Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام وقت بخیر من به پزشک مراجعه کردم و متوجه شدم که تنبلی تخمدان دارم برام قرص سیپروترون کامپاند (سیبل) تجویز کردن گفتم باعث چاقی میشه گفتن نه ولی من نگران هستم خواستم بببنم عوارض چاقی داره؟و اینکه طول درمان تنبلی تخمدان تا چه مدت هست تا اخر عمرم باید قرص بخورم؟
قرص سیبل مصرف میکردم ۲ تا باقی مونده از قرص های سفید پریود شدم دکترم گفته بود ی هفته صب کن بعد اون یکی بسترو مصرف کن گف اگ بعد ی هفته پریود نشدی اون یکی شروع کن مصرف بکن الان موند شما اینجا گفتین ب محض اینک پریود شدین اون یکی قرص مصرف کنین
- دردپریودی
سلام خسته نباشین خانم دکتر من الان نزدیک به ۳۵روزه که خوریزی شدید دارم دکتر هم رفتم ولی شدید ترشده به نطرتون چیکار کنم خونریزیم قطع بشه
- بارداری
سلام خسته نباشید من سه قلو باردار هستم میخوام سه تا رو نگه دارم دکتر رفتم گفته یکی رو با عمل کرتاژ بردارم میخوام ببینم اگه سه تا رو نگه دارم مشکل پیش میاد
- کیست اکولوسنت ۲۹ میلیمتر تخمدان چپ در حین یائسگی خطر ناکه؟
- مصرف قرص فلوکونازول
سلام وقت بخیر بنده به مدت یک هفته سوزن و خارش شدید واژن داشتم که از قرص فلوکونازول استفاده کردم یک کپسول و سه روز بعد یک کپسول دیگر و هر ۱۲ ساعت یک عدد مترانیدازول ۵۰۰ و پماد کلوتریمازول یک درصد و بعد از چهار روز پریود شدم یا لکه بینی بهتره بگم.دلیل رو میخواستم بدونم برای چی هست .سپاس
- بارداری درتیرماه
سلام درتیرماه اقدام به بارداری داشتم آیا اشتباهه یانه چون درگوگل که زدم نوشته درماه تیربرای بارداری خوب نیس دلهره ترس دارم لطفاکمکم کنید
- عفونت
سلام وقت بخير رفتم دكتر معاينه شدم گف ك بايد پماد واژينال استفاده كني، ولي همچنان ترشح سبز داشتم الانم ك چن روز ترشحم خيلي روان و شديد رنگش شيري رنگ و خيلي خيلي رفيق يعني بايد برم دكتر و معاينه بشم؟يا ميتونم قرص استفاده كنم و خوب بشه
- گرگرفتگی
سلام هفته ۲۵ بارداری هستم سرکلاژ شدم روزی دوتا شیاف و هفتگی یه امپول پرولوتون تزریق میکنم گاهی اوقات تمام تنم گر میگیرد واحساس گرمای شدیدی میکنم دلیلش چیست و چاره چیست؟
- امپول ضد بارداری
ایاامپولیکماههمیتواندباعثایجادکانوناکوژن شود
- چاقی
سلام خانوم دکتر وقت بخیر من هرچی دارو های ایرانی و خارجی برای چاقی استفاده میکنم جواب نمیده میخواستم ببینم آمپولی هست برا چاقی که صدرصد تضمینی باشه براجاقی
- اسپرم
ایا شیاف فیتوواژکس بر روی اسپرم تاثیر دارد
- زایمان زودرس
- پریود
با سلام.من ماه قبلی قرص چاقی گین اپ خوردم و برای اولین بار پریودم ۱۷ روز عقب افتاده .تست خونگی زدم منفی بوده. رابطمون هم کاملا محافظت شده هست همیشه . ممکنه باردار باشم یا بخاطر قرصی ک مصرف میکنم اینجوری شدم؟ لطفا جواب بدین .مردم از استرس
- مصرف ال دی
باسلام من به مدت یک سال هست که قرص ال دی یرای پیشگیری استفاده میکنم.میخواستم بدونم ایا مصرف بلندمدت این دارو عوارضی برای بارداری در آینده داره یا نه؟ میزان برگشت پذیریش چطور هستش ؟بهتره همین روشو ادامه بدم یا شما روش دیگه ای رو بهتر میدونین؟ممنون
- واکسن سرخچه
با سلام و وقت بخیر خانم دکتر یک سوال خدمتتون داشتم. من آزمایش قبل از بارداری دادم و نتیجه anti-rubella 10 بود. و شما گفتین سرخچه ام مشکوک میزند و باید واکسن سرخچه بزنم. شبکه بهداشت شهرمون واکسن MMR را پیشنهاد دادن. میتونم این واکسن رو بزنم یا حتما باید واکسن سرخچه باشد؟ خیلی ممنون
- دارو
سلام خانم دكتر عزيز من دچار رفلكس معده شدم كه خيلي اذيتم ميكنه دكتر متخصص به من داروي domperidone10 داده كه بايد قبل از هر وعده غذايي بخورم در ضمن ٦ ماه باردارم آيا مصرف اين دارو از نظر شما ايرادي نداره؟ با تشكر
- بارداری بعد از کورتاٰز
با سلام و خسته نباشید دربارداری اول حدود هشت هفتگی ساک حاملگی فاقد emberyo بود جنینوقلبش دیده نشد و پزشک اقدام به کورتاز کرد وتا۶ماه بارداری رو منع کردن حدود سه ماه و نیم گذشته.این ماه چه موقع برای معاینه بهتر برای مراقبت پیش از بارداری مجدد وقت قبلی بگیرم قبل پریودیم یا بعد پریودی?
- بقایای سقط جنین
سلام وقتتون بخیر من یک ۳۷ روز پیش با قرص سایتوتک(دوتا واژینال و باقی زیر زبانی)سقط داشتم از اون مدته تا الان پریودم و دوهفته پیش قرص متروژن مصرف کردم رفتم سونوگفتن بقایا دارم و احتمالا ساک حاملگی به اندازهmm 12×25 که دارای جریان خون اندکه پیش دکتر میرم یکی میگه برو تیتراژ بده یکی باز برام متروژن نوشت بنظرتون چه کنم
- ازمایشاپکا
سلاماگردرازمایشاپکاپایینباشهنشانهچیست؟یعنیزنمشکلخودایمنیدارهیازنومردخونهاشونبهمنمیخوره؟بنده۴تاسقطمکررزیردوماهگیداشتم ازمایشاپکادادمخیلیپایینبود
- سوزش واژن بعداز رابطه ودرد دهانه رحم بعداز زایمان
سلام خانم دکتر من بعداز زایمان اول بعداز رابطه جنسی درد دارم و سوزش دارم و الان که دوباره زایمان کردم از داخل دهانه رحم درد دارم سزارینیم میشه راهنمایی کنین ممنون؟


