Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مشاوره جنسی
سلام من ۲۸سال دارم دکتر من ده ساله ازدواج کردم وتا الان نتونستم باهیچ دکتری صحبت کنم درباره این موضوع...من موقع نزدیکی فقط ازطریق مالش ارضا میشم وگرنه درهیچ صورتی ارضا نمیشم با نزدیکی پیش نوازی وریلکسی روهم امتحان کردم ولی تاثیری نداشته این موضوع خیلی ناراحتم میکنه میخواستم بدونم شما راهکاری دارین یا این که دارویی چیزی داره این مشکل که مصرف کنم ؟؟
- اقدام بارداری
سلام خانوم دکتروقتتون بخیر35سالمه من تنبلی تخمدان وکیست کوچکی دارم ونامنطمی پریددکترزنان به من مدروکسی پروژسترون داده الان 6ماه میخورم از14پریدبه مدت 10شب واین سری به من لتروزول داد که گفت ازسوم پریدتا5روز بخورم ومن قرص هاروخوردم واین ماه اقدام کردم به بارداری ودوروزه عقب انداختم بعداز قطع قرص مدروکسی پروزسترون، ومن هفته پیش رفتم دکترداخلی به من گفت تیروئید کم کاردارم وقرص لووسین داده بهم حالا خانوم دکتر اگه من باردار بشم تیروئید دارم مشکلی پیدا میکنم ؟؟حالا اگه باردارنبودم ماهی دیگه اقدام کردیم قرص لتروزول روبخورم قرص مدروکسی پروژسترون هم بایدبخورم اخه مدروکسی رومیخورم مشکلی پیدانمیکنم ؟؟؟مرسی ازجوابتون
- ACROSCOPY:Specimen received in formalin composed of multiple irregular brown creamy soft tissue fragments including large pieces admiced with blood clot totally measuring 3.5x.x2.5 cm. CROSCOPY: Histologic findings supports the diagnosis. Negative for endometrial hyperplasia or malignancy. DIAGNOSIS: Endometrial curettage: -Widely decidualized endometrial tissue, compatible with progestrone hormonal effets. -Some pieces of endometrial polyp also were seen.
ACROSCOPY:Specimen received in formalin composed of multiple irregular brown creamy soft tissue fragments including large pieces admiced with blood clot totally measuring 3.5x.x2.5 cm. CROSCOPY: Histologic findings supports the diagnosis. Negative for endometrial hyperplasia or malignancy. DIAGNOSIS: Endometrial curettage: -Widely decidualized endometrial tissue, compatible with progestrone hormonal effets. -Some pieces of endometrial polyp also were seen.
- جواب پاتولوژی هیستروسکوپی
Proliferative endometrial with endometrial polyp Mild chronic endocervicitic
- بارداری
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من دیروز امپول تشکیل ریه زدم امروز صبح ناشتا قندمو گرفتم شد ۱۰۴ قبلش قندم همیشه ۸۰ بود الان چیکاری باید بکنم تا بیاد پایین؟ بعد کی نرمال میشه قندم؟
- حاملگی دختر باکره
باسلام EF قلب من 50درصداست آیا میتوانم بدون خطرحامله شوم؟
- بکارت حلقوی
سلام من سال ۹۳طلاق گرفتم قبل اززونمهیچ رابطع ای با همسرم نداشتم دخول اصلن نداشتیم ولی پزشکی قانونی ک رفتمگفتن پرده حلقوی قابل اتساع و ساییدگی در ساعت ۴ است.الان بعداز ۷سال امکان هست ترمیم شده باشه؟الان میخام ازدواج کنمگواهی سلامت داخلش ذکر میشه یا ن؟
- قرص سیبل
سلام وقتتون بخیر 19تا قرص زرد رنگ سیبل خوردم دیگه نخوردم بعدش رابطه داشتم اسپرم ریخت شد ایا باردار میشم
- درد مقعد هنگام قاعدگی
سلام امروز عادت ماهیانم شروع شده مقعدم خیلی درد میکنه اصلا نمیتونم بشینم قبلن اینجوری نبودم
- گواهی ولادت
سلام.. روز بخیر.. خانم دکتر آیا این شایعاتی ک الآن منتشر شده ک برخی از مادر ها با همکاری و توانی و رشوه به ماما و پزشک خود تاریخ گواهی تولد را عوض کرده و تاریخ تولد واقعی بچه تغییر داده اند درست است؟.. یعنی مثلاً بچه متولد 25ام ماه است ولی با توانی و همکاری دکتر و مادر.. تاریخ تولد بچه را در گواهی تولد 15ام زده اند و در شناسنامه تاریخ تولد بچه را 15ام زده.. یا مثلا بچه متولد 10 مهر است ولی بخاطر این نیمه دوم حساب نشه.. مادر با دکتر توانی کرده تا تاریخ زایمان را 25 شهریور اعلام کند.. آیا چنین چیزی در واقع امکان پذیر است یا غیرممکن؟
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من تنبلی تخمدان در هر دو تخمدان دارم سه ساله جدا شدم دکتر بهم قرص مدروفم داد گفت چهار دوره باید بخورم یک دوره را خوردم بعد سیکل ماهانه ماه دوم دو روز بعدش به مدت یک هفته لکه بینی داشتم مجدد رفتم بهم گفتند احتمالا عوارض قرص باشه لازم به ذکر است که بنده رابطه جنسی هم داشتم که این ماه بخورم اگه بهم نساخت قرص دیگه بهم میدن و بعد یک هفته از خوب شدنم از لکه بینی مجدد خونریزی دارم مثل درد عادت آیا باید از ماه دوم این قرص مدروفم را مصرف کنم یا نه و آیا خونریزی امکان اینکه کیست ها دارن دفع میشن نمیشه؟ و آیا داشتن رابطه ضرری برام داره یا نه ممنون میشم پاسخ بدید خیلی نگرانم
- لکه بینی در روز ۱۵انتقال
سلام وقت بخیر من روز۱۵انتقال هستم ازمایشم مثبت شد با بتای۳۶۲ ولی از همین امروز هم لکه بینی خیلی کم دارم علتش چی میتونه باشه؟ پارسال هم با انتقال اول مثبت شد ولی از اولش لکه بینی داشتم تا جنین تو هفته ی ۶قلبش ایستاد و سقط شد میترسم دوباره همینطوری بشه
- دردباسن
دردباسن
- زخامت
من سی و یک سالمه مجردم و ذخامت مثانه دارم آیا درمان میشه و این تغییر شکل به حالت عادی بر میگرده از بچگی دچار این مشکل بودم
- پرده بکارت
سلام من تقریبا دو سال پیش با یکی رابطه داشتم الان ازدواج کردم شوهرم فهمیده پرده نداشتم اول بیخیال بود ولی الان میگه میخوام ببرمت دکتر من الان چندبار با شوهرم رابطه داشتم بازم زمان پاره شدن پرده مشخص میشه؟؟؟
- با سلام آیا قرص گلای وانس میشه در پریودی مصرف کنیم
باسلام آیا قرص گلای وانس میشه در پریودی مصرف کنیم
- بارداری
سلام ازمایش دادم بارداری مثبت ولی سونووجود ساک حاملگی نشان نداد هفته چهارم هستم ونوشته رحم بزرگتراز طبیعی واکوی میومتر هتروژن است وچند میوم اینترامورال ساب سانتیمتر پراکنده در میومتر دیده شد تو را خدا جوابم رابدهید خیلی نگرانم
- پروژسترون
سلام وقت بخیر آمپول پروژسترون و قرص پروژسترون یکی هست برای برگشتن پریود از دست رفته یکی هست و یا کدام سریعتر عمل میکند و بعداز مصرف ان چندروز طول میکشد پریودی بر میگردد
- من خانم ۳۷ ساله ،متاهل ودارای یک فرزند هستم .در ۲ماه اخیر دوران قاعدگی کوتاه و در حد لکه قهوه ای و کمی خون صورتی هست که گلاب به روی تان موقع دستشویی مشخص میشه ،در ضمن قبلا مشکل کیست و فیبروم داشتم که با دارو رفع شده است با سپاس قبلی بابت پاسخ گوییتان
- سقط مکرر
سلام من دوتا سقط ۱۸هفته داشتم بعد دوسال باز باردارشدم چهارده هفته سرکلاژ انجام دادم اما متاسفانه هفته بیست ویک کیسه اب پاره شد سرکلاژ باز کردن سقط اتفاق افتاد::ایا بارداری بعدی باید سرکلاژ شکمی بشنم؟؟


