Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری؟؟
سلام.خسته نباشید..ازدواج ما فامیلی هست .دختر خاله پسر خاله هستیم..یک دختر ۹ ساله دارم.اکنون میخوام برای بارداری دوم اقدام کنم.در بارداری دوم نیاز هست اقدام خاصی به دلیل فامیل بودن انجام دهیم .؟؟؟
- Iui
سلام خسته نباشید من بیمار خودتون هستم تصمیم به انجام iui دارم برام قرص ال دی تجویز کردین. مصرف کردم الان ۳ روزه که قرص تموم شده ولی هنوز پریود نشدم میخواستم بدونم اگه پنجشنبه پریود شم کی برای سونو بیام؟شما گفتین پریود که شدم روز اول یا دوم پریود بیام واسه سونو
- هورمون
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر باشه من ال اچ در آزمایشم 6.1 و اف اس اچ ۲.۹ بودش آیا طبیعی هستش این نسبت سونوگرافی کیستی نبود ولی موهای زائد دارم ممنون میشم بفرمایید این نسبت طبیعی هستش یا خیر
- سرکلاژ شکمی
من درسه ماهه اول بارداری هستم با توجه به سابقه های سقط حتی باوجود سرکلاژ میخواهم سرکلاژ شکمی انجام دهم ودکتر قبول کرد میخواستم ببینم سرکلاژ شکمی در سه ماه اول بارداری خطر ندارد ومطمن تر از سرکلاژ واژینال؟
- دیابت
باسلام خدمت خانم دکتر عزیز.من ۲۶سالمه از ۸سالگی دیابت گرفتم الان ۱۸ساله .میخواستم ببینم من اگه باردار بشم به بچه هم سرایت میکنه.؟؟لطفا
- تعویق پریود
سلام خسته نباشید من ۱۷فروردین عمل بینی دارم .۱۶فروردین زمان پریود هستش میخوام دوسه روز به تعویق بیفته باید چه قرصی مصرف کنم ؟
- مصرف قرص روکین
سلام من پولیپ ۱۱ میلی متری بدود پایه در رحم دارم مجرد هستم و دکتر بهم قرص روکین داد ۱۲ روز از اولین روز پریودیم گذشته بود که شروع به مصرف کردم ۱۲ روز مصرف منظم مصرف کردم ولی الان پریود شدم ۹ قرص مونده و نمیدونم باید مصرف کنم؟
- عقب افتادن پریودی بعد مصرف کلومیفن
با سلام من این ماه کلومیفن مصرف کردم و پریودیم پانزده روز عقب افتاد سه بار تا حالا بی بی چک زدم منفی شد چکار باید بکنم؟ آیا طبیعیه؟
- پریود بعداز بارداری
سلام خسته نباشید .من یک نوزاد ۶ ماهه دارم بعد از زایمان تا ۵ماه پریود نشدم حالا ۱بار پریود شدم ولی الان نزدیک به ۴۰روزه که دوباره پریود نشدم روز ۳۲ بعداز پریودی رابطه پرخطر داشتم قرص اورژانسی خوردم البته یکی از دوتا قرص شکسته بود که همون جور خوردمش ولی هنوز پریود نشدم میترسم باردار باشم احتمالش هست یا نه چکار کنم .ممنون از راهنماییتون
- خوردن قرص نورم اسکین ۲۰ باعث نازایی میشود
آیا خوردن قرص نورم اسکین ۲۰ برای جوش صورت باعث نازایی میشود من متاهل هستم و خیلیا میگن باعث نازایی میشود
- درد اطراف مقعد
درد ناحیه مقعد واطراف آن بعد یک هفته از زایمان طبیعی که بخیه هم نخوردم هنگام دفع مدفوع .روزهای اول اینطوری نبودم قبلاً موقع پریود گاهی این حالت رو داشتم عکس رنگی قبل این بارداری انجام دادم مشکلی نداشتم
- تیرویید
سلام خانم دکتر، هفته شش بارداری هستم تازه متوجه شدم پرکاری تیروئید دارم، چه کار کنم آیا خطرناک هستش؟ ممنون
- سلام من سه ماه بود که از قرص دزوسپتیو استفاده میکردم و همش لکه بینی داشتم حالا میخام قرص دورسبلین را اسفاده کنم ایا ممکنه دوباره لکه بینی پیداد کنم؟
سلام من سه ماه بود که از قرص دزوسپتیو استفاده میکردم و همش لکه بینی داشتم حالا میخام قرص دورسبلین را اسفاده کنم ایا ممکنه دوباره لکه بینی پیداد کنم؟
- زایمان زودرس
سلام خانوم دکتر من تا ماه ۶ بارداری سرکار رفتم هم نشستن طولانی مدت داشت و مسیری بود که پیاده روی زیاد داشت و بعد مسافرت رفتم ایا این میتونه دلیل زایمان زودرس باشه ب دلیل فعالیت زیاد چون دهانه رحمم کامل باز شد تو ۲۸ هفته طبق سونوگرافی که انجام شد
- آرایش کردن در بارداری
باسلا وخسته نباشید حضور خانم دکتر,خانم دکتر محترم آیا رژ لب زدن وارایش کردن در دوران بارداری یرای جنین مضر است؟ممنون از راهنماییتون
- کیست تخمدان یونی لوکولار
سلام من ماه پیش کلومیفن خوردم و آمپول منوترون دو تا تزریق داشتم این ماه هم ۸ تا لتروزول خوردم بعدش قاعدگیم ۱۳ روز طول کشید و سونو که کردم فهمیدم کیست یونی لوکولار به ابعاد ۲۱×۳۰دارم کیست خطرناکی آیا و چ جور دفع میشه؟
- ترمیم ابرو در زمان اقدام
سلام من این ماه میخواستم اقدام کنم برای بارداری ولی همین ماه برای ترمیم ابرو هم باید برم بنظرتون مشکلی پیش نمیاد
- قرص های سبز رنگ بلاژست رو حتما باید خورد
قرص بلاژست
- سلام خسته نباشید من ۱۷ سالمه الانم ۸ هفتس ک باردارم ببخشید شکم درد من زیاده دکتر دارو داده گفته بخوری خب میشه من خیلی موقع ها یادم رفته دارو هامو بخورم بنظرتون ضرر داره واس بچه
- سلام خانم دکتر با عرض پوزش در جراحی دختران که جراح رحم و تخمدان دختر باکره بر میدارد آیا پر ده بکارت آسیب می بیند. از بین می رود یا نه آسیبی نمی بیند.. ممنون از پاسختان


