Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- جراحی زنان
سلام خانم دکتر، من مجرد هستم و میخوام عمل لابیا پلاستی انجام بدم، شما این عمل رو با لیزر انجام میدین؟ تو مطب میشه انجام داد یا بیمارستان؟ من نمیخوام کسی متوجه بشه
- تعین جنسیت
سلام در ۱۰ هفته و ۴ روز بارداری آزمایش سلفوری دادم جواب پسر شده و در هفته ۱۳ و ۱ روز آنتی احتمال دختر داده کدومش درسته به نظرتون؟
- کراتینه مو در اقدام به بارداری
سلام من دیروز موهامو کراتین کردم آیا اقدام برای بارداری مشکلی داره؟ یه پسر ۸سال دارم و ۴ماه پیش یه سقط داشتم در هفته نهم
- آیا سابقه مشکلات ژنتیکی در اقوام و بستگان نزدیک در جواب آزمایش های غربالگری و آمنیوسنتز در بارداری تاثیر داره؟
با سلام ، ببخشید خانم دکتر سوال داشتم، من چند سال پیش آزمایش کاریوتایپ دادم و اختلال داشت از نوع جابه جایی کروموزومی در کروموزوم های ۴ و ۱۸، قبلا هم دو تا سقط داشتم یکی در ۸ هفته یکی در ۱۸ هفته و چند روزکه مشکل ژنتیکی داشت، این بار هم باردار هستم رفتم آزمایشهای غربالگری اول و دوم انجام دادم تو این غربالگری ها قبل نمونه برداری فقط پرسیدن که خواهرا و برادرت سالم هستن یا نه که منم گفتم سالم هستن، یادم رفت بگم که مادرم هم ی بچه اش مرده درواقع به دنیا اومده مرده بوده دیگه نمیدونم به چه علت بوده به علت ضربه به شکم بوده یا احتمالا اونم مشکل ژنتیکی داشته لب شکری و اینا بوده ، و بعد یادم رفت بگم که بچه های دو تا از دایی هام مشکل ژنتیکی دارن ی داییم دخترش مشکل داره اون یکی داییم پسرش مشکل داره و بچه خواهرم که اونم مشکل ژنتیکی داره ،همه اینها به علت جابه جایی کروموزومی هستش که جهش پیدا کرده و بچه هاشون جسمی و ذهنی کلا مشکل دارن ،آیا مشکل اونا هم باید تو غربالگری مرحله اول و دوم گفته میشد؟ یا درجه ۱ محسوب نمیشن؟منظورم مشکل بچه های دایی هام و بچه خواهرم و مشکل داداشم که مرده به دنیا اومده، حالا سوال: با این توضیحات اون مشکلات که گفته نشدن در جواب آزمایشات غربالگری مرحله اول و دوم بارداری تاثیر دارن؟ تو جواب آزمایش آمنیوسنتز چطور؟ تاثیر دارن؟ تورو خدا خواهش میکنم سوالمو ثبت کنید راهنمایی بفرمایید خیلی مهمه واسم.ممنوم،.ببخشید اگه توضیح طولانی شد.اون دفعه کامل توضیح ندادم.
- مصرف قرص ال دی بعد از تزریق دیفرلین
سلام ایا میشه بعد از طزریق دیفرلین از قرص جلوکیری (ال دی ) استفاده کرد
- بیماری داخلی
علت بوی بد واژن و راهی برا رفع آن
- تست بارداری
سلام خانم دکتر اگردر۲۳چرخه م تست بارداری بگیری نشون میده باردارهستم یا خیر سرگیجه دارم و کمردرد و شکم درد و کم خوراک شدم تقریبا حس میکنم تهوع دارم اما این علائمی که گفتم خدمتتون کمن نه زیاد سپاس فراوان
- لکه بینی بعد از انتقال جنین
سلام من بعد از انتقال جنین کمر درد و لکه بینی به رنگ قرمز روشن دارم می خواستم بدونم مشکلی برای جنین پیش آمده
- پریود نامنظم
سلام وقتتون بخیر چند روز دیگه مسافرم چند روزه پریود شدم میخوام زودتر پاک بشه ممنون میشم یک راهنمای کنید؟؟
- بلوغ زودرس
سلام دختر من کلاس چهارمه و پریود شده بعدن مراجعه ب پزشک ایشون آمپول دیفرلین تجویز کردند ک قاعدگی برای مدتی عقب بیفته خواستم ببینم برای بارداری در اینده این امپول مشکل ساز نمیشه؟ ایا این امپول عوارض داره و عوارض چیه؟؟ ممنون میشم اگر پاسخ بدید مثل همیشه ممنون از لطف شما
- بارداری
سلام من بعد از رابطه پریود شدم خالا برای بار دوم پریود نشدم از وقت پریودم بیست روز میکذره آیا امکان بارداری اس؟
- ناباروری
کرایو و فریز رحم چیست
- ivf
سلام من ivf کردم روز 14 ام تست بتا دادم ، تستم منفی شد باید دارو را قطع کنم یا مجدد ازمایش بدم؟
- امپول
با سلام و عرض ادب میخواستم بدونم اگر خانمی ریسک بالای زایمان زودرس داشته باشه و دکتر بهش گفته باشه از هفته ۲۸ حاملگی تا عفته ۳۵ هرهفته ۶ تا آمپول بتامتازون بزنه ضرر نداره؟ یعنی تقریبا 48 تا آمپول که هر هفته باید 3 تاشو امروز بزنم و 3تاشو فرداش باتشکر فراوان از شما پزشک عزیز
- کیست تخمدان درموئید
سلام من پنج روزه عمل جراحی کردم کیست تخمدان داشتم درموئید بودش و الان یهو خونریزی افتادم مثل پریودی خون کم قرمز و لخته کم بنظرتون طبیعیه اخه من ۱۹ سالمه و خیلی استرس دارم لطفا جواب بدین
- سونوگرافی
سلام خانم دکتر من برج ۳ زایمان کردم بعد چهل روز پریود شدم ولی بعدش دیگ نامنظم شد و سونو که دادم نوشته تخمدان با نمای PCOM هست یعنی چه
- فوکوس اکوژندر بطن چپ جنین در 18هفته ای10میلیمتردر1
من سري فري همانجام دادم وگفتن بچه سالمه .الان براي انومالي اسکن رفتم.زده اکوژن بطن چپ داره.ايا من بازم بايد امينو سنتز هم انجام بدم؟
- بارداری
سلام خانم دکتر من دو قلو باردارم و به خاطر لک بینی استراحت مطلق دارمخواستم بپرسم میتونم هندوانه بخورم؟ عسل هم میتونم؟
- قرص ترنسیدو واکسن کرونا
سلام .من قرص ترسید استفاده میکنم اگه بخوام واکسن کرونا بزنم تداخلی بااین قرص نداره مشکل ایجاد نمیکنه
- پریود نشدن
سلام من قرص سیبل میخورم از رو ۵ پریودم وقتی به سفیدا میرسم پریود مینمایند دفعه سفیدار و خوردم تموم شد الان ۵ روزم از روش میگذره من نشدم احتمال بارداری هست یا علت چیه


