Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سرکلاژ شکمی
سلام بنده قبل از بارداری سرکلاژ شکمی انجام دادم و در اقدام هستم بعضی از دکتر ها به خاطر احتمال عفونت پنهان به بیمارانی که مثل من زایمان زودرس داشتند قبل از بارداری انتی بیوتیک های مختلف میدهند به نظرتون نیاز هست بنده هم قبل از بارداری استفاده کنم و در کیفیت تخمک تاثیر بدی نمیذارد؟
- سزاریان
سلام من سال نود و هشت سزاریان کردم الان چند هفته هست جای بخیه هام درد میکنه مخصوصا وقت نشستن علتش چیه ؟؟؟و اینکه گاهی آروم هست گاهی درد دارم انگار زیر شکمم داره کش میاد
- واکسن کرونا
باسلام. من همسرم دوز اول واکسن سینوفارم رو زدن میخوام اقدام کنم برای بارداری میتونم اقدام کنم یا صبر کنم یک ماه از دوز دومواکسن بگذره؟
- نتیجه سونوگرافی
سلاموقت بخیر، من سه ماهه باردار هستم. واسه غربالگری رفتم سونوگرافی و اینا، جنین سالم و نرمال هست ولی یه کیست با ابعاد mm 66×131 فاقد سپتا و ندول مورال در آندکس راست و با گسترش به میدلاین مشاهده شده. گفتن سایز کیست بزرگه و حتمن باید دکتر زنان برم. من خیلی استرس گرفتم جای نگرانی هستش واقعن چیکار باید بکنم؟؟!! ممنون میشم راهنماییم کنید.
- عمر اسپرم چقدره
عمر اسپرم چقدره و عمر تخمک چقدره یعنی اگه کسی 18خرداد رابطه جنسی داشته باشد و دیگه نداشته باشه تا کی حدودا لقاح صورت می گیرد بیشترین میزان زمان که طول بکشه چندمه خرداد می باشد
- ضربه به تخمدان
سلام به تخمدان چپم ضربه وارد شده همون لحظه کمروپاهام دردگرفت تاحدود یه ساعت ادامه داشت واروم شد.الان حدود هشت ساعت گذشته اما هنوز همون قسمت درد داره والبته دستگاه ای یودی گذاشتم.آیا احتمال جابجایی ای یودی ویا مشکل رحمو تخمدان وجود داره؟
- درد شدید پریود
سلام دکتر وقت به خیر. ددر سوال قبلی عرض کردم که "28 ساله و مجردم، پریودهای منظم دارم (سیکل 30 روز) ولی با درد بسیار بسیار زیاد و همراه با نفخ شدید شکم در شب اول. دردم به اندازه ای شدید هست که به تهوع می افتم، حتما باید چندتا مسکن بخورم و از کیسه آب گرم استفاده کنم. آزمایش و سونوی روز 14 ام انجام دادم و مشکلی نداشتم." فرمودید "درصورتیکه آزمابش و سونوگرافی شما نرمال باشد،تحت درمان قرار گیربد."
قبلا سه ماه قرص ال دی استفاده کردم ولی تاثیری نداشت. ممنون می شم اگر نحوه درمان رو بفرمایید - مشکلات زنانه
سلام من ۳۳سالمه ۳تا فرزند دارم.کوچیکه یک سالشه...چندروزه زیردلم خیلی دردمیکنه ترشح زرد رنگ دارم..زمان نزدیکی هم درد دارم...لطفاا راهنماییم کنید
- نازایی
سلام ببخشید من سه هفته باردارم سوزش و خارش دارم اگر از پماد تریامسینولون ان ان استفاده کنم برای جنین مشکلی پیش نمیاد
- حاملگی
سلام خسته نباشید من تنبلی تخمدان دارم پیش دکتر زنان رفتم برای حامله شدنم قرص کلومفین و 2 تا امپول هاش ام جی و یک امپول هاش سی جی دادن استفاده کردم ولی بهد چند روز پریود شدم ....حالا باید چه کار کنم
- اقدام به بارداری
سلام آیا مصرف شیاف واژینال مترونیدازول ۵۰۰ در زمان قاعدگی منعی دارد یا خیر ؟ و اینکه چند روز بعد از اتمام این دارو میتوان اقدام به بارداری کرد؟
- پریود نامنظم
دختر ۱۴ سالشه الان یک ساله پریود میشه ده روز پریوده نما بار هم لکه بینی سلول ناسپاسی هرمون و کم خونی داده خودباوری همه خوب بوده حالا دکتر بهش روکین داده یا تداپروکس کاملا میخوام ببینم اینا رو استفاده. کنه عوارض نداره وقرص روکین رو چند بسته وچجورئ استفاد ه کنه ممنون میشم جواب بدید
- بارداری
سلام۰ببخشید من روز۸پریودی بایدسینال اف بزنم بعدچن روز نزدیکی داشته باشم برای تخلیه چون میخوام برا پسر اقدام کنیم روز۱۳پریودیم سونو باید انجام بدم بعد اون اقدام داشته باشم ممنون راهنماییم کنید
- دارو
سلام.برای درمان توده برست دکاپپتیل ولتروزول شروع شده.آیا مثل قبل پریود خواهم شد؟ وآیا مثل قبل تخمکگذاری خواهم داشت؟، (به خاطر پیشگیری از بارداری)ممنون.
- اکوژن در بطن چپ
سلام در سونو ۱۷ هفتگی نوشته در بطن چپ قلب جنین یک کانون اکوژن با دیامتر ۲.۲ میل وجود داشت بجز آن انومالی بارزی در جنین دیده نش
- پریود طولانی
سلام من نزدیک دوماهه پریود میشم و قطع نشده دوماهه مدام خونریزی دارم ۵ ماه پیش این گشکل رو داشتم یه ماه مریود بودم رفتم سونو و آزمایش به جز تنبای تخمدان جیزی نداشتم
- دیرشدن پریود.
نزدیکی داشتم امامایه مرد داخل نریخته ولی دراین بین دوبارطولانی مدت بیمار بودم .وتب ولرز وبدن درد داشتم والان یک ماه دارع تموم میشه وپریود نشدم .تست هم دادم منفی بود والان واقعا نمیدونم چیکارکنم .ایا برم امپول پرژسترون بزنم تا پریود بشم یا نه ؟؟ ممنون میشم کمکم کنید.
- نازایی
سلام خانم دکتر برای تنبلی تخمدان مصرف اووژن و گلوکوفاژ و لتروزول با هم تداخل و مشکلی ندارند؟؟؟
- قرص
سلام وقت بخیر من قرص فلوکونازول ۱۵۰ رو دو تا همزمان خوردم از اون مشکی سفیدها ایا مشکلی پیش میاد
- پوایپ رحم
باسلام ایا پولیپ رحم وتخمدان پلی کیستیک باقرص رفع شدنی نیست


