Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عقب انداختن پریودی
سلام خسته نباشید من دختر هستم ۱۹سالمه دوماه پریود نشدم تواین دوماه خیلی مشکلات استرس داشتم الانم کمردرد دارم ولی پریود نمیشم باید چکار کنم یه راهنمایی کنین
- سونوگرافی nt
سلام دکتر جان.ببخشید این سونو خواهرمه لطفا به عکس بینی جنین bدقت کنید فرم بینی؟! در ضمن اسمی از nbبرده نشده
- بارداری
سلام برای بارداری سرعت اسپرم باید چن باشه
- خونریزی دارم
سلام خسته نباشید من ۴۰ روز پیش سقط داشتم هنوز خونریزی دارم ولی کمه اما اصلا قطع نمیشه دلیلش چیه ؟ ایا میتونم نزدیکی داشته باشم ؟ یا باید کلا خونریزیم قطع بشه مرسی
- نزدیکی
سلام اواخر شهریورماه رحمم رو برداشتم ( توسط شما خانم دکتر ) اصلأ نمیتونم نزدیکی کنم درد و سوزش زیاد دارم داخل بسیار سرد شبیه یخ هست علت چیه ؟
- استفاده از پمادمیکوزین
سلام خانم دکترمن نوزده هفته ودوروز باردارم وترشحات سبز رنگ دارم واز پماد های دیگه استفاده کردم تاثیر نداشت دکتر ماما برام پماد میکوزین نوشته ولی توی توضیحات منع کرده دربارداری استفاده بشه من یک شب استفاده کردم والان می ترسم مجدد استفاده کنم
- دردوسوزش شکم
سلام خسته نباشید.من ۲روز به موعد پریودم هست و احساس سنگینی در معده و گاهی سوزش سمت چپ نافم دارم و درد خیلی کم پریودی ،زمان تخمک گذاری مقداری منی ریخت روی واژنم. ممکنه علایم بارداری باشه؟؟ لطفا جواب بدید خیلی مهمه برام
- سونوگرافی
سلام خانم دکتر عزیز. میشه لطفا بفرمایید که شما سونوگرافی دوران بارداری رو کدوم مرکز میفرستید برای انجام دادن. من با مطب تماس گرفتم اما متاسفانه روی پیغام گیر میره . متشکرم
- فریز
سلام دکتر جان خسته نباشید من شنبه پیش شما فریز کردم زخم دهانه رحم داشتم ترشح زیاد دارم و بوی خیلی بدی میده واژنم طبیعیه ایا؟درد ندارم
- آمپول پروژسترون
سلام خسته نباشید ببخشید باید امپول پروژسترون برای پریودی باید حتما دوتا باشد یکی باشد جواب نمیده؟؟
- راکی تانسکی؟
توروخدا به من بگید که من جز افرادی که سندرم راکی تانسکی دارند هستم یا نیستم . من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته که رحم partialbicornate وسپتوم بلند وپرید وعادت ماهانه هم میشوم. توروخدا به من بگید که من جزافرادی که سندرم راکی تانسکی دارند هستم یا نیستم ؟
- آزمایش
سلام تفسیر سیلندریک پسودواستراتیفیه همراه با منظر میتوز چیست
- واژینو پلاستی
سلام چند وقت بعد جراحی واژینو پلاستی میشه نزدیکی داشت اگر عفونت داشته باشم و واژینال عمل شده باشم دارو میتونم بخورم رفع میشه
- اسیدفولیک قبل بارداری
سلام قصدبارداری دارم قبلاسقط وزایمان27هفته داشتم دوزمصرفی اسیدفولیک قبل بارداری برای من چقدربايد باشه
- زخم واژینال
سلام من ۱۳هفته باردارم تو این مدت عفونت شدید وزخم شدید داشتم به زور راه میرم..کرم واژینال استفاده کردم ولی دوباره عفونتم میاد..چیکارکنم؟
- سلام مناهل بودم.افزایش حجم واکوژنیسته استرومای تخمدان هاهمراه با تصویرفولیکول های پریفرال نابالغ به نشانه pcoدر سونوگرافی داشتم بمن اسپیرنولاتون 100 دادن بعد از 50 روز اسنفاده لکه بینی دارم طبیعیه؟ایا خوردن متفورمین هم خوبه ؟
متفورمین
- قرص لتروزول
سلام خانم دکترببخشید من لتروزول گفتن روز سوم تا هفتم پریودی مصرف کن ولی داروخانه اشتباه نوشته بود روزی یکی روزها یکی مصرف میکردم پریودم نبودم یعنی اشکال داره الان روز سوممه ک پریودشدم دوباره یه بسته رفتم خریدم دوتاش باهم بخورم یاصبح یکی شبم یکی
- بچه هام پسر باشن ناقص میشن دختر نه
- پریودی سخت
واينكه قبل از شروع پريودي جوش هاي پخش شده بدي توي ،قفسه سينه تا بين سينه ها ميزنم از چيه تو ازمايش هورمون چيزي نشون نداد
- مدروکسی پروژسترون
سلام خانم دکترعزیز ۲۱سالمه قرص مدروکسی پروژسترون مصرف می کنم بعدازچهارده روز دوره پریوددوعددتاده روز ولی بعداز سیزده روز ازدوره ی پریودم یه حالت لکه بینی وحالت پریودشدن دارم یعنی یک روز قبل ازمصرف قرص علتش چیه؟ چندماهی که مصرف کردم همینطوری بوده حتی ماه قبل یک روزقبل ازمصرف مدروکسی پریودشدم. ممنون میشم راهنماییم کنین.


