سلام،استراحت داشته باشید.داروها رااستفاده دهید.نگران نباشید.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریود
آیا مصرف داروها یی که پزشک بعد از تخلیه کیست بارتولن تجویز کرده باعث عقب افتادن پریود میشود؟
- عادت ماهانه
سلام خسته نباشید.ببخشید میخواستم بدونم اگر فاصله بین عادت ماهانه ۱۸ الی۲۰ روز باشه همیشه طبیعیه و مشکلی پیش نمیاد؟ ممنونم...
- جلو انداختن پریودی
سلام خسته نباشید من خانمی هستم ۲۰ ساله متاهل ویه دختر هم دارم من پریودیام کاملا منظمه والبته ۶ماه اقدام کردم برای فرزند دوم ولی این ماه من یک هفته زودتر از موئدپریود شدم میخاستم ببینم مشکلی هست آیا سونو گرافی آزمایش های هورمونی همه رو هم خودم انجام دادم هم شوهرم دکترم گفت هیج مشکلی ندارید دلیل این جلو انداختن چیه ممنونم
- ذخیره تخمدان
سلام خانم دکتر ایا کاهش ذخیره تخمدان علایمی داره؟ ممنون
- پاسخ به سونوگرافی
سلام ۵۰ سال ، ۳ فرزند، دو ماه سه روز لکه ببنی ، سه روز خونریزی شدید ،سه روز لکه بینی وباز یک هفته بعد همین چرخه با وجود خوردن دوفاستون فقط میزان خونریزی کم شد ؟چکار کنم؟
- لکه بینی وترشح قهوای بعد انجام پاپ اسمیر
سلام خانوم دکتر عزیز ،چهار روز میشه که پاپ اسمیر انجام دادم اما لکه بینی وترشحات قهوای دارم ترشحات قهوه ای کشسانی دارم رنگش مثل ته مونده پریود میمونه ایا طبیعی بخاطر پاپ اسمیرکه انجام دادم هستش ؟واینکه چند روز زمان میبره تا این علایم ازبین بره ؟ومیشه با وجود این موصوع نزدیکی داشته باشم؟ممنون میشم که پاسخ بدید
- هماتوم
سلام درهفته ی ۷بارداری هستم هماتوممی ب ابعاد۶*۱۶م م درحاشیه ی سمت راست دیده شده آیا خطر سقط وجود دارد دوروزه لک بینی دارم
- ضربان قلب جنین
سلام خسته نیاشید در هفته هفتم باداری برای ضربان قلب جنین رفتم سونوگرافی اندازه جنین 10 میلیمتر بود ولی سونوگرافیسته گفت ضربان قلب نداره خیلی نگرانم میترسم
- درباره قرص ضدبارداری
سلام من بهترین قرص ضدبارداری رو میخوام
- آزمایش خون در بارداری
با سلام میخواستم بدونم جواب آزمایش منفیه ؟ Male<3 Femal<10 In pregnant >25 Suspicious10_25 تورو خدا زود جواب بدین ممنون میشم
- کیست تخمدان
سلام خسته نباشید دکتر سنو گرافی بهم گفتن کیست ریز تخمدان دارم هر دو تخمدان و تعداد 6 تا چیکار کنم ممنون پریودیم قطع شده دوماهیه یک بار یه روز
- جنرال تونیک
سلام وقت بخیر آیا پودر جنرال تونیک که برای افزایش وزن استفاده میشه و تو ترکیباتش رازیانه داره با قرص های ضدبارداری تداخل دارد؟ و اثر آنها را کم میکند؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر من دو زایمان زودرس داشتم و الان سرکلاژ شکمی انجام دادم و در هفته ۷بارداری هستم ولی دکترم بهم دارویی ندادن گفتن از هفته۱۲ شیاف استفاده کنم به نظرتون دیر نمیشه؟از الان شیاف پروژستورون استفاده کنم؟
- جلو افتادن پریود
سلام. من ۳۹ سالم هست. دو دفعه هست که پریودم خیلی جلو میفته. دفعه قبل ۹روز جلو افتاد و این دفعه ۱۲ روز. شوکه شدم البته دفعه قبل سفر بودم. علت چی می تونه باشه؟
- بارداری
سلام خسته نباشید من روز ۱۲سیکل آمپول اچ سی جی زدم امروز ۱۴روز از تزریق گذشته و بی بی چک منفی شده در اصل روز۲۶سیکل خواستم بدونم امکان باردار بودن دیگه نیست؟ یعنی ممکنه چند روز دیگه مثبت باشه ؟
- تعیین جنسیت
سلام ،خسته نباشید،برای تعیین جنسیت پسربرای قلیایی کردن واژن چه مدت قبل از نزدیکی بهتره که واژن رو با جوش شیرین شستشو داد؟روشش چطوره خانم دکتر؟چه مقدارجوش شیرین نیازه؟چه قدراب؟ایا تاثیری داره؟ایا اینکه شستشو با جوش شیرین نطفه رو ضعیف میکنه صحت داره؟سپاسگزارم
- تنبلی تخمدان
سلام من ۳۰ سالمه تنبلی تخمدان دارم ۳ سال اقدام ب بارداری کردم باردار نشدم دکترم رفتم نشده این ماه سونو دادم فولیکول۲۴ دارم واون هفته کلا نزدیکی داشتم دکتر امپول اچ سی جی داده بود دوتازدم فرداش دردتخمدان داشتم همون سمت که فولیکول بالغ داشتم میخواستم بدونم این بار چقد شانس بارداری دارم
- تعیین جنسیت
من متولد ۱۳۵۶ هستم دو دختر ۱۴ و ۴٫۵ ساله دارم به صورت طبیعی باردار شدم حالا تصمیم دارم برای بچه سوم باردار شوم میخوام بچه سومم پسر باشه لطفا راهنمایی کنید
- سرکلاژشکمی
سلام دکتر سرکلاژشکمی 14هفته هستم امشب لباس زیرم زیاد خیس بود رفتم دکترمعاینه کرد گفت عفونت داری بعدش رفتم سونوگرافی گفت نرماله،بعضی وقتا خیس میشم چیکارکنم ،سونو ممکنه ندونه
- دندان درد
سلام خانم دکتر عزیز من در هفته 14 بارداری هستم و لثه هام به شدت درد میکنه و عفونت کرده و یه طرف صورتم کمی باد کرده،چکار کنم تا کمی خوب شه تا بتونم راحت غذا و مایعات بخورم؟مرسی از وقتی ک اختصاص میدن برای جواب دادن به سوالای ما.


