Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پاپ اسمیر
سلام خانم دکتر. ببخشید یه سوال داشتم. تست پاپ اسمیر دادم دکتر گفت سالمی. خواستم بدونم که آیا با تست پاپ اسمیر عفونت واژن رو هم نشون میده، یا برای عفونت باید دکتر برم؟
- اقدام ب بارداری
سلام خسته نباشید اقدام ب بارداری داشتم الان یک هفته مانده ب پریودیم اما زیر دلم خیلی درد میکنه موقع نزدیکی انگار زیر دلم یه چیز سنگین هست اذیتم میکنه بعدش هم بیحالی میشم و دلدرد میگیرم میخواستم ببینم الان تست خون بدم معلوم میکنه یا برم پیش دکتر چون باشگاه میرم جنبوجوشم زیاد میگم حامله نباشم مشگلی ایجاد بشه ممنون از پاسختون
- بارداری و زنان
سلام عزیزم وقت بخیر
من ۲۶سالمه ۲ساله که نامزد کردم و با الان با نظر پزشک یکماهه قرص تروسبلا برای جلوگیری مصرف میکنم تو این مدت برای اینکه قرص کاملا تاثیر بذاره از کاندوم برای پیشگیری استفاده کردیم
الان سه روز مونده به پریودیم و رابطه بدون کاندوم داشتیم و یکمقدار وارد بدنم شد
خیلی استرس دارم میخوام بدونم نیازه که قرص اورژانسی مصرف کنم؟چون بشدت هم درد لگن و کمر دارم یجورایی علائم پریودی دارم - لکه بینی دوران یاعسگی
یک ناحیه اکونیوز well defined مطرح کننده پولیپ به ابعاد14mmx28 در آندومتر ناجپحیه فونداسیون دیده شد ویک پولیپ mm9x5 دراندوسریکس دیده شد ضخامت آندومتر با توجه به پولیپ موجود18mm است تخمدان ها سالم میباشد
- امپول
سلام مصرف همزمان قرص آسپرین ۸۰ با امپول آندوکسپارین ۴۰۰۰ روزی یک عدد با مصرف شیاف فرتیژست ۴۰۰ تداخل دارویی دارد؟
- بچه ی سوم
سلام خانم دکتر. خوب هستید؟
من بچه سوم باردار هستم و میخوام سقط کنم باید چیکار کنم - قرص شیردهی
سلام وقت بخیر من قرص شیردهی استفاده میکنم الان میخوام اونو قطع کنم قرص ال دی استفاده کنم لطف کنین بگین چطوری ال دی رو شروع کنم؟
- پریودهای شدید بعد از قطع قرص ال دی
سلام بعد از بارداری دوم دچار پریودهای نامنظم شدم با خونریزی های شدید و لخته های بزرگ با مراجعه به پزشک و انجام سونوگرافی هیچ مشکلی مشاهده نشد قرص ال دی تجویز شد تا زمانی که قرص ال دی مصرف میکنم پریودهای منظم و به موقع و نرمال دارم ولی چند بار سعی کردم قرص ال دی مصرف نکنم و بصورت عادی پریود بشم تا سه ماه پیریود نمیشم فقط لک های تیره و بعد از سه ما خونریزی های شدید و لخته های زیاد و ادامه دار تا زمانیکن دوباره قرص ال دی مصرف بشه تا کامل قطع بشه..میخواستم راهنمایی بفرمایید چکار باید بکنم
- قرص استرادیول والرات برای قطع خونربری
قرص استراادیولوالرات برتی قطع خونریزی بهم داده زخامت رحم داشتم درد لگن شکم دارم
- سلام میشه جواب این آزمایش بدین مشکلش چیه؟ volume 2.9 ml Count: milky opalescent Liquitaction 30 min Up To 35 min Viscosity Normally Normal 0 .100 phone Alk 7.2 .8 .0 eNcourage 10.12 occasional Sperm count *2 mill/ ml Good:60 Average: 20 .60 poor: 0 .poor: 0 20 Normal morphology 50 % Good: 50 Average: 30 .50 poor: 0 .30 Abnormal Forms 50 % Epithlial 0 .1 RBc 1.2 occasional Active 40 32% sluggish 12 40% Non mobile 48 20%
- خونریزی
سلام ۱۲روز است ک خونریزی دارم البته ۴روز اول لکه بود از اون ب بعد وقتی رو سنگ میشینم خونریزی دارم حالت ادرار ریختن ۴ ماه هست آمپول جلوگیری از بارداری میزنم ک اینجوری شدم چکار کنم از این وضع خسته شدم لطفا جواب بدید با تشکر رفیعی
- سوال در رابطه با بکارت
سلام من بار اول در نزدیکی دخول نصفه داشتم یعنی دخول کامل نبود اون لحظه خونی نیومد و بعد دخول من رفتم پیاده روی که شکم درد داشتم و خون قهوه ای ازم میومد و با ترشح کم کم پاک شد و بار دوم در رابطه کامل دیگه هیچ درد و خونریزی نداشتم یعنی اون خون بخاطر پرده بوده؟ خانوم دکتر اون لحظه که خون قهوه ای اومد حس کردم یه چیزی از اون قسمت واژن کنده شد و شکم درد هم گرفتم و بعد خون قهوه ای اومد
- درد زیر دل
سلام وقت بخیر،من حدود 5ماه پیش برای انحام وچکاب ازمایشات قبل از بارداری پیش دکتر متخصص زنان مراجعه کردم،بعد از انجام ازمایش خون و سونو داخلی و معاینه گفتن مشکلی ندارم فقط بخاطر ازمایش تخمک گفتن قرص دوفاستون باید استفاده کنم که در همین حین مصرف باردار میشم،قبل از استفاده از این قرص هم پریودی منظمی داشتم،اما بعد از تموم شدن قرص الان سه دوره از پریودیام 20روز بعد از تاریخ پریودی زیر دلم به شدت دچار درد میشه درد میکشه توی پام و این درد باعث میشه شب از خواب بیدار بشم این درد ادامه داره حدود 10روز 15 روز تا من بلاخره پریود بشم ،پریود هم که میشم همراه با درد بسیار بسیار شدیدی هست که باید کلی مسکن مصرف کنم، در صورتی که قبلا اصلا مشکل اینچنینی نداشتم و پریودیم به شدت ریخته بهم میشه راهنماییم کنید خیلی اذیت میشم
- سونو سینه
با سلام درصد خطای سونو سینه چقدر ؟ من ۳۱ سالمه سونو سینه دادم کیست داشتممیخوام بدونم احتمال داره سونو اشتباه باشه جیز دیگه ای باشه یا سونو کیست و از توده تشخیص میده
- عوارض کم شدن اب آمونیوتیک
سلام، لطفا عوارض کم شدن اب آمونیوتیک رو میفرمایید؟
- نازایی
سلام خانم دکتر من تنبلی تخمدان دارم ،دوره هام ۳۰ روزه است،این دوره لتروزول مصرف کردم،روز ۱۲ سیکل یه فولیکول ۲۰ داشتم ودوتاhcg زدم،علایم خاصی ندارم فقط بعضی وقتا کمرم درد میکنه،چن روز بعدتزریق hcg تست بارداری بدم درسته، یا اگه باردار نباشم کی پریود میشم؟؟
- بارداری
با عرض سلام دکتر گرامی من نهال هستم و ۴۸ سالمه و با مصرف قرص کلومیف به علت نداشتن تخمک شروع کردم و الان چهار روز هست که پریود نشدم و گرفتگی رحم و سفت شدن شکم و تیر کشیدن واژن و حالت تهوع و کمر درد دارم خواهشمن است من را راهنمایی کنید البته تست بی بی چک گذاشتم و منفی بود و چهار روز پیش سونوگرافی واژینال دادم و گفتند رحم سالمه فقط یک خون در رحم من دیدند و گفتند یا پریوده یا جنین هست
- کیست دارای سپتوم
سلام خیلی لطف میکنین اگ جواب بدین من بیست و شش روز ک پریود نشدم جواب ازمایش خونم منفی شد رفتم سنو گرافی نوشته یک کیست به ابعاد 45×31×17 و به حجم ۱۳_۱۴ در تخمدان راست رویت شد که دارای ۲ سپتوم نازک نیز میباشد میشه راهنماییم کنین??خیلی میترسم ک کارم ب عمل بکشه
- مصرف قرص کلومیفین در ماه سوم
من ۴۱ سالم دوماه کلومیفبن شب پنجم خوردم البته بگم حجم خونریزی پریودم امسال خیلی کم شده ،، ماه سوم مصرف کلومیفین …. اول و انتهای هفت روز پریودم لکه بینی فقط دو یا سه روز خونریزی دارم شب پنجم نمیرسه خونریزی به انتهای لکه بینی خیلی کم و کلا قطع میشه مصرف کلومیفین در چنین شرایطی تاثیر داره یا خیر؟
- قطع ترشح
سلام مدتی است ترشحاتم قطع شده. ترشح نمیاد. قبل از این هرروز ترشحات داشتم و کاملا طبیعی بود اما حال دیگه ندارم. شاید نزدیک چند هفته میشه 20ساله و متاهل هستم. علت چیست؟


