سلام،خیر،بندرت تغییرات بدخیمی پیدا می کند.
برای اطلاعات بیشتر در رابطه با بیماری اندومتریوزیس، به صفحه ” اندومتریوزیس چیست؟ ” مراجعه کنید.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ۴۶ ساله با رحمبا سلام خانمیی به ابعاد ۹۱وضخامت اندومتر ۵میلی متر وتصویر میوم در بادی رحم به ابعاد ۱۰میلی متر ۱۵ روز خونریزی دارم البته به دلیل استفاده از قرص اظطراری لطفا راهنمایی کنید خواستم ببینم وضعیتم خطر ناک
باسلام خانمیی ۴۶ ساله با رحمی به ابعاد ۹۱وضخامت اندومتر ۵میلی متر وتصویر میوم در بادی رحم به ابعاد ۱۰میلی متر ۱۵ روز خونریزی دارم البته به دلیل استفاده از قرص اظطراری لطفا راهنمایی کنید خواستم ببینم وضعیتم خطر ناک
- امکان بارداری بعد از مصرف قرص اورژانسی چقدر هست؟
سلام خانم دکتر عزیز من دختری ۱۰ماهه دارم کشیر خودمو میخوره،امروز بعد رابطه با همسرم ،ایشون شک کردن ک شاید اب منی داخل وهژنم ریخته شده،من تا ۳ساعت بعد دو عدد قرص تنسی ۷۵ با هم خوردم ،و بعد متوجه شدم ک باید با فاصله ۱۲ ساعتی میخوردم،سوالی ک از خدمتتون دارم اینه ک درست خوردم قرصو ،و احتمال بارداریم هست یا نه؟ممنون
- کیست بارتولن
سلام ببخشین من باردارم قبل بارداری یه کیست بارتولن داشتم خیلی بزرگ نبود ولی الان خیلی بزرگ شده وبین پاهام اومده خیلی اذیت میشم هفته 33هستم به نظرشماچیکارکنم؟
- مصرف قرص اورژانسی
سلام .مصرف قرص اورژانسی به چه صورت است ؟ آیا بعد از هر نزدیکی باید استفاده شود؟ در ماه چند تا خورده شود؟؟
- رحم سرد
سلام خانم دکتر علایم رحم سرد چیه؟؟ ممنون
- دوران بارداری
سلام. به ارگاسم رسیدن زن حامله ضرر داره؟ منظورم ارگاسم کلیتوریس
- سلام خسته نباشید من از قرص واژینا استفاده کردم ۲تا زیرزبانی ۴تا واژن استفاده کردم افتادم سر خون ریزی ولی خیلی کم بعدش رفتم دستشوی قرصها کاملا افتادن الان جکارکنم
- سلام من خانمی ۴۶ ساله هستم یه چیز سفت بالای نوک سینه ام هست خیلی هم درد میکنه ماموگرافی رفتم به دکتر نشون دادم گفته مشکلی نیست هورمون هات به هم خورده ضمنا هر سه چهار ماههپریود میشم
- کیست اندومتریوز
سلام،من سوگرافی دادم و تشخیص اندومتریوز داده شده باتوجه به سنم ک نزدیک به یائسگی هست و 50ساله هستم آیا نیاز به جراحی هست؟یا بعد یائسگی مشکلم حل میشه .چسبندگی هم دارم
- نازای
سلام باتوجه با ازمایشات وعکس وسونو گرافی من وهمسرم هردو سالمی وهر کاری می کنییم باردار نمیشم مبشه راهنمایی کنید
- اقدام بارداری
سلام خسته نباشید من فروردین پارسال یک 5هفته باردار بودم و سقط کردم ایا برای اقدام باید ازمایش خاصی بدم؟
- زنانه
راجع ب پرولاکتین بالای ینی ۵۹ خطرناکه
- سلام من بعد قاعدگی ترشحات شیری رنگ و گاهی زرد رنگ دارم هم زیر شکمم درد دارم خیلی هم انتی بیوتیک مصرف کردم اما هیچ فایدی نداشته میشه یه دارویی برام بنویسید که من ازش بخرم ممنون میشه
- بارداری
سلام من ۵ ماه قصد بارداری دارم پریودم نامنظم هست ودر این مدت باردار نشدم باید چکار کنم
- سقط جنین
با وجود رضایت شوهر ایا سقط هم میکنین؟
- سلام من دوتا پسر داشتم لولمو بستم حلا میخام ایوی اف کنم میشه
- عایا باردار هستم؟؟
سلام وقتتون بخیر 22 سالمه 17 اسفند رابطه محافظت نشده داشتم..هم جلو و هم عقب منتها نامزدم ابش رو عقب ریخت ولی من شک داشتم ک ب جلو سرایت کرده باشه ب همین دلیل حدود 12 ساعت بعد قرص لوونورژسترل مصرف کردم و 12 ساعت بعدش هم ی دونه دیگه و 7 روز بعدش هم پریود شدم منتها فروردین پریود نشدم 14 روز پیش رابطه داشتم منتها دخول انجام نشد و نامزدم شورت داشت مقداری پیشابش اومده بود منتها لباس زیر داشت و من خیلی اینو جدی نگرفتم 7 روز پیش با نامزدم رابطه داشتیم از جلو با کاندوم دوبار پشت سرهم و هردوبار ایشون کاندوم داشت و هردوبار هم ارضا شد بین دوبار ارضا شدنش ی بار کال خودشو شست منم خودمو شستم من ترسیدم و فردای همون روز ی قرص لونژیل 75خوردم و دومیو درحالیکه باید 12 ساعت بعد میخوردم,15ساعت بعد خوردم این ماه پریود نشدم:( ایا احتمال بارداری هست؟؟ ممکنه باردار باشم؟ بعد 3 روز از اخرین رابطمون ک 7 روز پیش بود بی بی چک استفاده کردم ک منفی بود...میشه بهش اعتماد کرد ؟؟ بی بی چک باید چ موقع استفاده شه ؟؟؟ و ازمایش خون چ وقت ؟ توروخدا ج منو سریع بدید:(
- سلام. من یه اسیب دیدگی داخلی بالای واژن که پاره شده بود داشتم و ضربه به سمت راست تناسلی و غده ی بارتولن.درمان نکردم و دوسال میگذره. زیر شکمم و شکمم و پهلوم ورم کرده و مثل شکم صدا میده حتی سینم و عضله ی قلبمم همیطور. عضلاتم میکوبه و صدا میده انگار هوا داخل عضلاتم. خطرناک؟ مشکل چیه؟ تو سنو گرافی چیزی معلوم نشد پس مشکل از کجاس
- درد زانو و پا بعد از پریود
سلام خسته نباشید خانم دکتر ۲۱ سالمه مجردم بعضی وقت ها بعد از پریودم بلافاصله تموم میشه زانو درد و پا درد شدید میگیرم علتش چی میتونه باشه و اینکه چون دانشجو هستم زیاد در مسیر رفت و آمد و سره پا هستم ممکنه به این علت باشه ؟ خیلی نگرانم لطفا پاسخ بدین تشکر
- عمل فتق شکم
سلام خسته نباشید. عمل فتق شکم انجام دادم عملم باز بود تور برام گذاشتن. دکتر گفتن دیگه نباید بار دار بشی. علتش چیه دیگه نمی تونم باردار بشم؟نظر شما چیه؟ ممنونم از شما



