Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ریسک سندروم داون
سلام حانوم دکتر . هفته ی دوازده بارداری هستم آزمایشات غربالگری اول رو دادم ریسک سندروم داون رو حد وسط تشخیص دادن ۱:۷۴۷ . اندازه ی nt:1.3 هست بقیه ی موارد سونو و آزمایشات نرمال هست . سن من هم ۳۷ هست. بارداری اولم هست تو فامیل من و همسرم هم مورد دوان وجود نداره. الان چه راهکاری برای من پیشنهاد میکنین؟ چیکار باید بکنم؟
- برامدگی اطراف کلیتوریس
سلام خسته نباشید من سال پیش یه برآمدگی شبیه جوش اطراف واژن و نزدیک کلیتوریس ایجاد شد و مدتی بعد مثل جوش چرکی ترکید و عفونت و خون خارج شد به دکتر مراجعه کردم که چندتا پماد موضعی بهم دادن امسال هم چندبار این غده دوباره ایجاد شد اما یه مدت بود یه مدت هم نبود تا اینکه امروز خود به خود مثل تبخال شده بود و چرک و خون ازش خارج شد الان که شرایط مراجعه کردن به پزشک نیست میشه راهنمایی کنید این دقیقا چی هست و برای درمان و پیشگیری دوبارش چیکار کنم راستی من ۱۷ سالم هست و تا الان رابطه جنسی هم نداشتم
- سلام من ماه پیش ۱۷ ۱۸ پریود شدم و الان یک هفتس درد پریودی دارم و پنجشنبه میخوام برم مسافرت میتونم تا یکشنبه صبر کنم اگه پریود نشدم قرص مدروکسی پروژسترون بخورم ؟!
سلام من ماه پیش ۱۷ ۱۸ پریود شدم و الان یک هفتس درد پریودی دارم ولی نشدم هنوز پنجشنبه میخوام برم مسافرت میتونم تا یکشنبه صبر کنم اگه پریود نشدم قرص مدروکسی پروژسترون بخورم یه باید زودتر شروع کنم ؟!
- مهم
سلام وقت بخیر با قرص ال دی پریودم بهم خورده فاصله بین پریودم ۱۵ روزه هس چیکار کنم فاصله پریودم بیشتر بشه؟؟؟؟ اگع میگید ال دی بخورم تا چند وقت بخورم ؟؟
- سزارین
سلام خسته نباشید،من یسوال پرسیدم جوابموندادین،میشه لطفاپاسخ بدین؟ممنون میشم.سوالم این بودکه سه سال پیش عمل کیست تخمدان انجام دادم این عمل تمام مراحلش دقیقامثل سزارین بود،میخواستم بدونم آیامیشه باتوجه به این مسیله زایمان من روبصورت سزارین انجام بدن؟باتشکر
- انتقاد
سلام و احترام.. خانم دکتر من دوبار از شما یک سوال پرسیدم هر دوبار سوال منا پاک کردید و جواب ندادید.. ک دفعه اول من فکر کردم سوالم فرستاده نشده. دوباره فرستادم.. سوال من این بود.. ((خانم دکتر من در یک سایتی خوندم گفته بود طول بارداری از زمان لقاح 288 روز یا 38 هفته هستش.. میخاسم بدونم درسته؟.. اگه درسته یعنی میشود با تاریخ تولد.. تاریخ لقاح را بدست آورد؟.. ممنون میشم جواب کامل بهم بدید... پیشاپیش بابت جواب سپاسگذارم)).. در این سوال نه بی احترامی کردم و نه بی ادبی شده.. من این سوال را پرسیدم چون میخاستم از یه علمی اطلاع داشته باشم. و این سوال در تخصص شماست.. حالا اگه نمیخواهید جواب بدید.. بگید.. این کار درست نیست که سوال من را پاک کنید این دور از شأن یک دکتر است.. در حال اجباری نیست.. شما خیلی هم لطف میکنید که دارید رایگان جواب مردم را میدید و خدمت به خلق میکنید.. خداوند شما را حفظ کند..
- پریود
سلام من پریود تقریبا منظمی دارم ،اما در تیرماه و موقع تغییر فصل پریودم عقب میوفته و نیاز به تزریق امپول پروژسترون هست این مشکلی نداره؟الان هم حدودا ۳۷روز گذشته،پریود نشدم اما دل درد و گاهی تهوع مثل موقع پریود دارم
- لخته خون
سلام خسته نباشید،علت لخته خون در پریود چیست؟میتونه علتش بخاطر فیبروم باشه؟
- سلام خانم دکتر من نامزد هستم وخیلی میترستم شب زفاف خون ریزی بد پاره گی نداشته باشم میشه یه راه حل بهم بگین توروخدا
- تجمع لوکوله مایع
سلام در سونو من نوشته شده تجمع لوکوله مایع به ابعاد ۴۰در۱۷در۱۶ mm و به حجم ۶cc در قسمت قدام به فوندوس رحم رویت شده است .رحم هم بزرگتر از حد نرمال ۱۰۰در ۶۳د۴۶ mm است ۵۰ سالمه و خونریزیهای زیاد دارم..لطفا علت را بفرمایید
- تاخیر پریودی
سلام ببخشید من دو ماه هست که از موعد پریودم میگذره .ازمایش بتا دادم جوابش ۱.۷ بود و منفی .و دو سه بار هم رابطه محافظت نشده داشتم میخواستم بدونم علت چیه و باید چیکار کنم؟ ایا با این وجود امکان داره که باردار باشم و ازمایش غلط باشه؟ و یا اینکه چی مصرف کنم تا پریود شم و علت عقب افتادگی پریود چیه؟
- سلام من سه بار سزارین شدم حال باردارم سزارین چهارم خطرناک است
سلام من سه بار سزارین شدم حال باردارم آیا سزارین چهارم خطرناک است
- رحم وتخمدان
سلام من ۴۶ سال سن دارم مدت ۸ سال بعد از عمل لاپاراسکوپی صفرا یائسه شدم در طول این مدت با خوردن قرص پری میشم یک سونو رحم وتخم آن انجام دادم تخمدان نرمال بدون کیست رحم هتروزن ومیوماتوز است خونریزی ندارم ولی زیر شکمم درد دارد راهنمایی کنید لطفا
- میکروسفالی
با سلام، در سونوگرافی هفته سی و پنج، تشخیص دادن که دور سر بچه نسبت به سن حاملگی کم تر است و احتمال میکرو سوفالی دادن، من خیلی نگرانم چیکار باید بکنم؟
- برای پسرزایی
- پریودی طولانی
سلام خسته نباشید 25سالمه وپریودیم قطع نمیشه چه کنم دل دردوکمردردهم ندارم ..ممنون میشم راهنماییم کنید
- بعداز انتقال جنین یکبار لرز دارم یکبار داغ میکنم میشه راهنماییم کنید
سلام ۴روزه انتقال جنین فریز شده دادم بدنم یکبار سرد میشه و یکبار گرم و خیلی زود گشنه میشم علت چیه ممنون راهنمایی کنید
- بارداری
در روز ۲۵ پریودی ازمایش بتا دادم ۲۴/۲بود آیا من باردارم روز ۱۵ پریودی تخمک گذاری داشتم
- ضربه به ناحیه شکم دوران پریودی
سلام وقت بخیر من پریود بودم ضربه ی پا خورد تو ناحیه شکمم دلم درد میکنه و تیر میکشه ،، مشکل ساز نمیشه برام؟
- کلداسک خلفی
سلام من سونو دادم نوشته که مایعم آزاد۳۰سی سی درکلداسک خلفی مشهود است این یعنی خیلی خطرناکه


