Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- من به قرص استرادیول والرات برایم عوارض ایجاد کرده بجایش چه قرصی میدهی
سلام من وقتی قرص استرادیول والرات بخورم رحمم سوزش التهاب پیدا میکند رفتم آزمایش خون ادرار دادم هیچ عفونتی ندارم نمیتونم مصرف کنم قرص استرادیول بجایش چی مینویسی برایم
- متخصص زنان وزایمان
سلام از روز دوم قاعدگی ۳ استرادیول ۱میلی استفاده کردم ولی دکتر توجه نکرده الان گفته یک قرص دومیلی که ۴عددبشه استفاده کن در صورتی که دکتر فکرکرده قبلا دو میلی استفاده کردم دوروزه انتقال دادم لطفا راهنمایی کنید
- آزمایش بتا
سلام من روز ۱۵انتقال ازمایشم ۲۱/۷۹بود امکانش هست بالا بره ؟این عدد مثبته یا منفی
- Ivf
سلام وقت بخیر من چندتا فیبروم داشتم که میخواستم برای بارداری اقدام کنم و معاینه شدم که گفتین که احتیاج به عمل نیست و مشکلی برای بارداری وجود نداره یه چند ماه اقدام کردم و چون همسرم اسپرمهای ضعیفی داشتن دکترشون گفتن که شما به طور طبیعی نمیتونید باردار بشید و باید Ivf کنید، خواستم بپرسم با وجود فیبروم میشه اینکارو کرد؟
- انتقال جنین
سلام ۳۵سن دارم ،یه دونه فرزند پسر دارم بعداز ده سال انتقال جنین دارم بارداری قبلی ام چقدر تاثیر مثبت داره برای مثبت شدن اقدام جدیدم مشکل از شوهرم بود عمل برگشت وازکتومی انجام داده ولی موفقیت آمیز نبود به همین خاطر Icsaکه تقریبا شبیه lvfانجام دادیم
- ناباروری
من یکسال در رویان تحت نظربودم،عمل تخمک کشی هم انجام شد ولی تخمک پوچ داشتم پرونده م مختوم شد،میتونم ازقرص اووابوست استفاده کنم ،۴۵ساله هستم
- ضخامت آندومتر
سلام وقت بخیر میخواستم که لطفا بفرمایید که ضخامت مناسب آندومتر برای انتقال جنین فریز شده چقدر باید باشه من یه دکتر بعد از چهار که برام انتقال جنین انجام داد و هر بار گفت که آندومتر 9 و خیلی عالی الان میگه که دلیل اینکه بارداری صورت نمیگیره به خاطر همین ضخامت آندومتر چه راه حل دیگه ای غیر از قرض استرادیول برای بالا بردن ضخامت آندومتر هست
- کپسول اووبوست
سلام من تخمک هام ضعیف و پوچ بود برا انتقال و دکتر پودر فرتولید روزانه یک ساشه برام تجویز کردن میتونم در کنارش روزی دوتا کپسول اووبوست بخورم
- کیست نابوتین
سلام ۴۷سال دارم و در سیکل آی وی اف قرار دادم،روز اول پریودی سونو دادم، کیست نابوتین دیده شده، باید دارو های استرادیول و انوکساپارین و آسپرین مصرف کنم، با وجود این نوع کیست داروها را شروع کنم؟
- ای وی اف
دوازده ابان دیفرلین زدم الان ۴ماهه باهیچی پریودنمیشم اگه پریودبشم میتونم انتقال بدم یا باید صبرکنم
- پرسش دارویی
سلام سه ماه پیش آی وی اف موفق دارم ، دکترم شهرستانه گفتند قرص استرادیول و آمپول پروژسترون را تا هفته 12 استفاده کنم و برای ادامه درمان پیش متخصص تو شهر خودمون برم دکتر شهرمون میگه تا هفته16ادامه بدم حالا موندم چکار کنم لطفا راهنماییم بفرمایید حالا تو هفته 15 هستم و دارو ها را مصرف میکنم ،قرص استرادیول میگن بر جنین خطرناکه
- بارداری در یا ئسگی شش ماه که پریود نشدن
در سن ۵۲ سالگی امکان ای وی اف با تخمک اهدایی چقدر ریسک داره همش میگن امکان کانسر برست ودیابت خیلی زیاد است
- سرماخوردگی زمان پانکچر
با سلام.فردا نوبت پانکچر دارم از دیروز حالت سرماخوردگی دارو البته فقط ابریزش بینی که نسبت به دیروز رو به بهبودیم . با وجود ابریزش و علایم سرماخوردگی پانکچر انجام میشه؟
- ای وی اف
سلام وقت بخیر تو تبریز دکتر ماهر و باتجربه برای ای وی اف تعیین جنسیت میشناسید معرفی کنید؟ خیلی ممنون
- ایا امکان رشد مجدد هس
سلام من ای وی اف کردم روز ۱۷ رفتم ازمایش شد ۵۰۰ دوروز بعد شد ۱۱۱۶بعد لکه بینی کردم رفتم سونو کفتن سالمه وساک تشکیل شده بعدخونریزی کردم وازمایش دادم بتا از ۱۱۱۶اومده بود به ۷۰۰ رفتم دکتر بدون سونو گف رشدش کم شده و مرده من قبل لکه بینی امپول انوکسان دادن وقتی اونو زدم خونریزی کردم گفتن قطع کن حالا شنبه میرم سونو میخوام بدونم امکان رشد مجدد هس ؟؟؟ میمونه ؟؟؟ تو رو خدا جواب بدین از دیروز روز وشب ندارم
- کم استفاده کردن از شیاف پروژسترون
من روز هفت انتقال جنین هستم تا سه روز بعد از انتقال روزی دوتا امپول پروژسترون میزدم و بعد از اون روزی یه دونه شیاف پروژسترون به جای هر هشت ساعت یک عدد استفاده کردم(دکتر هر هشت ساعت رو فراموش کرده بود بنویسه)الان چه کاری میتونم انجام بدم دکترم نیست و مرکز میگه اشکالی نداره مشکلی پیش نمیاد(من تعیین جنسیت انجام دادم)
- نازایی
سلام خانومدکترمن یکی از مریض های خودتون هستم.میخاستم بدونم شما بغیراز ivf آیا iuiهم انجاممیدید؟میشه بگیدهزینهiuiچقدرمیشه؟
- بستن بودن یکی از لوله ها
سلام لوله سمت چپ من گرفتگی داره و اکثر اوقات هم فقط طرف چپ، تخمک فعال داره. دکتر میگه که iui به دلیل اینکه نمیشه نمونه رو از یک لوله خاص(سمت چپ یا راست) به تخمک رسوند، شانس حداکثر 15 درصدی داره! ایشون میگن یا لاپاروسکوپی و یا ivf. به نظر شما کدوم بهتره؟ بعد از لاپاروسکوپی و باز شدن لوله ها، دوباره باید روش طبیعی انجام بشه ولی من دوست دارم زودتر باردار بشم. آیا انجام ivf، شانس بیشتری نسبت به لاپاروسکوپی نداره؟ گرفتگی لوله ها تاثیری تو انجام ivf داره و یا شانس بارداری رو کم میکنه یا نه؟ سن 27 سال تشکر که وقت گذاشتین
- تعیین جنسیت
من دوتا دختر دارم الان ده ساله که باردار نشدم جلوگیری هم نداشتم اصلا ولی باردار هم نشدم الان میخوام با ای وی آف صاحب پسر بشم میشه؟
- لکه بینی درای وی اف
سلام من ازروز ۱۰انتقال جنینم لکه بینی دارم امروزروز ۱۵انتقالمه ازمایشم دادم بتا۷۴۱بود


