Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بازشدن جای سزارین
دکتر جان،من ده سال پیش برای بار دوم سزارین کردم البته دو سانت پایین تر از جای برش قبلی انجام شد،مدت سه ماه بود ک درد شدید داشتم سونو انجام دادم ک گفتن 8میلیمتر در برش سزارین باز شده ولی مایعی بیرون نزده ،به نظره شما درمان به چ صورت انجام بشه بهتره؟
- با سلام
- درد مقعد در روز اول پریود
سلام. من روز اول پریودیم درد مقعد دارم و وقتی مدفوع ازم خارج میشه با کمی درد همراهه. البته فقط روز اول و نهایت روز دوم اینجوری هستم. تقریبا ۳ ساله که این مشکل را دارم. علتش چیه؟
- عادت ماهانه
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم من که دختر هستم برای معاینه یا آزمایش تیرویید به دلیل قطع عادت ماهانه و تاخیر در عادت ماهانه هر سه یا چهارماه یکبار از طریق پرده ی بکارت معاینه میشود یا خیر؟
- سلام وقت بخیر
توده سینه راست هیپواکو بدون میکروکلسیفیکاسیون و دیستورشن به ابعاد5 .3*2. 7 خطرناکه؟؟؟ فعلا ب دکتر نشون ندادیم خیلی نگرانیم. آیا خطرناکه
- ویروس
سلام خسته نباشید خانم دکتر آیا بعد از لیزر زگیل تناسلی بازهم ویروسش در بدن میمونه ؟ و آیا توی آزمایش های ازدواج مشخص میشه این موضوع که طرف قبلا دچار زگیل بوده یا همین الان دچار زگیل هست؟و یا توی آزمایش های مربوط به حاملگی این موضوع مشخص میشه ؟
- ارضاشدن زن
سلام خانم دکترمهربون وقت بخیر. آیا از واژن خانم موقع ارضاشدن حتماباید مایع سفیدبیاد اگه مایع نیاد مشکلی وجود داره؟
- بیماریهای مقاربتی
سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم که چه آزمایشهایی برای بیماریهای مقاربتی باید داد؟میشه با یک آزمایش همشون رو بررسی کرد؟ و اینکه هزینش حدودا چقدره؟
- توده مجاری ادراری
پدرم رفتند ازمایش همه چی خوب بوده فقط زده توده اکوژن ۳۰ میلی متری دیده شده در مثانه و براش سیستوسکوپی نوشتند.خیلی نگرانشونم یعنی سرطان دارند؟ خون درادرار داشتند انا هیچ درد یاسوزش یا تکرر ادرارنه .یکمم لاغرترشدند خیلی حالم بده.ممکنه بد خیم باشه؟ خیلی خوبن از هرلحاظ الان
- درد و سوزش هنگام نزدیکی
من و همسرم هردو حدود ۶۵ سالیم همسرم دوسه سالی است هنگام نزدیکی درد دارد و میگوید احساس میکنم جسم سختی را تحمل میکنم در صورتی که من نغوظ کامل ندارم آیا ممکن است رحمش آسیب ببیند
- جلو افتادن تاریخ پربودی
سلام من 28 سالمه و مجردم حدودا سه یا جهار ماه میشه که عادادت ماهانه من جلو میاد یعنی هر ماه تقریبا سه یا چهار روز زود تر از تاریخ قبلی پریود میشم یک یادو روز قبل پریودی هم فقط صبح لکه قهوای میاد خیلی کم
- پرده بکارت
سلام خسته نباشید آیا دکتر زنان که در درمانگاه ها هستن هم معاینه پرده بکارت انجام میدم من رابطه جنسی نداشتم ولی ورزش میکنم نگرانم که آیا پرده بکارتم سالمه یا نه
- عفونت ناحیه تناسلی
سلام ۲۰ سالمه ۱۲ شهریور پریود نشدم عفونت واژن داشتم و امروز ۱۶ شهریور پریود شدم وخارش واژن دارم چی کار کنم؟ ۹ماه عفونت داشتم وخوب نشده چی کار کنم؟
- Nt بالا
- زگیل تناسلی
سلام من یه تقریبا 20 روز میشه یه زائده زخم مانند دقیقا دن واژنم در اومده ممکنه زگیل باشه
- سلام وقت بخیر. من رابطه ی بدون دخول داشتم و باکره هم هست
من رابطه ی بدون دخول داشتم و یک ساعت بعد از رابطه ی بدون دخول قرص اورژانسی خوردم و یک روز بعدش خون ریزی داشتم مثل پریود و پریود دومم با پنچ روز تاخیر شروع شده و الان بعد از اتمام پریودم. حالت تهوع و بدن درد دارم احتمال بارداری وجود داره؟!
- مهم
سلام چه ورزشی انجام بدم برای اینکه شکمم بره عقب بعد سه ماه زایمتثان
- پماد ان ان
سلام من کرم موبر صورت زدم الان صورتم قرمز شده پماد ان ان رو بزنم خوب میشه؟!
- لیزر موی زائد
باسلام و خسته نباشید.من ۳۵ سال دارم میخوام لیزر موی زائد بکینی انجام بدم سوالم اینه : ۱.در دوران بارداری حدود۶سال پیش دکترم در ناحیه تناسلی تشخیص هرپس تناسلی دادن که بعدا با دارو رفع شد. پارسال هم ازدوباره در ناحیه تناسلی همون مشکل را داشتم که با پماد اسیکلوویر برطرف شد آیا میتوانم لیزر ناحیه تناسلی انجام بدم یا خیر مشکلی ایجاد میشه؟ ۲.ادنوم هیپوفیز دارم که پارسال تغییراتی در هورمون پرولاکتین داشتم که پیش شما امدم با دارو پایین اومد و نرمال شد. ایا لیزر برام ضرر داره؟ ۳.برای لیزرموی زاید حتما باید در کلینیک که متخصص پوست هست انجام بدم یامراکز دیگر ؟
- کلومفین یا لتروزول
خانم دکتر کدوم قرص بهتره کلومیفن یا لتروزل؟ کدوم بیشتر باعث دوقلویی میشه؟ آیا رو جنسیت تاثیر میزاره؟ممنونم از جوابدهیتون


