Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ترشح
سلام خانم دکتر دختری مجردم و ۲۲سالمه من یه مدت بود واژنم بوی بد میداد ولی هیچ ترشحی نداشتم و یکمم لبهای داخلی واژنم از بیرون خارش خیلی کم داشت من چند روز پیش توی اب و نمک نشستم و ازاون روز علاوه بر بوی بد واژنم خیلی کمم ترشح بی رنگ دارم میشه راهنمایی کنین از چی باید استفاده کنم؟ ممنون
- دو فاستون
با عرض سلام . امکان بارداری در زمان مصرف دوفاستون وجود دارد ؟ با تشکر از پاسخ شما.
- سلام وخسته نباشید خدمت شما خانم دکتر من ۳ساله زایملن کردم الان چند روزه جای بخیه دردمیکنه علتش چیه
- دل دردهنگام پریودی
سلام خسته نباشید ببخشیدمن حدود۲۰روزقرق جستیران مصرف کردم بعداز۲۰روزنخوردم الان دوروزپریودشدم زیردلم دردشدیدداره صبح هم یک لخته مثل کیست ازم خارج شدحالاهم خیلی درددارم علتش چیه چکارکنم
- کیست تخمدان
باسلام من۳ماهه پریودنشدم سونوگرافی خونریزی کیست سمت چپ نشون دادوخیلی درددارم ولی گفتن بایدسریع قرص دزوسپتیومصرف کنم تا۱ماه چیکارکنم اول پریودشم یاالان استفاده کنم
- زنان و زایمان
با سلام و خسته نباشید ...در بیمارستان ولیعصر رشت زایمان سزارین انجام میدهید ؟؟؟
- مصرف آسپرین در بارداری
سلام وقت بخیر. ببخشید من هفته ی ۱۳ بارداری هستم و توی آزمایشم هموگلوبین خون ۱۴و نیم بود. برام روزی ۱ آسپرین 80 تجویز شده اما من میترسم مصرف کنم خواستم نظر شما رو بدونم ممنونم🙏
- بارداری
سلام خانم عزیز سنم ۱۹سال برای هماتوم که توسونو دیده شد پیام دادم هیچ بیماری ندارم داروی من عبارت اند از فولیک اسید شیاف پروژسترون شبی یکی و سوزن ۲۰تاشبی ۲تاببخشید من سابقه سه بارسقط ویه پسر۲ساله دارم والانم باردار۶هفته هستم طبغ سونو دیروز رقتم همه چی نرمال صداقلبشم شنیدم فقط گفت یه هماتوم پشت ساک به 13mm*9mmدیده شده یعنی چی چکارکنم کوچیکه یامتوسط بزرگه شیاف هرشب استفاده میکنم و سوزن شبی دوتا دیشب بهم داد ۲۰تا لطفا راهنمایی ام کنید ممنونم
- سلام من مجردم و در ناتیجم اکوفری کاویته اندومتریال دیده شده خطرناکه؟
- اسکویرت
سلام، میخواستم بدونم ، انزال همراه با جهش به اصطلاح اسکویرت آیا برای زن ضرر یا منفعتی داره؟ اگر انجام بشه خوبه؟
- قوس گردن
با سلام و احترام، من خانمی 36 ساله هستم، که در سن 27 سالگی بارداری داشتم، که متاسفانه به علت مشکل عدم رشد کافی جنین، در هفت و نیم ماهگی نوزادم به دنیا آمد، از دو سال بعد از بارداری دچار میگرن شدید شدم، حداقل هفته ای یکبار دچار درد میشوم، و الان یک سال است که دچار مشکل قوس گردن و انحراف خفیف ستون فقرات شدم، گردن دردهای بسیار شدید دارم و متخصص ستون فقرات یکی از مشکلات من رو طولاني بودن دوره شیردهی اعلام کرد، الان با تمام این مشکلات و البته افسردگی که بعد از زایمان تا چندین سال من رو درگیر کرد همسرم اصرار به فرزند دوم دارند، من واقعا از نظر جسمی به نظر خودم توان بارداری مجدد رو ندارم، خواستم مشاوره ای داشته باشم که آیا مشکلات ذکر شده با وجود بارداری تشدید میشوند یا خیر، صمنا دچار فقر آهن هم هستم، سپاسگزارم
- آیا ممکنه باردار باشم
سلام خانم دکتر من دو ماه اقدام کردم هر دوماه سر موعد پریود شدم ولی با مقدار کمتر وسه روز پاک میشم تکرر ادرار دارم گرسنه شدید وتعریق زیاد ودرد شکم ولی مداوم نیست این ماه دو روز بعد پاکی بی بی چک زدم منفی شد به نظر شما احتمال بارداری هست؟باید آزمایش خون بدم؟کی؟
- اقدام به بارداری
با سلام و عرض ادب خدمت خانم دکتر، در زمان اقدام به بارداری میتوان از پماد موضعی کلوبتازول استفاده کرد
- دردپا بعد پریود
باسلام وخسته نباشید دکتر جان یک مدتی هست که بعد پریود هر دو پام درد میکنه زانو وبالاتر از زانو، دلیلش چی میتونه باشه
- تاخیر پریود
من ۷ماه دستگاه ای یو دی دارم این ماه ۴روز پریودم عقب افتاده یک هفته ایی هست از قرص گین آپ استفاده میکنم عقب افتادن پریودم احتمال داره واس قرصی ک مصرف میکنم باشه؟
- باردارشدن
سلام وخسته نباشید دکتر بهم قرص لتروزل داد گفتن روز سوم پریودی بخورم وروز سوم خوردم ولی روز چهارم پریودم تموم شد حالا نمیدونم قرص ادامه بدم یا نه
- یائسگی
سلام خسته نباشید من 47 سالمه و به دلیل فیبرومهایی که دارم دوران قاعدگی دردناکی را پشت سر میذارم می خوام زودتر یائسه بشم دکترم گفته با یائسه شده فیبرومها هم کمتر میشه و گرنه قصد عمل کردن منو داشتن . میخوام دارویی تجویز بفرمایید که این اتفاق زودتر برام بیفته متشکرم
- آزمایش خون در بارداری
سلام هفته۲۴ بارداری هستم شما برام ازمایش خون یعنیcbcنوشتید و تحمل گلوکز . Wbc خونمو زیاد زده نگرانم😥 قندناشتام ۸۰ قند بعد گلوکز یساعته ۱۳۱ اینا چطوره؟
- استفاده ازداروی حساسیت دربارداری
سلام من حساسیت دارم حساسیتم عود کرده وسرفه میکنم استفاده از شربت حساسیت کتوتیفن برای جنین ضررداره یانه وسرفه هام برای بارداری ضررداره
- درد قبل از پریودی
سلام، من چند روز قبل از پریودی روی ران پای راستم درد میگیره و زیر شکمم سمت راست هم بعضی وقتا درد میگیره علت این درد روی ران پا ، و گاهی کامل ران پا چیست؟


