Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- واریکوسل
سلام بعد از عمل واریکوسل چه مدت بعد میتوان اقدام به بارداری کرد؟
- عقب افتادن پریود
سلام، 13 روزه از پریودم گذشته و پریود نشدم آیا عفونت رحم باعث عقب افتادن پریود میشه؟ باردار هم نیستمو کیست هم ندارم
- آمپول واریوپپتیل ۳.۷۵
با سلام 4 دوره آمپول واریوپپتیل زدم، تقریبا دو هفته بعد از تزریق دوز چهارم، لکه بینی دارم ایا طبیعی هست؟ دوز بعدی را باید 18 آبان تزریق کنم، ایا تزریق بشود؟
- آیا تنگی واژن و لابیا پلاستی هم انجام میشه توسط،دکتر
ایا تنگی واژن و لابیاپلاستی هم انجام میشه؟
- سلام دخترم 9سالو9ماهشه پریود شده قدش 140وزنش حدود32قدمادر 166قدپدر170ایاقدش رشد میکنه ایاسوزن جلوگیری ازبلوغ ضرری براش نداره
- َضرر بوی وایتکس بر تشکیل نطفه
سلام من یه سول داشتم من بعد از رابطه جنسی برای تشکیل نطفه بچه برای نظافت خونه از وایتکس استفاده کردم الان نگرانم نکنه بوی وایتکس ضرر داشته باشه لطفا راهنمایی کنید
- پنجمین سزارین
آیامیشودبعددوسال ازچهارمین سزارین بازباردارشدوعمل سزارین انجام داد،وخطرهست یانه؟
- تزریق واریوپپتیل ۳/۷۵
برای حلوگیری از خون ریزی ناشی از فیبرم کنار نافم تزریق شده که مثل یه نخود زیر پوستم ملتهب و دردناکه طبیعیه یا دارو درست قاطی نکردن ؟ دردش زیاده
- پره اکلامپسی
آیا راهی برای درمان پره اکلامپسی در بارداری است ؟در بارداری اولم جنین را در ۲۷ هفتگی سزارین کردن وجنین زنده نماند.با تشکر
- دردواژن دربارداری
سلام هفته ۲۲گاهی ولژنم تیرمیکش دردمیگیرارمایش ادرارم میدم یکم باکتری دار خون درادرارمثبت میزن دکترم میگ چیزی نیست هپارین مصرف میکنم خطرناک نیست
- بارداری
سلام من رابطه ای با کسی نداشتم ولی فقط سکس نگاه کردم یک شب من هر ماه پریود میشم بادرد ولی احساس میکنم شکمم داره رشد میکنه
- عدم پریودی بعد از سقط
سلام من ۴ خرداد سقط داشتم و ۱۲ خرداد پزشک مراجعه داشتم گفت بقایا داری .قرص متیل ۱۵ تا هر ۸ ساعت و چرک خشک کن داد الان ۶ تیر و من هنوز پریود نشدم چکار کنم؟
- اندومتریوم
سلام ببخشيد من در بهمن ماه سونو دادم كيست اندومتريوم داشتم در ابعاد ٥٨ در ٥٠ و الان دوباره سونو دادم كيست اندومتريوم بزرگتر شده در اندازه ٧١در ٥١ در ٤٩ ايا نيازه كه حتما MRI بدم؟
- کیست و مایع در کولدوساک خلفی
سلام من دچار درد شدید زیرشکم و ناحیه پشتم شدم سونو اورژانسی دادم گفتن کیست تخمدان راست به اندازه ۲۶×۳۳دارم،یک سونو دیگه پیش متخصص انجام دادم گفتن که مایع ای به اندازه 5ccدر کولدوساک مشاهده شده،علتش چی میتونه باشه؟؟
- نزدیکی
سلام خانم دکتر بعد از عمل جراحی برداشتن رحم چه مدت بعد می توان نزدیکی کرد ؟
- کیست تخمدان
پریودیم. عقب افتاده رفتم سونوگرافی میگه کیست تخمدان به ۶سانت داری چکار کنم
- لکه بینی
سلام. من ۳۶ سالمه همیشه دوران منس منظم داشتم ولی دو سال پیش به مدت یکسال قرص یاسمین خوردم و الان به مدت یکسال هست قطع کردم، از زمانی که قرص یاسمین شروع کردم ۳ روز قبل از منس لکه بینی و دل درد داشتم و حالا هم که یکسال هست قطع کردم همچنان ۳ روز قبل از منس لکه بینی دارم و دل درد و یکسال هست که باردار نمیشم، بچه هم ندارم اولین اقدامم هست.
- سلام
سلام بنده تقریبا پنج روز سقط داشتم با دارو از امروز پاهام و صورتم ورم میکنه آیا اینا عادیه یا من عفونت دارم؟ضمنا کمرم درد میکنه و زیاد نمیتونم پیاده راه برم ممنون میشم راهنماییم کنید
- مصرف قرص دوفاستون
باسلام من روز ۱۵قاعدگی لکه بینی دارم میتونم قرص دوفاستون رو برای قطع لکه بینی استفاده کنم
- سرماخوردگی در بارداری
سلام خانم دکتر ببخشید من ماه هشتم بارداری هستم سرماخوردم میتونم شربت ستادین دی سی بخورم چون ماه چهارم هم بدجور سرماخورده بودم این شربت درمانم کرد


