Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص وروژست و لکه بینی که دارم ۲۰روز
سلاممن دوماه قرص ورژوست مصرف میکنم به مدت ۲۰روز است که خونریزی دارم دلیلش میشه بگیید چی هست
- خونریزی بر اثر ضربه به کمر
دیروز از چهار پایه افتادم کمر ضربه شدید دید بعدش بااینکه دور بود پاک شده بودم الان خون ریزی دارم و کمر درد زیاد برای قطع خونریزی باید چه دارویی بخورم
- راجب رابطه مقعدی
سلام .من راجب رابطه مقعدی سوال داشتم ک آیا این رابطه ضرر داره؟؟هر چند وقت یکبار میشه این رابطرو داشت؟
- بارداری
سلام خانم دکتر خوب هستینمن دو قلو باردارم هفته ۱۶ ولی شکممو نگاه میکنم یک طرفش یکم بیشتر بلندشده حس میکنم تقارن نداره شکمم تو سونو گرافی هفته ۱۳ وزن جنین کاملا ولی یکسان بود چیزه مهمی هست؟
- سوال
ایا خوردن اسپیرونولاکتون با انتی بیوتیک تداخل دارد و باعث بالارفتن پتاسیم خون و مرگ میشود؟ سوال دیگه ای که دارم، ایا اسپیرونولاکتون روی قلب و مغز و کلیه تاثیر میزاره؟
- سلام رحم بزرگترازنرمالمیومتریال هتروژن درابعاد۹میلیمترفولبکول فیزیولوژیک ابعاد۱۸درتخمدان راست ۴۲ ساله هستم رفتم تست پاپسمیربدم ازدردشدیدسونوگرفتن ومتوجه ی ایناشدندوالانم خیلی نگرانم هر۲۱ ردزپریودمیشم ولکه بینی بین پریودیام دارم ایاکارم به عمل میکشه سه تازایمانم داشتم
- مصرف انتی بیتویک قبل انتقال جنین
من دو روز پیش دندون کشیدم و دندونم آبسه کرده دکتر برام انتی بیوتیک نوشته ولی چون تو سیکل آی وی افم و چهار روز دیگه انتقال جنین دارم مصرف نکردم از طرفی درد دندون دارم چیکار کنم؟
- سلام پریودم با ده روز تاخیر شروع شده و حالا تموم نمیشه قهوه ای رنگه و اصلا شدی نیس
- پریودنشدن بعداززایمان
سلام من الان ۸ماهه پروییدنشدم بچم ۸ماهشه قرصم نمیخورم چون طبیعی جلوگیری میکنم رفتم دکتر۲تاآمپول پرژسترون برام زدالان یه هفته ست خبری نیست تستم زدم منفی بود
- آزمایش b-hcg
با سلام و وقت بخیر. بعد از جراحی لاپاراسکوپی در مورد بارداری خارج، آزمایش b-hcg انجام دادم. مقدار آن 285 شده. ميخواستم نظر شما رو در مورد جواب بدونم، خیلی ممنون
- اقدام برای بارداری
سلامخانوم دکتر وقتتون بخیر من تنبلی تخمدان وکیست درتخمدانم دارم 34سالمه رفتم دکترداخلی بهم گفت تیروئید کم کارهم دارم ازمایش وسی تی اسکن نوشت دیدم دارم الان 3روز قرص تیروئید لووسین میخورم ویتامین eهم نوشته،،،دکترزنان رفتم قرص لتروزول لتراکس هم برام نوشت گفتش باید مدروکسی پروژسترون هم بخوری که اونم میخورم حالا اقدام به بارداری کردم مشکلی نداره؟؟؟قرص تیروئید هم میخورم میخوام باردار بشم 14فروردین پریدشدم بعدازپریدی اقدام کردم تاببینم باردارمیشم
- سرکلاژ
سلام خانم دکترمن هرچقدربه مطب زنگ میزنم جواب نمیدن،ساعت چندزنگ بزنم ،من میخوام حضوری بیام اونجا؟
- امکان بارداری
اگر با همسر خود رابطه داشته باشی و منی رو از روی لباس زیر روی واژن همسر خود بریزی ایا امکان حامله شدن وجود دارد
- خیلی مهم*
سلام من یک مدت طولانی درگیر زگیل تناسلی هستم و با همسرمم رابطه داشتم و من الان شروع به درمان کردم ولی خب همسرم هیچ علائمی نداره الان همسرم باید چه کاری انجام بده تا هم خودش مطمئن بشه و هم بعد درمان خدایی نکرده مجدد من درگیر نشم
- ivf
سلام روز هفتم انتقال جنین بلاست هستم و هیچ علامتی جز درد های کرامپی ناحیه هیدوگاستر و دردناک شدن سینه ها ندارم که اونم شاید به خاطر آمپول و شیاف پروژسترون باشه و حتی pms هم ممکن باشه چون دقیقا روز ۲۷ سیکل هم هستم خیلی نگرانم
- بارداری
سلام خانم دكتر عزيز من مريض شمام و ١٠هفته باردارم اين هفته هم بايد بيام پيشتون ولي امروز آزمايش دادم بعد گفتن تو ادرار سلول خون هست در صورتي كه اصلا لكه بيني اينا ندارم استرس گرفتم تا بيام پيشتون اين هفته بپرسم گفتم اينجا بپرسم
- آمپول بتامتازون
آیا آمپول بتامتازون در بارداری حرکات جنین را کم میکنه ؟
- سؤال
ســلام اوقات خوش آیااسترس به تنهایی باعث تنبلی تخمدان می شودیاعوامل دیگرنیزتاثیرگذاراست ممنون ازپاسخگویی شما🌷
- تعیین اولین روز پریود
سلام من قصد بارداری دارم امروز ساعت هفت شب سه شنبه پریود شدم میخواستم بدونم اولین روز پریودم کی محاسبه میشود چون دکترم گفته سومین روز برم پیشش ممنونم اگه جواب بدین
- خوردن قرص ال دی بعد فردای سقط
سلام من یکشنبه رابطع داشتم و دوشنبع سقط بچم رو انجام دادم ۶هفتع و ۴ روزش بود امروز از ترس اینکه مبادا بخاطر وارد شدن مایع ب بدنم باز باردار شم ۴تاقرص ال دی خوردم الان خونریزی بعد سقطم قطع شده خطرناکه واسم ؟؟؟


