Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- یائسگی زودرس وناباروری
سلام خسته نباشید ،من تنبلی تخمدان شدید دارم پنج شش سال هست فقط با دارو پریود میشم ذخیره تخمدانم خیلی دکتر هم خیلی رفتممتاسفانه نتیجه نگرفتم ای یو ای هم یه مرحله انجام دادم نشده لطفا راهنماییم کنید ممنون
- پریودی
سلام خانم دکتر خسته نباشید من خواستم بدون خوردن چیز ترشیو لبنیات درزمان پریود باعث نازایی یا عفونت میشه
- توده تقریبا نرم و متحرک در سینه راست به طرف بیرون
با سلام به خانم دکتر عزیز امروز توده ای تقریبا نرم و متحرک را در سینه راست به سمت بیرون حس کردم. بعد از چند بار فشار دادن درد گرفت. احساس درد سینه قبل از پریود داشتم. انگار که قرار باشه جلو بیفته. چون اصلا عادت مشخصی ندارم و بیشتر اوقات زودتر پریود می شوم. 44 سال هم سن دارم. با کلی استرس. 20 سالگی کیست تخمدان هم داشتم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- سـوال
به پرشک عمومی مراجعه کردم برای شوزش ادرار و تکرر قرص فنازومکس تجویز کردن با توجه به اینکه بنده یائسه شدم مشکلی برام پیس نمیاد
- در مورد عمل میومکتومی
سلام خانم دکتر عزیز من دوازدهم اسفندعمل میومکتومی داشتم استروژن و پروژسترون بهم دادن ولی دوبار پریود شدم قرصها رو طبق دستور پزشکم خوردم ولی بازم پریود می شم خیلی نگرانم میشه راهنماییم کنید منون میشم
- توده سینه
سلام من یه توده هیپکواکو به ابعاد 19*5در سینه راست درساعت 4پستان و یک توده به ابعاد 30*15*27میلی متردر موقعیت ساعت 12بطرف ارئولارmid zonمشاهده شد.باید جراحی کنم؟
- سلام خدا قوت ۴۵ سالمه سونوگرافی واژینال دادم کیست سمت چپ حاوی کلسیفیه دارم
سلام خدا قوت سونوگرافی واژینال دادم کیست حاوی فوکوس کلسیفاسیون دارم میخواستم ببینم خطر داره
- خونریزی
سلام و روز ب خیر خانم دکتر من رفتم دکتر هم معاینه شدم هم سنو واژینال انجام دادم یک هفته بعد پریودم خون داشتم دکتر پماد دالاوگ برام نوشت الان بازم خون دارم ب نظرتون زخم دارم یا عفونت با پماد برطرف میشه ؟ممنون میشم راهنماییم کنید با سپاس🙏
- لیزر بیکینی
سلام.میخواستم لیزر بکینی انجام بدم برد از بین بردن موهای زاعد. خواستم بدونم کاری که لیزر مونالیزاتاچ انجام میده و گفتن که میشه باهاش واژن ولبه هارو سفید کرد، همون لیزر بکینی هست؟ یا این دوتا باهم فرق دارن؟
- خوردن دوز اشتباهی قرص استرادیول در دو روز
- درموردقرص استرادیول
سلام خسته نباشید،من5/10تخمک کشی داشتم،6/28سونودرآب،برای ماه بعدهم بهم قرص استرادیول دادن که ازروزاول عادت مصرف کنم متاسفانه فراموش کردم مصرف کنم الان چی میشه😭🤦♀️
- سقط
سلام من ده روز پیش سقط داشتم سه روز پیش رفتم سونو گف در کاویتینه اکوژن ده میلی لیتر دیده شده ایا عوارض خاصی داره
- سلام من کیست تخمدان ریز دارم وزود به زود پریود میشم برای بارداری دکتر قرص کلوفین داده ومدروکسی پروژسترون داده آیا این دارو ها درسته برای بارداری
- چرا بعضی مواقع هنگام استفاده از اپلیکاتور خونی میشود؟می شودد؟
من هشت ساله که رحمم را در آوردم و به خاطر خشکی واژن از کرم های مرطوب کننده واژینال استفاده می کنم گاهی اوقات که از اپلیکاتور استفاده می کنم گاهی خونی میشود علت ان چیست؟
- پرده بکارت
اگه با مسح کردن با دستمال محکم پاره نميشه پرده خون که از شما پرسیدم مگه خون که دیدم ماله چیه؟ممکن چی باشه
- سن جنین
سن جنین همیشه دو هفته کمتر از سنی هست که آنتی میگه مثلا سن لقاح مال چهار هفته پیشه سونو آنتی شش هفته پیش را نشون میده یا دوهفته پیش به طور کلی میشه گفت هر سنی که آنتی برای سن حاملگی مشخص میکنه بیشتر است از زمان لقاح یا نه
- متیل دوپا در باری
سلام خانم دکتر ۳۸ سال دارم .من الان ۱۵ هفته و ۳ روز هستم ، و ۱۰ سال پیش یه بار سقط با کورتاژ به خاطر تشکیل نشدن قلب جنین و یه بارداری قبلی ۹ سال پیش در ۳۲ هفته به بعد فشار خون ۱۴ داشتم پسر ۹ ساله دارم . الان از ۶ هفته هر بار مطب رفتم فشارم ۱۴ بود و در منزل ۱۲ تا ۱۲ و نیم ، به خاطر همین دکتر متیل دوپا. هر ۱۲ ساعت یک عدد و اسپرین ۸۰ از هفته ۶ تا ۱۳ شبی یه عدد و بعد از آن اسپرین ۱۰۰ مصرف میکنم . چون ۱۰۰ معده ام را اذیت کرد گفته اسپرین ۸۰ یکی و نصف . میخواستم نظر شمارو در مورد میزان اسپرین و متیل دوپا بدونم ، میترسم برای جنین ضرر داشته باشین اسپرین ؟
- عمومی
سلام خسته نباشید من ۱۸سالمع و برای اولین بار نزدیکی از دخول داشتم و یه ماهی هست پریود نشدم و فقط لکه بینی ۷روز داشتم و اینو هم بگم ک هیچ مایع منی داخل ریخته نشد علتش چی میتونه باشه؟
- جوش شیرین
سلام دربارداری براجلوگیری ازعفونت محلول جوش شیرین خودمون شیتشوبدیم +ضررندار
- کیست سینه راست
راه درمان کیست سینه چیست؟؟


