم برام توضیح بدم و بفرمایین راه حل چیه با توجه به اینکه 2 ماه پریود نشدم بقیه سونو رحم و ضمایم طبیعی هست مرسی
- ضایعه solid
من در سونو ضایعه solid درپستان چپ هیپواکو با حدود مشخص وابعاد ۲۰در۱۰میلی وفاقدکلسیفاکسیون آیا خطرناکه وبدخیمه؟
- تفسیر پاتولوژی پولیپ
میخواستم یه عکس از پاتولوژی مادرم بفرستم تا بررسی کنید و نظرتون بگید خیلی عجله دارم و استرس وحشتناک
- دردمقعدی
سلام دقیقا این دوماهه همراه با پریودی درد مقعدی دارم ک ب کمر هم میزنه چیکارکنم غیر قابل تحمله برام
- توده کلیتوریس
سلام من ابتدای کلیتوریس زیرپوست یک برامدگی به اندازه عدس یا کوچکترمثل توده حس میکنم ک وقتی بهش دست میزنم کمی درد داره دلیل این برامدگی چیه؟قبلا نبود و ازبیرون دیده نمیشه فقط وقتی دست میزنم حسش میکنم
- هایپرپلازی یا پولیپ
سلام برای خانم یائسه در سونوگرافی واژینال تشخیص هایپرلازی فوکال یا پولیپ دادن به علت ضخامت آندونتر روش درمان چیست و از کجا باید مطمئن شد هایپرپلازی اس یا پولیپ ؟ طول ضخامت 12 در 3 است
- محل قرای گیری پرده بکارت
سلام وقتتون بخیر، پرده بکارت دقیقا کجاست عذرخواهی میکنم وقتی لابیا کوچک رو باز میکنی همون سوراخه اوله یا پشت اون سوراخ قرار داره ممنون میشم جواب بدید
- توی سونوگرافی م اینو نوشته:
در قسمت قدامی سگمان تحتانی رحم (محل اسکار سزارین) ناحیه اکوفری به ابعاد ۲در ۶ میلیمتر مشاهده میشود. (ایسموسل)
- کورتاژ
سلام خانم دکتر شما در بیمارستان فامیلی عمل کورتاژ انجام میدین؟
- هماتوم بعد از سزارین
۱۶روز سزارین کردم سنو دادم گفت هماتوم دارم ایا هماتوم خطرناکه
- کیست اکوفری
سلام خسته نباشید مادرم فشار خون و قند خون و چربی بالا دارند ۴۴ ساله و خیلی از عمل میترسند کیست اکوفری ۱۱۵*۸۲ فاقد سپتا جداری در ادنکس راست با اثر فشاری بر فوندوس رحم مشاهده شده براشون نیاز به عمل هست ؟
- کیست اکوفری
با سلام کیست ۳۰ میلی متر در تخمدان چپ دارم آیا خطرناک؟


