Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اقدام برای بارداری
سلام خانوم دکتر۲۶سالمه حدود۱سال پیش تو۵هفته بارداری سقط داشتم الان نگرانم ونمیدونم باید چکارکنم میخوام دوباره اقدام کنم؟
- لکه بینی
با سلام من هفته 10بارداری هستم چند بار لکه بینی داشتم همراه با درد زیر شکم و همراه ادرار لخته های کم میبینم میخواستم بدونم دلیلش چیه و چیکار باید بکنم و آیا خطری برای جنین وجود دارد باتشکر از شما.
- سلام خسته نباشید دکتر بهم گفته بود از روز سوم پریودی تاروز دوازدهم یکی صبح یکی شب امپول سینال اف بزنم ۲۰ تازدم دور نافم الان روز سیزدهم دکتر گفت برو سونو رفتم ۱۳ تا فولیکول باحجم ۲۵ تو سمت چپم ۲۰ تا فولیکول با سایز ۲۳ تو سمت راستم دارم حالا باید چیکارکنم امپول ازادسازی باید بزنم نزدیکی باید انجام بدم یاندم دکترمم رفته مرخصی نمیاد تایه ماه دیگه اگه بخوام واسه بارداری اقدام نکنم اینا چه جوری دفع میشن ؟
- کیست بارتولن
سلام بعد از انجام كاتتر ورد و تخليه كيست بارتولن تا چه زماني نبايد نزديكي داشت؟ ممنون ميشم جواب بدين
- سلام خسته نباشیدببخشیدمن چندسال پیش بخاطراینکه روزه قرض زیادداشتم قرص ال دی خوردم که ماه رمضون روکامل روزه بگیرم .پرئیدهم شدم وازهمون موقع به بعد۱۰روزه شددوران قائدگی ام بعدرفتم دکتریکقرص داد گفت بخورتاقائدگیت منظم شه دیگه ازهمون سال ۱۰روزه شدپارسال رفتم دکترگفت براینکه منظم شه قرص دزوسیپتو۳ماه بخورتامنطم بشه آیاباخوردن این قرص ممکن ۷روزه بشه قایدگی ام
- درباریه سزاریان پنجم
سلام وقت بخیر ایا تا الان دیدید عمل سزاریان ششم منضورک میشه امکانش داره
- پریود
سلام من دوماه هست ک پریودم عقب افتاده دی ماه پریود شدم اما قرص های سرماخوردگی مصرف میکردم و استرس امتحانات هم داشتم یکم، واس همین بهمن که پریود نشدم واسم نگران کننده نبود تو همون اواخر بهمن رابطه بدون دخول داشتم که پیش اب ممکنه اونم نه ب طور قطعی امکانش هست ریخته شده باشه در ادامه اسفندم هنوز پریود نشدم امکان بارداری هست یا ممکنه مشکل دیگه ای داشته باشم؟
- بارداری
سلام خسته نباشید سن جنین در سونو ۶ هفته نشان داده میشود وضربان قلب وجود ندارد اما با پریودیم ۸ هفته هستم به نظرتون کدوم درسته آیا احتمال شنیدن ضربان قلب هست البته من از طریق آی وی اف باردار شدم
- قرص روکین
- پریودی
سلام خانم دکتر خسته نباشید من خواستم بدون خوردن چیز ترشیو لبنیات درزمان پریود باعث نازایی یا عفونت میشه
- واکسن
سلام خانم دکتر خسته نباشید در بارداری از چه برندی از واکسن انفولانزا استفاده کنیم ؟
- آبله مرغان و پریودی
سلام دکتر خسته نباشید من ۴ یا ۵ روزه آبله مرغون گرفتم ولی خیلی شدیده حتی داخل گلوم هم زخمه و پریودم هستم چطوری پد بزارم ؟ فقط یه سوال دیگه ؟ نیاز هست به دکتر عفونی مراجعه کنم یا آزمایش بدم
- ناباروری و تاخیر در پریودی
سلام من خانمی ۲۸ ساله با سابقه ۶ نازایی و دو بار ivf و سه با iui تا به حال از پریودیم نگذشته تو این مدت ولی این ماه ده روز تاخیر دارم به نظرتون من باردارم ۲تا سقط هم داشتم که به صورت طبیعی باردار میشدم
- بارداری وترشحات
سلام سفیکسیم دربارداری ضرردارد
- ضربه ب شکم
سلام ببخشید. با لگد. ضربه بخوره ب شکم. بعدش خیلی درد داشته باشه خونش هم رنگش تغییر کرده باشه و تیکه تیکه شده باشه یعنی چی
- بارداری
سلام من تنبلی تخمدان داشتم با مصرف دارو این ماه باردار شدم و ۶ روز عقب انداختم ازمایش دادم عدد بتا ۲۰۰ بود باید چیکارکنم؟
- جنسیت جنین در آی وی اف
با سلام و تشکر ببخشید خانم دکتر من ۷ تا جنین داشتم برای انتقال با توجه به تعیین جنسیت در آزمایش مشخص شد که فقط یکی جنس پسر هستش آیا این دلیل خاصی داره و یا کلا تصادفی هستش
- سلام خانم دکتر من7 ساله که خونریزی قاعدگی شدیدوزیاد دارم دکترهم رفتم میگن سالم هستی وفیبرم هم نداری پس اگه سالم هستم علت خونریزی زیاد چیست باتشکر ازپاسخ گویی شما
- خود ارضایی
سلام خسته نباشید مدتی هست که شوهرم دوست داره من جلوی اون خود ارضایی داشته باشم آیا این مشکلی هم داره برای من ؟
- ناباروری
باسلام و احترام ما برای مشکل ناباروری به متخصص ناباروری مراجعه کردیم وبا انجام آزمایش اسپرم متوجه دی آف ای بالا ۲۸درصد شدیم ودکتر ای یوای رو پیشنهاد کردن آیا باوجود این مشکل میتوان باردار شد باتشکر ؟


